بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
941. بررسی رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه کارگران
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، کیفیت خدمات، معادلات ساختاری، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 5 -
942. بررسی رابطه بین ابعاد بازاریابی رابطه مند بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش متغیرهای میانجی رضایتمندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، رضایتمندی مشتریان، وفاداری مشتریان ،عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
943. بررسی کارکرد های مدل آیدا بر واکنش روانی و رفتاری مشتریان بانک ها در شهر زنجان و ارائه مدل (بررسی مقایسه ای از بانک های کشاورزی و سامان)
کلیدواژه ها: تبلیغات، مدل آیدا، بازاریابی بانکی، عملیات ترفیع
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 18 -
944. بررسی عوامل کلیدی موفقیت برندسازی داخلی در بانک ملت (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان تهران)
کلیدواژه ها: برند سازی داخلی، فعالیت های منابع انسانی برند محور، رهبری برند، رفتار شهروندی برند، تعهد برند و قدرت برند، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 18 -
945. ارتباط توانمند سازی کارکنان با بازارگرایی سازمان (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن استان کردستان)
کلیدواژه ها: توانمند سازی، بازاریابی، بازارگرایی، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 5 -
946. تاثیر استراتژی وفاداری به برند بر تصویر ذهنی مشتریان شعب بانک ملی شهرستان ایلام
کلیدواژه ها: برند، مشتریان، وفاداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 5 -
947. بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (مطالعه موردی بانک ملی شهرستان ساری)
کلیدواژه ها: عناصر آمیخته بازاریابی خدمات ، مزیت رقابتی ، ارزش ویژه نام و نشان تجاری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
948. بررسی رابطه بین سرمایه فکری با بازاریابی اجتماعی و بازار گرایی در بانک شهر
کلیدواژه ها: سرمایه فکری،بازاریابی اجتماعی،بازارگرایی،کارکنان بانک شهر تهران
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
949. کاربرد الگوریتم های داده کاوی در بازاریابی بانکی
کلیدواژه ها: الگوریتم درخت تصمیم، بازاریابی بانکی، داده کاوی، Naïve Bayes J48
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی علوم مهندسی، ایده های نو (۸)
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
950. بررسی نقش بازاریابی داخلی بر بازار محوری بانک های تجاری و تاثیر آن بر وجهه شرکت و وفاداری مشتریمطالعه مورد: شعب بانک ملی در شهر اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت مشتری، وفاداری، بازار محوری، بانک
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
951. پاسخ مشتریان به تبلیغات طنز آمیز و شخصی سازی شده مطالعه موردی بانک ملت استان سمنان
کلیدواژه ها: سرگرمی، شخصی سازی، پاسخ های عاطفی، ارزش های درک شده و مقاصد رفتاری
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
952. ارائه مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه و نقش تبلیغات
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری همراه، تئوری یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری، تبلیغات، آموزش، اعتماد
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
953. ارائه چارچوبی جهت ارزیابی اثر بخشی کانال های بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان کردستان
کلیدواژه ها: اثربخشی، کانال بازاریابی، بانک کشاورزی، مدل معدلات ساختاری،استان کردستان
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 2 -
954. بررسی بازاریابی و سنجه های رضایتمندی و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی، رضایتمندی ، وفاداری ، صنعت بانکداری، رتبه بندی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
955. تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه مورد: بانک تجارت استان گیلان)
کلیدواژه ها: تبلیغات، بانکداری الکترونیک ، مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
956. بررسی مقایسه استراتژی بازاریابی بانکی در میان بانک های داخلی و خارجی منتخب
کلیدواژه ها: استراتژی, صنعت بانکداری, استراتژی های پورتر,ارتقای استراتژی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
957. بررسی تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی درونی بر مشتری گرایی در بانک حکمت ایرانیان شعب تحت پوشش سرپرستی شرق و غرب استان تهران
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، بازاریابی درونی، مشتری گرایی و بانک حکمت ایرانیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
958. بررسی نقش استفاده ی آسان از وب سایت ها و رضایت در توسعه ی وفاداری مشتریان و تبلیغات شفاهی مثبت در مورد خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی: شعب مرکزی بانک ملی)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، تبلیغات شفاهی، وفاداری، قابلیت استفاده از وب سایت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12 -
959. بررسی ارتقا سطح وفاداری در مشتریان بانکی از طریق ابداع باشگاههای وفاداری (مطالعه موردی: بانک های صادرات غرب مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، مدیریت ارتباط با مشتریان، برنامه های وفاداری، باشگاه مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12 -
960. رتبه بندی ابعاد تاثیرگذار بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری با استفاده از تکنیک تاپسیس(مورد مطالعه: شعب بانک تجارت شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، تعهد، ارتباطات، حل تعارض، اعتماد، وفاداری، تکنیک تاپسیس
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 8