بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
1041. بررسی تاثیر پیوندهای رابطه مند بر وفاداری مشتریان کلیدی موردمطالعه : بانک ملت
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتری، ارشهای عملیاتی، ارزشهای لذتی، پیوند مالی، پیوند اجتماعی، پیوند ساختاری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 11 -
1042. بررسی عوامل موثر بر ترجیح فناوریهای بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان مورد مطالعه بانک سامان
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات بانکی، رفتار مصرف کننده، ترجیح فناوری، مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 10 -
1043. ارزیابی و رتبه بندی ابزارهای خدمات بانکی از دیدگاه مدیران با رویکرد فازی مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان یزد
کلیدواژه ها: مدیریت خدمات بازاریابی، آمیخته بازاریابی، بانک ملی، رویکرد فازی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 13 -
1044. اهمیت و کارکرد بازاریابی داخلی در صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 6 -
1045. بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بانک ملّت
کلیدواژه ها: عناصر آمیخته بازاریابی خدمات، مزیت رقابتی، ارزش ویژه نام و نشان تجاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 12 -
1046. شناسایی و رتبهبندی راهبردهای جذب منابع در شبکه بانکی کشور(مطالعه موردی در یکی از بانکهای دولتی)
کلیدواژه ها: بانکداری، منابع بانکی، راهبرد، آمیخته بازاریابی خدمات بانکی، جذب منابع
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 19 -
1047. بررسی رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، کیفیت خدمات ، مدل سروکوآل، مشتریان داخلی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 15 -
1048. رویکردی نوین درایجاد مزیت رقابتی پایدار در خدمات بانکی
کلیدواژه ها: خلاقیت، نوآوری، ارزش، نوآوری ارزشی، بانکداری، بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 16 -
1049. نقش مشتری مداری و بازاریابی در بانکداری نوین
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 13 -
1050. شناسایی عناصر اثر گذار آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب یک بانک خصوصی (مطالعه موردی :شهر تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت بازاریابی خدمات بانکی، رفتار مصرف کننده، انتخاب، آمیخته بازاریابی خدمات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 15 -
1051. بررسی تأثیر بازاریابی رابطه ای بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان فارس)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، اعتماد مشتری، وفاداری مشتری، بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 16 -
1052. بررسی میزان تاثیر سودمندی اطلاعات حسابداری مدیریت در بازاریابی استراتژیک منابع مالی در خدمات بانکی
کلیدواژه ها: حسابداری مدیریت، بازاریابی استراتژیک، اطلاعات مالی، اطلاعات درونی، اطلاعات بیرونی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 15 -
1053. بررسی ارتباط بازاریابی درونی و کیفیت خدمات: مطالعه موردی بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: بازاریابی درونی، بازاریابی بیرونی ،کیفیت خدمات، مدل معادلات ساختاری، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: همایش چالشهای مدیریت و رهبری در سازمانهای ایرانی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 21 -
1054. بازکاوی مفهوم قر ض الحسنه؛ زمینه ساز ایده هایی خلّاق برای تبلیغات حساب های قرض الحسنه در نظام بانکی
کلیدواژه ها: قرض الحسنه، خلاقیت، تبلیغات تجاری، حساب بانکی، بانک ها
محل انتشار مقاله: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 17 -
1055. چگونه از رنگ ها در تبلیغات بانکی استفاده کنیم مطالعه موردی رنگ سبز وسپرده قرض الحسنه
کلیدواژه ها: رنگ ،تبلیغات ،روان شناسی ،بازاریابی ،بانک ، قر ض الحسنه
محل انتشار مقاله: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 10 -
1056. اثرسنجی تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: تبلیغات، ترفیع، برند، بانک
محل انتشار مقاله: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 15 -
1057. بررسی نقش تبلیغات تلویزیونی خدمات نوین بانک صادرات ایران در جذب مشتریان تهرانی
محل انتشار مقاله: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 53 -
1058. طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی (رادیو و تلویزیون) بررفتار مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: اثربخشی،رفتار مشتریان بانکی ،تبلیغات ، پویایی سیستم ، تفکر سیستمی
محل انتشار مقاله: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 17 -
1059. تبلیغات بانکی ؛ دلایل و تاثیرات آن در جذب مشتری
کلیدواژه ها: تبلیغات ، خدمات ، بازاریابی ، اثر بخشی ، استراتژی تبلیغات
محل انتشار مقاله: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 14 -
1060. خلق تصویر در تبلیغات بانکی
کلیدواژه ها: تبلیغات، اهداف، استراتژی، تصویرسازی
محل انتشار مقاله: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 7