بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
661. بررسی عوامل موثر بر بهبود تصویر برند (مورد مطالعه: بانک سینا)
کلیدواژه ها: بازاریابی، برند، تصویر برند، عوامل موثر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
662. تاثیر تبلیغات بر وفاداری مشتریان بانک
کلیدواژه ها: تبلیغات، وفاداری مشتریان، بانک ملی، استان اردبیل
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 5 -
663. بررسی نقش مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری E-CRM و تبلیغات بانکی بر کارایی و موفقیت بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: بانک تجارت استان فارس
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
664. بررسی هوش هیجانی و بازاریابی در خدمات بانکی ایران
کلیدواژه ها: هوش ، هوش هیجانی ، بازاریابی ، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
665. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک کشاورزی (مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک کشاورزی شهرستان شیروان)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض، رضایت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
666. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی و بازارگرایی در سازمان های خدماتی(مطالعه موردی: بانک مسکن شهر اراک)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بازارگرایی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
667. بررسی اثربخشترین استراتژی های ترویج بانک های خصوصی بر اساس آمادگی خرید مشتریان
کلیدواژه ها: بازاریابی، خدمات بانکی، آمیخته ترویج، تبلیغات، آمادگی خرید مشتریان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
668. بازاریابی مدرن بانکی با محوریت تغییر ساختار نظام بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی مدرن بانکی، تبلیغات شفاهی، رضایت،رقابت بین بانکی، اعتماد، قصد پذیرش
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی علوم اسلامی حقوق و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 21 -
669. رابطه بازاریابی رابطه مند و عوامل مرتبط با آن بر رضایت مندی مشتریان بانک مسکن استان کردستان
کلیدواژه ها: بازاریابی ، مشتری ، بازاریابی رابطه مند ، بانک مسکن ، استان کردستان
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی علوم اسلامی حقوق و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 25 -
670. بررسی تاثیر آمیخته های بازاریابی و خدمات نوین بانکی بر جذب مشتریان شعب بانک مسکن استان ایلام
کلیدواژه ها: آمیخته های بازایابی، خدمات نوین بانکی، جذب مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
671. بررسی رابطه بین بازاریابی اخلاقی و عملکرد مشتریان بانک ملی شهرستان ایلام
کلیدواژه ها: بازاریابی اخلاقی، عملکرد مشتری، بانک ملی،ایلام
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
672. نقش ابعاد ارزش ویژه برند در پذیرش بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: آگاهی از برند ،کیفیت درک شده از برند ، تداعی برند، وفاداری برند، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
673. بررسی تأثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، وفاداری به برند، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
674. بررسی کیفیت درک شده و وفاداری به برند در ارزش ویژه برند در بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، کیفیت درک شده، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
675. بررسی تأثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، آگاهی از برند، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
676. بررسی تأثیر منافع آنلاین بر ارزش ویژه برند در بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، اعتماد، منافع آنلاین
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
677. نقش عوامل بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتری از خدمات بانکی مطالعه موردی: مؤسسه مالی واعتباری میزان شهرستان بجنورد
کلیدواژه ها: رضایت مشتری،کیفیت رابطه،اعتماد،تعهد،ارتباطات،تخصص،مدیریت تعارض،وفاداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
678. بررسی رابطه ارزش ویژه برند با ثبات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهر اردبیل
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، ثبات رفتاری، بانک صادرات، شهر اردبیل
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
679. مقایسه تطبیقی ابعاد ارزش ویژه برند همراه بانک ملت در دو شهر تهران و قزوین
کلیدواژه ها: مدیریت برند، ارزش ویژه برند، تصویر ذهنی برند، کیفیت درک شده، باکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
680. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک ملت کلانشهر رشت
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، اعتماد مشتریان، تعهد، ارتباطات، رضایت، چسبندگی، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13