بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
801. مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسنه منطبق با فضای بانکداری اسلامی با استناد به تئوری بازاریابی رابطه مند
کلیدواژه ها: عملکرد مدیران مالی، عملکرد پرسنل صفی، سیاست ها، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
802. تاثیر ارزش ویژه برند بر مصرف کننده در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: ارزش ویژه نام تجاری مبتنی بر پاسخ مصرف کنندگان قصد خرید ترجیح برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 26 -
803. بررسی تاثیر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی بر نتایج عملکردبانک ملت استان گلستان
کلیدواژه ها: پیش نیازهای مدیریت استراتژیک بازاریابی، فرایند مدیریت استراتژیک بازاریابی، نتایج عملکرد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
804. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی نوآورانه بر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی(مطالعه موردی: بانک ملت استان گلستان)
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی نوآورانه، توانایی استراتژیک، فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
805. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با رضایت مشتری(مورد مطالعه :شعب موسسه اعتباری قرض الحسنه ولیعصر (عج))
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، کیفیت خدمات،رضایت مشتری،رضایت شغلی، شعب قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
806. بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک (مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهرستان گلپایگان)
کلیدواژه ها: اعتماد مشتری، بازاریابی رابطه من بود، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتریان کلیدی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
807. اثربخشی تبلیغات بانکی
کلیدواژه ها: تبلیغات، اثربخشی تبلیغات، تبلیغات بانکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
808. روش تلفیقی تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره در احصاء اولویت های راهبردی ارزش های مصرفی در مدیریت برند بانکی
کلیدواژه ها: مدیریت برند، ارزش های مذهبی، بانکداری، AHP ، Topsis ، Borda، Copland
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
809. اولویت بندی ارزش های مصرفی انتخاب برند از منظر مشتریان بانک توسط روش LAM
کلیدواژه ها: مدیریت برند، ارزش های مصرفی، صنعت بانکداری، روش تخصیص خطی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
810. تأثیر بازاریابی خدمات مالی و اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک در بازار امروز مرکز با و حفظ مشتریان
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی خدمات مالی، اثربخشی خدمات نوین بانکداری، جذب و حفظ مشتریان، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
811. بررسی رابطه بین عناصر بازاریابی رابطه من و رضایتمندی مشتریان بانک سپه در تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، رضایتمندی، بانک سپه، مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
812. تاثیر بازاریابی با رویکرد مدیریت روابط مشتریان بر خرید مجدد مشتریان ازمحصولات و خدمات بانک ملت شعب تهران
کلیدواژه ها: روابط مشتریان، خرید مجدد، اعتماد، تعهد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 30 -
813. بررسی میزان تاثیر گذاری برند بر رضایت مشتریان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان قم
کلیدواژه ها: برند، رضایت مشتریان ، نام تجاری، نشان تجاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
814. بررسی نقش برند در سودآوری بانک پارسیان و میزان تاثیر گذاری آن بر رضایت مشتریان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان قم
کلیدواژه ها: برند، رضایت مشتریان ، سودآوری ، نام تجاری، نشان تجاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
815. مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: مدیریت بازار ،بازاریابی رابطه مند،مدیریت ارتبا با مشتریان، داده کاوی ،انبار داده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
816. ارزیابی و اولویتبندی فاکتورهای سود و هزینه در توسعه برند مطالعه موردی: بانک صادرات شهر زاهدان
کلیدواژه ها: استراتژی، برند، توسعه برند، تکنیک ANP ، تکنیکDEMATEL
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
817. بررسی رابطه بین مدیریت دانش بازاریابی و بهبود عملکرد شعب بانک صادرات در استان کرمانشاه
کلیدواژه ها: دانش ، بازاریابی ، بهبود عملکرد بانک ، بانک صادرات دراستان کرمانشاه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
818. بررسی اثربخشی تبلیغات بانک کشاورزی و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات در استان مازندران
کلیدواژه ها: اثربخشی، اثربخشی تبلیغات، مدل آیدا، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
819. تأثیر عوامل محیطی بر عملکرد با بهرهگیری از استراتژیکگرایی و قابلیتهای بازاریابی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: عوامل محیطی، استراتژیکگرایی، قابلیتهای بازاریابی، عملکرد، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
820. بررسی میزان وفاداری مشتریان به برند خدمات الکترونیکی در بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیک ، بانکداری الکترونیک، وفاداری مشتریان، برند، بازاریابی حرفه ای الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13