بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
741. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات دهی به مشتری با در نظر گرفتن واسطه اعتبار برند درخرید الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: نگرش ،هنجار ذهنی ،ریسک درک شده ، نوآورپذیری، هنجار ذهنی، ریسک درک شده، اعتباربرند، وفاداری مشتریان،
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
742. بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بانک ملت بر ترجیح مشتریان در انتخاب خدمات این بانک
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، ترجیح مشتریان، خدمات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
743. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند،رضایت مشتریان،بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
744. بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی بر ترجیح برند توسط مشتریان (مورد مطالعه: بانک سامان آ.غ)
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی شرکت ، ترجیح برند ، مشتریان , بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
745. بررسی بازاریابی الکترونیکی و تاثیرآن بربانکداری اسلامی بارویکرد کارکردهای مخزن دانش مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهرایران
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی ، مخزن دانش ، مدل آیدا ، سهم بازار ، بانکداری اسلام
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 24 -
746. اثر اعتماد و پایبندی کارکنان به برند، بر رفتار شهروندی برند در آنان: مطالعه موردی بانک صادرات استان کرمانشاه
کلیدواژه ها: اعتماد به برند، پایبندی به برند، رفتارهای شهروندی به برند
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 23 -
747. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند،رضایت مشتریان،بانک ملت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
748. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان از طریق کیفیت ارتباط درمیان مشتریان بانک مسکن
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، مشتری گرایی، رابطه گرایی، تعامل، ویژگیهای کارکنان، کیفیت رابطه، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
749. بررسی تداعی های برند ناشی از اعتماد و وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین در استان گیلان
کلیدواژه ها: برند، وفاداری مشتری، اعتماد به برند، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
750. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیکی بر بازاریابی اینترنتی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، بازاریابی اینترنتی ، تجارت الکترونیک ، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
751. استفاده از بازاریابی رابطه مند در جذب سپرده های مشتریان شرکتی در بانک مسکن
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مشتریان شرکتی و تجاری، جذب سپرده، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
752. شناسایی عوامل درون سازمانی موثربرجذب سپرده های سرمایه گذاری مدت داروارایه راهکارهای مناسب مطالعه موردی بانک پاسارگاد استان قم
کلیدواژه ها: تجهیزمنابع /سودپرداختی /تعددشعب /تنوع خدمات /تبلیغات /مهارت کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
753. شناسایی شیوه های بازاریابی مناسب با توجه به امکانات و محدودیتهای خدماتبانک ملی ایران
کلیدواژه ها: ارتباطات، ارزشهای مشتری پسند، سهولت خرید، هزینه مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 34 -
754. بررسی تاثیر بازارگرایی بر کسب مزیت رقابت پایداری بانک ملی ایران مطالعه موردی کارشناسان بازاریابی و سرپرستان شعب بانک ملی شهر یزد
کلیدواژه ها: بازارگرایی ، مشتری محوری، هماهنگی، میان وظیفه ای، رقیب محوری، مزیت رقابتی پایدار
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
755. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی , بازارگرایی و عملکرد سازمانی در شعبات بانک رفاه شهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی ،رفتار شهروندی سازمانی، بازارگرایی،عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و استاندارد سازی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
756. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایتمندی مشتریان بانک ملی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
757. بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با استفاده از مدل آکر از دیدگاه مشتریان در بانک حکمت ایرانیان
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، مدل آکر، بانک حکمت ایرانیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
758. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در سیستم بانکی(مورد مطالعه: بانک قوامین استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، کیفیت خدمات، مشتریان داخلی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
759. بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت
کلیدواژه ها: بازاریابی اخلاقی، توانمندی مصرف کننده، توانایی انتخاب آزادانه، استقلال فردی، حاکمیت مصرف کننده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
760. بررسی کیفیت خدمات در ارائه ابزارهای مالی غیرانتفاعی توسط بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: خدمات بانکی، بانکداری اسلامی، آمیخته بازاریابی و سروکوآل
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21