بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
721. بررسی رابطه بین کیفیت ادراک شده از برند و گستردگی شعب بانک تجارت شهرستان بویراحمد
کلیدواژه ها: برند-مشتریان-کیفیت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 5 -
722. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری( CRM) بر عملکرد بازاریابی,مطالعه موردی:بانک ملت شهرستان خرم آباد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری- عملکرد بازاریابی- مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 9 -
723. هماهنگی عملیات,بازاریابی,و استراتژی های رقابتی به منظور بالا بردن عملکرد
کلیدواژه ها: فعالیت های خدماتی,تناسب راهبردی,عملیات بانکی,استراتژی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14 -
724. بررسی تاثیر قابلیت اعتماد به برند بر تمایلات رفتاری با میانجی گری متغیرهای ادراکی برند مطالعه موردی: بانک سپه خرم آباد
کلیدواژه ها: قابلیت اعتماد به برند، تمایلات رفتاری، متغیرهای ادراکی برند، بانک سپه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
725. بررسی تاثیر شخصیت برند بر عوامل اصلی کیفیت ارتباط رضایت ، اعتماد و تعهد مطالعه موردی : شعب بانک تجارت شهرستان اهواز
کلیدواژه ها: شخصیت برند، کیفیت ارتباط، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 24 -
726. تأثیر نوآورانه استراتژی های بازاریابی رابطه مند بر عملکرد ارتباط با مشتری در استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: استراتژی های بازاریابی رابطه مند،رضایت ارتباطی،نعهد ارتباطی،عملکرد ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
727. رابطه جهت گیری های استراتژیک بر قابلیتهای بازاریابی در صنعتبانکداری ایران
کلیدواژه ها: جهت گیریهای استراتژیک، مشتری مداری، رقیب مداری، هزینه گرایی، نوآوری گرایی، قابلیتهای بازاریابی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
728. مدل تأثیر مدیریت برند داخلی بر رفتار شهروندی برندبا نقش میانجی متغیرهای رضایت شغلی و تعهد به برند(مورد مطالعه : کارکنان شعب بانک مسکن شهر بوشهر)
کلیدواژه ها: مدیریت برند داخلی- رفتار شهروندی برند- تعهد به برند- رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
729. بررسی مسوولیت اجتماعی بانک ها بر عملکرد برنددر بانک آینده
کلیدواژه ها: برند ،مسوولیت اجتماعی ،هویت برند ،کیفیت خدمات ،ارزش
محل انتشار مقاله: همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
730. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر خلاقیت در تبلیغات بانک توسعه تعاون استان سمنان با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی داده ها (AHP)
کلیدواژه ها: تبلیغات، خلاقیت، تکنیک AHP، بازاریابی، بانک توسعه تعاون استان سمنان
محل انتشار مقاله: نخستین همایش بین المللی جامع مدیریت ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
731. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، تصمیم گیری خرید مشتریان، تبلیغات شفاهی، بانک ملت استان مازندران
محل انتشار مقاله: نخستین همایش بین المللی جامع مدیریت ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
732. تاثیرکیفیت ادراک از برند بر تصویر ذهنی مشتریان بانک ملت ( مطالعه موردی : بانکداری الکترونیک)
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک از برند، تصویر ذهنی مشتریان، بانک ملت، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: نخستین همایش بین المللی جامع مدیریت ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
733. تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیمات و نیات خرید مشتری(ومطالعه موردی شعب بانک کشاورزی شهرستان گناباد)
کلیدواژه ها: تجربه مشتری، بازاریابی حسی، قصد و نیت رفتاریف سازمانهای خدماتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
734. شىاسایی ترجیحات مشتریان در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک حکمت ایرانیان
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات بانکی، ترجیح مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 18 -
735. بررسی تأثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر جذب مشتریان شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: بنیان های بازاریابی رابطه مند، جذب مشتریان، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 20 -
736. بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی و الکترونیکی بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت شعبه دانشگاه صنعتی شریف)
کلیدواژه ها: تبلیغات، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات الکترونیکی، مدل آیدا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 20 -
737. یک مطالعه تجربی درباره انتخاب شعار تبلیغاتی بانک
کلیدواژه ها: شعار تبلیغاتی، مدیریت ارتباط با مشتریان، خدمات بانکداری الکترونیکی، ارزش ویژه برند، FANP
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
738. بررسی رابطه آمیزه بازاریابی خدمات با وفاداری به برند (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: آمیزه بازاریابی خدمات، خدمات بانکی، دسترسی به شعب، تبلیغات، وفاداری برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
739. بررسی رابطه بین بازاریابی و بهبود کیفیت و مدیریت کیفیت خدمات در شعب بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: بازایابی ،بهبود کیفیت ، مدیریت کیفیت خدمات ، شعب بانک صادرات ، ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
740. ارائه و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی بانک کشاورزی با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها (استان تهران)
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، برنامه ریزی فرایندی بازاریابی، تئوری داده بنیاد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17