بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
1081. تجزیه و تحلیل تاریخی دوره بعد از سال 1970
کلیدواژه ها: خدمات اطلاعات، فناوری اطلاعات، سیستمهای اطلاعات، بانکداری، بازاریابی خدمات، توسعه سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 14 -
1082. افسانه بازاریابی در نظام بانکداری (آیا بانکداران به آنچه که می گویند، عمل می کنند؟)
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 7 -
1083. تحلیلی بر عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، تبلیغات شفاهی، اعتماد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 20 -
1084. بانکداری روی اینترنت در صنعت بانک داری کشورآلمان مطالعه موردی استراتژی بازاریابی بانک Advance
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 24 -
1085. بکارگیری روش تحلیل سلسله مراتبی(AHP) برای اولویت بندی مشتریان در نظام بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مشتری مداری، رتبه بندی، هرم مشتری،AHP
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۸۴
تعداد صفحات: 16 -
1086. راهکارهای اطلاع رسانی عمومی در مورد فناوری های جدید بانکی
کلیدواژه ها: اطلاع رسانی، بانکداری الکترونیکی، تبلیغات الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۷
تعداد صفحات: 7 -
1087. اهمیت ارتباط موثر با مشتریان در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: مشتری - نیازهای مشتری – خواسته های مشتری - انواع مشتری - وفاداری مشتری - خدمات بانکی – کیفیت خدمات – شکاف های کیفیت - آمیخته های بازاریابی – ارتباطات - مدیریت ارتباط مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۶
تعداد صفحات: 13 -
1088. توازن استراتژی های عملیاتی، بازاریابی و رقابتی به منظور افزایش عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری)
کلیدواژه ها: استراتزی عملیاتی ، بازاریابی ، رقابتی ، پیوند استراتژیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۸۶
تعداد صفحات: 15 -
1089. استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی کارایی بازاریابی بانکها
کلیدواژه ها: بازاریابی بانکی، تحلیل پوششی داده ها، ارزیابی بازاریابی بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۵
تعداد صفحات: 13 -
1090. مدیریت روابط با مشتری(CRM)براساس نظام ارزشیابی مشتری ( بررسی موردی بانک ملت )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مشتری مداری، رتبه بند ی، هرم مشتری، نظام بانکی،AHP
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۵
تعداد صفحات: 18 -
1091. شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد " اعتماد " در مشتریان کلیدی بانک ها ( مورد پژوهشی : مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران )
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات، مشتریان کلیدی، بازاریابی اعتمادی، نماینده امین مشتری، بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۵
تعداد صفحات: 15