بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
981. بررسی تاثیر عوامل موثر سیستم های نوین بانکی بر جذب منابع در بانکهای تجاری
کلیدواژه ها: میزان تسهیلات پرداختی ،تخصیص بهینه منابع ،صرفه جویی در هزینه های اداری ،تبلیغات
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
982. بررسی نقش علایم تجاریبرند در شکل گیری وفاداری مشتری در بازاریابی خدمات مالی ازدیدگاه بنگاه های اقتصادی کوچک مطالعه موردی بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: علایم تجاری، وفاداری مشتری، بازاریابی خدمات مالی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
983. بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی مطالعه موردی : بانک تجارت
کلیدواژه ها: مدیریت بازار یابی، جذب نقدینگی، بانک تجارت، TOPSIS ، AHP
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 20 -
984. ارائه الگویی جهت بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: وفاداری به برند، رضایت مشتری، ارزش ادراک شده، اعتماد به برند، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 16 -
985. شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترویک
کلیدواژه ها: تبلیغات شفاهی مثبت، ریسک ادراک شده، اعتماد، شایستگی ادراک شده، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 16 -
986. راهبردهای تبلیغاتی در استفاده از فناوری های نوین و تاثیر آن بر عملکرد بانکهای ایران
کلیدواژه ها: راهبردهای تبلیغاتی، فناوری های نوین، رضایت مشتری، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
987. تبیین مدل ارزیابی یکپارچگی ارتباطات بازاریابی از دیدگاه مشتریان نظام بانکی (مورد پژوهی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی، بازار مداری، عملکرد ارتباطات بازاریابی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
988. شناسایی عوامل حیاتی هوش رقابتی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، هوش بازاریابی، صنعت بانکداری، تحلیل عاملی اکتشافی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14 -
989. تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانک بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) (مطالعه موردی بانک مسکن شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، کارت امتیازی متوازن، فرایندهای داخلی، رضایت مشتریان، رشد و یادگیری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12 -
990. بررسی تاثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شده خدمات برند بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، بانک پارسیان، آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده، تصویر ذهنی برند
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 13 -
991. بررسی میزان تاثیرویژگیهای پیامهای تبلیغات اینترنتی درجلب توجه مخاطبین بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تبلیغات اینترنتی، میزان پاسخ دهی، میزان توجه، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک ایران
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 6 -
992. بانکداری الکترونیک در ایران و موانع توسعه آن
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، فناوری، روابط اجتماعی، بازاریابی، NFC
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 7 -
993. بررسی رابطه بین بکارگیری متریکهای بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر
کلیدواژه ها: متریکهای بازاریابی ، مدیریت ارتباط با مشتری، متریک نوآوری، مدیریت بازاریابی ، بانک سپه شهر اصفهان
محل انتشار مقاله: اولین همایش منطقه ای پژوهش ها و راه کارهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 19 -
994. مدیریت ارتباط با مشتریان خدمات بانکی با رویکرد کسب سود
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، کسب سود، خدمات بانکی، بازاریابی رابطهمند، رقبا
محل انتشار مقاله: اولین همایش منطقه ای پژوهش ها و راه کارهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 9 -
995. بررسی میزان عوامل موثربربانکداری اینترنتی ازدیدگاه مشتریان مطالعه موردی بانک ملت شهرکرمان
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، فناوری اطلاعات، تبلیغات موثر، زیرساخت های مخابراتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 18 -
996. سنجش و اولویت بندی شاخصه های کیفیت خدمات و رضایت کارکنان و ارتباط آن با بازاریابی مشتریان داخلی کارکنان با استفاده ازمدل سروکوال مطالعه موردی بانک تات
کلیدواژه ها: بازاریابی ـ کیفیت خدمات سروکوال ,بانک مشتری , کارکنان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 9 -
997. بخش بندی و شناسایی مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی برمبنای تکنیک های داده کاوی و مدل تحلیل RFM )مطالعه موردی: موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بازاریابی، داده کاوی، بخش بندی، تحلیل RFM
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مهندسی نرم افزار دانشگاه آزاد لاهیجان
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 8 -
998. مکانیزمهای عملی بازاریابی خدمات الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بازاریابی الکترونیکی، رضایت مشتری، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 19 -
999. ارزیابی رابطه نرخ سود تسهیلات بانکی و اقلام معوق و نقش اثربخش بازاریابی
کلیدواژه ها: نرخ سود، تسهیلات بانکی، اقلام معوق، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 16 -
1000. بازاریابی خدمات نوین بانکی بانگاهی نو به مباحث تبلیغات شفاهی رضایت نوآوری و اعتماد
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات نوین بانکی، تبلیغات شفاهی ، رضایت اعتماد، قصد پذیرش
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 15