بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
81. نقش تبلیغات اینترنتی و ارائه برنامه تبلیغاتی بر پذیرش بانکداری الکترونیکی از سوی مشتریان بانک ملی
کلیدواژه ها: تیلیتات، بانکداری الکترونیک، مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
82. بررسی تاثیرتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی برقصداستفاده ازخدمات بانک مشتریان
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ، خدمات بانکی الکترونیکی ، مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
83. توسعه و تبیین مدل ارزیابی یکپارچگی ارتباطات بازاریابی از دیدگاه کارکنان و مشتریان نظام بانکی
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی، برند مداری، بازار مداری، عملکرد برند، عملکرد ارتباطات بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
84. طراحی مدل ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی اجتماعی در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه رسالت)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، صنعت بانکداری، بانک قرض الحسنه رسالت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 23 -
85. بررسی تاثیر نوآوری در ارائه خدمات بر قصد خرید مشتریان با استفاده از نقش متغیر میانجی بازاریابی الکترونیک در بانک سپه (شهر گراش)
کلیدواژه ها: نوآوری در ارائه خدمات، قصد خرید مشتریان، بازاریابی الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
86. تاثیر بازاریابی دیجیتالی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی شبکه های اجتماعی؛ مورد مطالعه: شعب بانک شهر شهرداری شهر تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتالی، ارزش ویژه برند، شبکه های اجتماعی، بانک شهر شهرداری شهر تهران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
87. تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای (RMT) و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتری: یک مطالعه موردی مشتریان بانک ملی کرمانشاه
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، اعتماد، احساسات، شهرت برند، جذابیت جایگزین، وفاداری ، بانک ملی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
88. بررسی تاثیر تبلیغات در بهبود کیفیت بخشی بانکداری و جذب مشتری
کلیدواژه ها: تبلیغات، بانکداری، مشتری، بانک ها
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 15 -
89. بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: کارکنان بانک شهر سرپرستی اصفهان)
کلیدواژه ها: بازاریابی کارآفرینانه، عملکرد نوآورانه، بانک شهر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
90. تاثیر مدیریت دانش بر بازاریابی تجارت الکترونیک با نقش میانجی گری هوشمندی رقابتی
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی،هوش مندی رقابتی،مدیریت دانش،بانک انصار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
91. بررسی تاثیر مدیریت هویت برند بر وفاداری و قصد خرید مشتری با نقش میانجی گری بازاریابی رابطه ای در شعب منتخب بانک پارسیان شهر تهران
کلیدواژه ها: مدیریت هویت برند، بازاریابی رابطه ای، وفاداری مشتریان، قصد خرید، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 17 -
92. مطالعه تاثیراستراتژی بازاریابی هوشمند بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: کسب و کار استراتژی بازاریابی هوشمند مزیت رقابتی، ، بانک سپه شعب شهر کرمانشاه.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
93. تاثیر دانش بازاریابی رابطه مند بر جذب و ماندگاری مشتریان بانک سپه (مورد مطالعه شهرستان مبارکه)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، رضایت مشتری، اعتماد، برقراری ارتباطات، ارزش مشترک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
94. توسعه عملکرد شرکت: نقش گرایش به برند در بازاریابی کسب و کار
کلیدواژه ها: گرایش به برند، عملکرد برند، بازاریابی کسب و کار، بانک ملت
محل انتشار مقاله: یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
95. بررسی رابطه بین بازاریابی مستقیم با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
96. بررسی رابطه بین روابط عمومی با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: اتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
97. بررسی رابطه بین تبلیغات با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
98. بررسی رابطه بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
99. بررسی تاثیر تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر پذیرش موبایل بانک با نقش های میانجی اعتماد اولیه و تعدیلگری درگیری مشتری (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی شهرستان سنندج (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی شهرستان سنندج)
کلیدواژه ها: تبلیغات شفاهی الکترونیکی، اعتماد اولیه، درگیری مشتری، پذیرش موبایل بانک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
100. بررسی تاثیر همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات و ارتباطات، کسب و کارهای استراتژیک محور و قابلیت های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد بانک رفاه؛ مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک رفاه شهر تهران
کلیدواژه ها: استراتژی کسب و کار، فناوری اطلاعات، قابلیت های بازاریابی، عملکرد کسب و کار
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14