بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
681. ارزیابی چالشهای تاثیرگذاری تبلیغات رسانه ای مطالعه موردی شعب بانک ملت کاشان
کلیدواژه ها: بازاریابی، آمیخته بازاریابی، ،تبلیغات، الگوی AIDA
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 24 -
682. دسته بندی مشتریان برای بکارگیری بازاریابی مستقیم از طریق داده کاوی ( مطالعه موردی : بانک کشاورزی )
کلیدواژه ها: داده کاوی، بازاریابی مستقیم، دسته بندی، الگوریتم ژنتیک، مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
683. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شهرسان خاتم
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتریان، بانک کشاورزی، شهرستان خاتم
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
684. بررسی نقش مسئولیت اجتماعی درتصویر از برند و وفاداری مشتریان مورد مطالعه بانک پاسارگاد شعب قزوین
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، تصویر از برند، وفاداری مشتریان، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت، روانشناسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
685. بررسی رابطه ارزش ویژه برند و شرایط انتخاب بانک توسط مشتریان (مطالعه موردی : بانک مسکن اهواز)
کلیدواژه ها: بانک،مسکن، ارزش ویژه، برند،وفاداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت، روانشناسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
686. بررسی تاثیر بازاریابی خدمات در سیستم بانکی کشور
کلیدواژه ها: بازاریابی - خدمات بانکی - توسعه تجارت - مدیریت مالی - رفتار حرفه ای در محیط کاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت، روانشناسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
687. بازاریابی بانکی از طریق رسانه های اجتماعی
کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی، بازاریابی بانکی، بانکداری خرد
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مدیریت کسب و کار و اولین همایش بین المللی حسابداری و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
688. بررسی تأثیر هوش رقابتی بر ارزش ویژه برند بانک انصار در شهرستانارومیه
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، ارزش ویژه برند، بانک انصار، شهرستان ارومیه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
689. بررسی اثر استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی بر رضایت و اعتماد مشتری به واسطه نقش کیفیت خدمات اینترنتی(مورد مطالعه شعب بانک سامان تبریز)
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، بازاریابی رابطه مند، رضایت مشتری، اعتماد مشتری، کیفیت خدمات اینترنتی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 1 -
690. بررسی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان و تأثیر آن بر تبلیغات شفاهی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانک پارسیان، کیفیت خدمات، تبلیغات شفاهی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
691. بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان و تأثیر آن بر تبلیغات شفاهی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری سنتی، بانک پارسیان، کیفیت خدمات، تبلیغات شفاهی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
692. اولویت بندی عوامل مؤثر بر انتخاب یک بانک از منظر آمیخته بازاریابی خدمات (مورد مطالعه : شعب بانک ملی شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: بازاریابی، آمیخته بازاریابی خدمات، بانک، مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
693. بررسی رابطه بین روابط موفق با مشتری و ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: روابط موفق با مشتری، ارزش ویژه برند، آگاهی از برند، تصویر برند، کیفیت ادراک شده و وفاداری برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 24 -
694. بررسی عوامل موثر بر میزان رضایتمندی مشتریان شعب بانک ملی کرمان
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتری، ارزش مشتری، اعتبار برند تجاری، بانک ملی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سراسری پژوهش های مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
695. بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویرذهنی مشتریان خدمات بانکی مورد مطالعه شعبات بانکهای پارسیان و سامان شهر مشهد
کلیدواژه ها: برند خدمات، توسعه برند، تناسب ، کیفیت درک شده از توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بهبود کسب و کار، کارآفرینی توسعه در بستر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 29 -
696. بررسی تاثیراصول برندسازی اسلامی برموفقیت بازاریابی موسسات مالی و اعتباری مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر، استان البرز
کلیدواژه ها: برندسازی اسلامی ، بازاریابی اسلامی ، موفقیت بازاریابی ، استان البرز
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
697. رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازاریابی درشعب بانک ملی استان کرمانشاه
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی،شعب بانک ملی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 4 -
698. ارائه مدلی جهت بررسی شیوه های تبلیغات و تاثیر آن بر جذب منابع بانکی (مورد مطالعه:شعب بانک تجارت شهرستان بوشهر)
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
699. شناسایی و رتبه بندی شاخص های برند برتر بانکداری از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران)
کلیدواژه ها: برند، بانکداری،رتبه بندی، بانک قرض الحسنه مهر ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
700. نقش بازاریابی داخلی در بهبود عملکرد مالی با وجود متغیرهای میانجی: بازارگرایی، عملکردکارکنان، رضایت شغلی و تعهدسازمانی در بنگاههای مالی، موردکاوی بانک تجارت شهر اهواز
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18