بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
621. بررسی تاثیر بازایابی رابطه مند بر وفاداری به برند مشتریان در بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: وفاداری، رابطه مندی، بازاریابی، برند مشتریان، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
622. بررسی نقش واسط کیفیت خدمات اینترنتی بین استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی و اعتماد مشتری (مطالعه موردی: موسسات مالی اعتباری کوثر شهرتبریز)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات اینترنتی، استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی، اعتماد مشتریان، موسسات مالی اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
623. بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند اینترنتی بر رضایت و اعتماد مشتری با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات اینترنتی مطالعه موردی: شعب بانک سامان تبریز
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، بازاریابی رابطهمند، رضایت مشتری، اعتماد مشتری، کیفیت خدمات اینترنتی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
624. تأثیر کیفیت رابطه بر تبلیغات دهان به دهان مشتری با نقش تعدیل گری چرخه عمر رابطه مطالعه موردی: بانک صادرات
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، نقش تعدیل گری، چرخه عمر
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
625. بررسی تأثیر برنامه های بازاریابی رابطه مند بر کارایی مبادله از دیدگاه مشتریان رابطه گرا مطالعه موردی : بانک تجارت
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مبادله، مشتریان رابطه گرا
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
626. بررسی تأثیر کیفیت رابطه بر عملکرد مالی با نقش تعدیل گری رابطه گرایی مشتری مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر تبریز
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، کیفیت رابطه) اعتماد ، رضایت ، تعهد( ، عملکرد مالی ، رابطه گرایی مشتری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
627. بررسی مفهوم بازاریابی رابطه مند و تبلیغات دهان به دهان و تاثیر آن ها بر کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک تجارت شهرستان ایلام
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، تبلیغات دهان به دهان، کیفیت ارتباط، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
628. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانکی( مطالعه موردیبانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: برند،ارزش ویژه برند، آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده و وفاداری از برند
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
629. بررسی و توصیف بازاریابی مستقیم (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر کرمان)
کلیدواژه ها: بازاریابی مستقیم، کاتالوگ، پست مستقیم، تماس تلفنی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
630. بررسی رفتار مصرف کنندگان خدمات بانکی با بکارگیری آنالیزهای عصبی مطالعه موردی: بانک مسکن
کلیدواژه ها: تبلیغات، رمزگشایی چ ره، بازاریابی عصبی، رفتار مصرف کننده
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 22 -
631. روش جدید GeoBagger برای افزایش سود بازاریابی مستقیم در صنعت بانکداری نوین
کلیدواژه ها: بازاریابی هدف دار، بازاریابی انبوه، بازاریابی مستقیم، بخش بندی مشتریان، منحنی ROC ، ماتریس اغتشاش
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی در مهندسی برق، الکترونیک و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
632. تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کارمندان نسبت به کار مورد مطالعه: شعب بانک ملی استان گیلان
کلیدواژه ها: تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی، ارتباطات داخلی رسمی، ارتباطات داخلی غیر رسمی، نگرش کارمندان نسبت بهکار
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
633. برندگذاری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: برند؛ ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری؛ مدیریت استراتژیک برند؛ صنعت بانکداری؛ برندگذاری در صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
634. رابطه قابلیت های بازار یابی با همراستایی استراتژیک(مورد مطالعه : شعب بانک صادرات استان ایلام)
کلیدواژه ها: همراستایی استراتژیک ، قابلیت های بازاریابی، بانک صادرات استان ایلام
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
635. بررسی و تحلیل تاثیر بازاریابی اخلاقی بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شعبه 1108 استان البرز (با درنظر گرفتن رضایت و اعتماد مشتری به عنوان متغیر میانجی)
کلیدواژه ها: بازاریابی اخلاقی؛ اعتماد مشتری؛ رضایت مشتری؛ وفاداری مشتری؛ بانک کشاورزی؛ شعبه 1108البرز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
636. بررسی رابطه بین بکارگیری بازاریابی داخلی و مشتری گرایی مطالعه موردی بانک تجارت
کلیدواژه ها: بازاریابی ، بازاریابی داخلی ، رضایت مندی مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس پژوهش های نوین در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
637. بررسی عوامل موفقیت مهندسی مجدد فرایند بازاریابی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: مهندسی مجدد، بازاریابی، بانکداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
638. بررسی اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات پیامکی در بانک آینده
کلیدواژه ها: توانایی ایجاد نام تجاری- بازاریابی بر مبنای مکان - شرایط تکنولوژیک- مسائل مربوط به حریم خصوصی و امنیت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 25 -
639. بررسی و ارائه راهکارهای نوین در ترویج فرهنگ قرض الحسنه
کلیدواژه ها: فرهنگ قرض الحسنه، فناوری، مشتری مداری، تبلیغات، بازاریابی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
640. بررسی تأثیر رسانه های متعارف در مقایسه با رسانه های نوین (شبکه های اجتماعی و اینترنت) بر اثربخشی تبلیغات بانک تجارت در جزیره کیش
کلیدواژه ها: رسانه های متعارف، رسانه های نوین، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: سومین همایش بینالمللی مدیریت رسانه
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9