بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
861. بررسی تأثیر اعتماد و شناسایی برند بر طرفداری از برند بانک ملت
کلیدواژه ها: اعتماد برند، شناسایی برند، طرفداری از برند، بانک ملت شهر تهران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
862. بررسی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در ارتباط با مشتریان کلیدی (مطالعه موردی : بانک رفاه در استان مازندران)
کلیدواژه ها: اعتماد، مشتریان کلیدی، بازاریابی رابطه مند، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی نقش مدیریت انقلاب اسلامی در هندسه قدرت نظام جهانی (مدیریت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ، امنیت، حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
863. تاثیرهویت برند بر رویکرد رفتاری مشتریان
کلیدواژه ها: هویت برند، رفتار مشتریان، قابلیت ارتباطی برند، تصویر ذهنی، بانک سپه
محل انتشار مقاله: دومین کنگره سراسری فناوریهای نوین ایران با هدف دستیابی به توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
864. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب منابع مالی بر اساس مدل آمیخته بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان مرکزی
کلیدواژه ها: جذب منابع مالی، آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
865. تبیین رفتار خرید مشتریان حقیقی و پیشبرد فروش برون سازمانی در شعب بانک رفاه جزیره کیش
کلیدواژه ها: پیشبرد فروش برون سازمانی، رفتار خریداران ،بازاریابی، رفتار قبل از خرید، رفتار بعد از خرید، رفتار حین خرید، مشتریان حقیقی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
866. فاکتورهای اثربخش بانکداری الکترونیک بر تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی سرپرستی شرق بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، اهمیت تبلیغات، اثر گذاری تبلیغات، جذب مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
867. اثرسنجی تبلیغات بر ارزش ویژه برند و افزایش سودآوری با استفاده از مدل آکر (مطالعه موردی مشتریان بانک سامان کیش)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، سودآوری، تبلیغات
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
868. مدیریت بانکداری الکترونیک و فاکتورهای اثر بخش آن بر تبلیغات دهان به دهان
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، اهمیت تبلیغات، اثر گذاری تبلیغات، جذب مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
869. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان از طریق کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک مسکن
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، مشتری گرایی، رابطه گرایی، تعامل، ویژگی های کارکنان، کیفیت رابطه، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
870. بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک ( مطالعه موردی بانک سینا استان کرمانشاه)
کلیدواژه ها: تبلیغات. ارزش ویژه برند بانک. بانک سینا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
871. بررسی نقش کارکنان و تبلیغات بانک کارآفرین در جذب مشتریان
کلیدواژه ها: بانک، جذب، آمیخته بازاریابی، کارآفرین، کارکنان، تبلیغات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
872. بررسی جذابیت ویژگی های بازار به منظور انتخاب بازار هدف برای بانکهای دولتی (مطالعه موردی:بانک ملی و کشاورزی)
کلیدواژه ها: فرآیند مدیریت بازاریابی، بخشبندی بازار، انتخاب بازارهدف، جذابیت ویژگی بازار هدف
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
873. بررسی اثربخشی مولفه های تبلیغات در توسعه نظام بانکداری الکترونیک در ایران شعب بانک ملت استان فارس
کلیدواژه ها: ایمیل، بنر، تبلیغات بانکداری اینترنتی، مجلات اینترنتی , موتور جستجو
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی فن آوری، انرژی و داده با رویکرد مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
874. بررسی رابطه اعتماد سازی و مدیریت تعارض با رضایت مشتریان(مورد مطالعه : بانک ملی شهرستان کرمان)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند ، رضایت مشتریان ، اعتماد سازی و مدیریت تعارض
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
875. شناسایی و تعیین رابطه بین بازارابی درونی IM و کسب مزیت رقابتی در شعب بانکهای ملی شهر سنندج
کلیدواژه ها: بازاریابی درونی، مزیت رقابتی، آموزش، پاداش، تسهیم اطلاعات، توانمندسازی کارکنان، کاهش فاصله طبقاتی، امنیت شغلی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
876. بررسی رابط فرهنگ سازمانی با بازاریابی رابطه مند در بانک ملت شهر کرمان
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی ، بازاریابی رابطه مند، فرهنگ سازمانی رسالت، فرهنگ سازمانی انعطاف پذیر، فرهنگ سازمانی مشارکت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
877. بررسی رابط قابلیت های بازاریابی ی مدیریت زنجیره تأمین (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان ایلام)
کلیدواژه ها: قابلیتهای بازاریابی، مدیریت زنجیره تأمین، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
878. بررسی تبلیغات تجاری در رشد استفاده از خدمات اینترنتی بانکها در ایران(مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: تبلیغات، بازاریابی، خدمات، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
879. ارزیابی عناصرتبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان با استفاده ازمدل آیکا (AICCA) مطالعه موردی: بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: تبلیغات تلویزیونی، مدل آیکا، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
880. بررسی اثرات شیو های تبلیغات بازرگانی بر جذب منابع بانکی
کلیدواژه ها: تبلیغات بازرگانی، تجهیز منابع، جذب مشتری، مشتری دائم
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و سامانه های مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10