بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
641. مقایسه تطبیقی بین استراتژی های بازاریابی بانک سپه و چند بانک منتخب
کلیدواژه ها: استراتژی های بازاریابی، بانکهای منتخب ، شعار تجاری اعتماد آفرین ، جذب سپرده، حفظ مشتریان، مشتریان بازنشسته ، بنگاه های تجاری کوچک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
642. سیستم اطلاعات بازاریابی و رابطه آن با بهره وری سازمانی
کلیدواژه ها: سیستم اطلاعات بازاریابی، بهره وری سازمانی، بانک ملت/MKIS
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
643. کسب مزیت رقابتی و بهبود عملکرد سازمانی از طریق مشتری مداری، تمایز نوآوری و تمایز بازارمطالعه موردی:بانک تجارت شهرستان زابل
کلیدواژه ها: مشتری گرایی، نوآوری ، بازاریابی، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
644. تاثیر اعتماد الکترونیک بر تبلیغات دهان به دهان مشتریان
کلیدواژه ها: اعتماد الکترونیک،تبلیغات دهان به دهان،بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
645. بررسی رابطه بازاریابی حسی با تقویت برند خدمات بانکی مطالعه موردی: بانک مهر اقتصاد استان اردبیل
کلیدواژه ها: بازاریابی حسی، تقویت برند خدمات، بانک مهر اقتصاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
646. شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی مطالعه موردی : بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، تصویر شرکت، بازاریابی رابطه مند، اعتماد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
647. تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان بانکی مطالعه موردی: بانک رفاه
کلیدواژه ها: تبلیغات، روانشناسی تبلیغات، تبلیغات بانکی، جذب مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 21 -
648. بررسی تاثیر بازاریابی خدمات در سیستم بانکی کشور
کلیدواژه ها: بازاریابی /خدمات بانکی /توسعه تجارت /مدیریت مالی /رفتارحرفه ای درمحیط کار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
649. بررسی عوامل موثر بر ارتقا برند در بانک ها مطالعه موردی: بانک مسکن
کلیدواژه ها: عوامل موثر ، ارتقا برند ، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
650. بررسی تأثیر استفاده از ظرفیتهای سازمانی دانش برای افزایش ارزش مشتری مطالعه موردی : مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بازارگرایی، مدیریت ارتباط با مشتری، خلق ارزش برای مشتری، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 18 -
651. نقش مدیریت دانش درترکیب بهینه آمیخته بازاریابی خدمات مطالعه موردی: شعب بانک مسکن شهرستان سنندج
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ،آمیخته بازاریابی ،بازاریابی خدمات
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 20 -
652. تعیین نقش برند بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: برند ، دارایی ، نقش برند ، تقاضا
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
653. بررسی تاثیر آمیختههای بازاریابی بروفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش واسط ارزش ویژه برند بانک ملی تربت حیدریه
کلیدواژه ها: آمیختههای بازاریابی، ارزش ویژه برند، وفاداری
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
654. اندازه گیری ارزش برند بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: برند ، بخشبندی بازار ، ارزش افزوده اقتصادی ، نقش برند ، قدرت برند
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
655. بررسی تأثیر تبلیغات بر واکنش های هیجانی مشتریان (مطالعه موردی : شعب بانک سینا شهر تهران)
کلیدواژه ها: تبلیغات، واکنش های هیجانی، ایران،بانک،استراتژی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 46 -
656. ارزیابی کارایی بازاریابی محتوا در بانکها با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی محتوا، بازاریابی بانکی، تحلیل پوششی داده ها
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
657. بررسی اثربخشی تبلیغات درشعب بانک ملت کاشان براساس مدل AIDA
کلیدواژه ها: بازاریابی، آمیخته بازاریابی، ،تبلیغات، الگوی AIDA
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 24 -
658. بررسی رابطه بین آگاهی و تداعی از برند با ثبات رفتاری مشتریان (مطالعه موردی:شعب بانک صادرات شهر اردبیل)
کلیدواژه ها: آگاهی از برند، تداعی از برند، ثبات رفتاری، بانک صادرات، شهر اردبیل
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
659. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب منابع در بانک مهراقتصاد استان قزوین
کلیدواژه ها: تجهیز منابع بانکی، ، مدیریت نقدینگی، رتبه بندی، تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
660. بررسی تاثیرارزش ویژه برند برتداوم ارتباط مشتریان در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند،تداوم ارتباط مشتریان،مدل کلر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16