بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
1061. نقش تبلیغات خلاق در ارتقای ارزش نام تجاری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: تبلیغات – برندسازی - ارزش نام تجاری - مدیریت نام تجاری – بانک - صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 15 -
1062. کارکرد تبلیغات و شعارهای تبلیغاتی در سیستم بانکداری
کلیدواژه ها: تبلیغات، بانکداری، شعار تبلیغاتی
محل انتشار مقاله: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 11 -
1063. جهت بخشی و تمرکز تبلیغات بر روی نیازمندی های مشتریان بانکها درراستای ایجاد ارزش ویژه نشان تجاری برای بانکها
کلیدواژه ها: تبلیغات بانکی ، مشتریان ، ارزش ویژه نشان تجاری ، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 17 -
1064. جایگاه مسئولیت اجتماعی در عملکرد بازاریابی بانک ملت
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، اخلاق تجاری، بازاریابی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 14 -
1065. بررسی نقش تجارت الکترونیک در عرصه رقابتی صنعت بانکرینگ
کلیدواژه ها: صنعت بانکرینگ، تجارت الکترونیک، سوخت رسانی، بازاریابی
محل انتشار مقاله: یازدهمین همایش ملی صنایع دریایی ایران
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 6 -
1066. اثرسنجی تبلیغات بانکها بر رفتار مشتریان
کلیدواژه ها: اثرسنجی، تبلیغات، خدمات بانکی، رسانه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 32 -
1067. کالبدشکافی تبلیغات بانکها و ارائه تکنیکهای مناسب برای ساخت تبلیغات جذاب بانکی
کلیدواژه ها: تبلیغات، آسیب شناسی، تبلیغات بانکی، ویژگی تبلیغات اثربخش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 39 -
1068. عوامل انگیزشی موثر بر انتخاب برندها در صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: بازاریابی، انتخاب نام و نشان تجاری، عوامل انگیزشی، رفتار مصرف کننده، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 26 -
1069. بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از مدل کانو
کلیدواژه ها: مدیریت نظام مند، رضایت و شکایات مشتریان، مدیریت برند، مدیریت طرح های بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 25 -
1070. نقش مدیریت نظام مند رضایت و شکایات مشتریان در مدیریت برند و موفقیت طرح های بازاریابی نظام بانکی
کلیدواژه ها: مدیریت نظام مند، رضایت و شکایات مشتریان، مدیریت برند، مدیریت طرح های بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 25 -
1071. بخش بندی مشتریان خدمات بانکی براساس منافع مورد انتظار مشتری: مطالعه موردی موسسه مالی و اعتباری مهر
کلیدواژه ها: بازارگرایی، استراتژی بازاریابی، بخش بندی بازار، منافع مورد انتظار مشتری، ارزش مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 21 -
1072. جایگاه مسئولیت اجتماعی در عملکرد بازاریابی بانک ملت
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، اخلاق تجاری، بازاریابی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 24 -
1073. تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، تبلیغات شفاهی، اعتماد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 25 -
1074. تأثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، تداعی برند، خدمات کارت الکترونیکی بانکی، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 24 -
1075. بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر ارزش گذاری مشتری
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی خدمات بانکی، ارزش طول عمر مشتری، شبکه عصبی GMDH
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 31 -
1076. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانکها
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، مشتری گرایی، بازاریابی خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 20 -
1077. بازاریابی خدمات بانکی
کلیدواژه ها: بازارشناسی، بازارسازی، بازارداری، بازاریابی رابطه مند، جذب مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 32 -
1078. نقش هوش تجاری در بازاریابی خدمات بانکی
کلیدواژه ها: هوش تجاری، داده کاوی، پایگاه داده، پردازش تحلیلی آنلاین (OLAP)، بازاریابی بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 17 -
1079. بررسی نقش بازاریابی رابطه مند در بهبود ارائه خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 10 -
1080. استراتژی های نوین در بازاریابی خدمات بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی، بانکداری، حفظ مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 11