بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
841. بررسی رابطه بین سیستم های اطلاعات بازاریابی و فرهنگ سازمانی در بانک رفاه کارگران شهر کرمان
کلیدواژه ها: سیستم های اطلاعات بازاریابی ، جمع آوری اطلاعات ، طبقه بندی اطلاعات ، تجزیه و تحلیل اطلاعات ، فرهنگ سازمانی ،
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
842. بررسی اثرات اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بانک بر جذب مشتریان با توجه به مدل A.I.D.A (مطالعه موردی : شعب بانک انصار شهر سمنان)
کلیدواژه ها: تبلیغات بازرگانی ، مدل AIDA ، بانک انصار ، مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
843. بررسی و مقایسه آمیخته بازاریابی 4 - پی در بانک های دولتی و خصوصی - مطالعه موردی: بانک ملی و بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی 4پی ، قیمت ، محصول ، توزیع ، ترفیع ،
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
844. عوامل موفقیت افزایش قدرت برند در بانک ها (مورد مطالعه: بانک ملت استان تهران)
کلیدواژه ها: برند سازی داخلی، فعالیت های منابع انسانی برند محور، رهبری برند، رفتار شهروندی برند، تعهد برند و قدرت برند، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
845. بررسی اثربخشی تبلیغات بانک کشاورزی و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات در استان مازندران
کلیدواژه ها: اثربخشی، اثربخشی تبلیغات، مدل آیدا، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
846. بررسی تاثیر CRM بر افزایش بهره وری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: مشتری مداری، CRM ، استراتژی های فروش، بازاریابی، وفاداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
847. تحقیقات بازاریابی در صنعت بانکداری از منظر شبکههای اجتماعی
کلیدواژه ها: تحقیقات بازاریابی، شبکههای اجتماعی، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
848. تاثیر تبلیغات بانک اقتصاد نوین بر مشتریان بانکداری شرکتی با استفاده از الگوی AIDCA»
کلیدواژه ها: الگوی AIDCA، جلب توجه، ایجاد علاقه، ایجاد تمایل، متقاعد کردن، عقد قرارداد (خرید).بانکداری شرکتی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 22 -
849. طراحی مدل ارتباطات یکپارچ بازاریابی با استفاده از متدولوژی ANP-DEMATEL مطالعه موردی بانک تجارت
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی؛ بانک؛ دیمتل؛ ANP تبلیغات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
850. تأثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط با تمرکز بر جذب و نگهداری مشتریان وفادار در بازار خدمات بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، کیفیت روابط، وفاداری مشتری، بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
851. بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان در چارچوب ابعاد بازاریابی اینترنتی مورد مطالعه: شعب بانک دی در استان مازندران
کلیدواژه ها: بازارایابی، بازاریابی اینرتنتی، جذب مشتری، بانک دی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
852. اهمیت و کارکرد بازاریابی داخلی در صنعت بانکداری(مورد مطالعه: بانک مهر اقتصاد استان اصفهان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، صنعت بانکداری، مشتریان داخلی، تحلیل عاملی
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی مدیریت ، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
853. نقش استراتژی مدیریت زنجیره ی تامین بر عملکرد و ارائه خدمات در بانک آینده
کلیدواژه ها: مدیریت زنجیره تامین، SCM ، بازاریابی، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
854. شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بازاریابی رابطه مند در رضایتمندی مشتریان در بخش خدمات بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، رضایتمندی مشتریان، تکنیک سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
855. بررسی تأثیرعوامل آمیخته بازاریابی و تصویر بانک بر ارزش ویژه برند در بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی ، تصویر بانک ، ارزش ویژه برند ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
856. اولویت بندی عوامل تأثیر گذار آمیخته بازاریابی و تصویر بانک بر ارزش ویژه برند در بانک ملت استان مازندران (با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی ، تصویر بانک ، ارزش ویژه برند ، بانک ملت، تصمیم گیری چند معیاره، تاپسیس
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
857. رتبه بندی بانک ها و موسسات مالی براساس بازاریابی پیامکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،بازاریابی پیامکی،سامانه ارسال پیامک،پیامک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
858. بررسی تصویر ذهنی برند بانک ملت در بین اقشار مختلف جامعه
کلیدواژه ها: وفاداری به برند، آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده، ارزش ویژه برند، تصویر ذهنی برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
859. بررسی تاثیرویژگی های کارکنان برکیفیت ارتباط با مشتری و پیامدهای آن- مورد مطالعه : شعببانک کشاورزی اهواز
کلیدواژه ها: مشتری ، ویژگی های کارکنان ،کیفیت ارتباط بامشتری ، تداوم ارتباط ، تبلیغات شفاهی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
860. تاثیر تجربه برند بر وفاداری برند (مورد مطالعه شعب بانک شهر در شهرتهران)
کلیدواژه ها: تجربه برند، کیفیت خدمات، ارزش ادراک شده، اعتماد، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13