بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
41. بازاریابی جغرافیایی (ژئومارکتینگ) شعب بانک رفاه کارگران (مطالعه موردی: شهر تهران)
کلیدواژه ها: ژئومارکتینگ، شبکه LSTM، هوش مصنوعی، رفتار فضایی، شهر تهران
محل انتشار مقاله: پانزدهمین همایش بین المللی پیشرفت های علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
42. رابطه فعالیت های بازاریابی بانک ملی با وفاداری مشتریان در شهرستان نهاوند
کلیدواژه ها: بانک ملی، فعالیت های بازاریابی، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 16 -
43. نقش تبلیغات در کیفیت بخشی بانکداری و جذب مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: تبلیغات، بانکداری، مشتری، بانک ها
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 15 -
44. بازاریابی رابطه مند، نگرشی برای بهبود رضایت مشتریان بانک سامان (مورد مطالعه شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، رضایت مشتری، اعتماد، تعهد، برقراری ارتباطات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 17 -
45. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر افزایش رضایتمندی شغلی کارکنان (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایتمندی شغلی، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
46. بازاریابی رابطه مند و تاثیرآن بر وفاداری مشتریان ( مورد مطالعه : بانک کشاورزی استان گلستان )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری، مشتریان، بانک کشاورزی.
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
47. رابطه بین بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان شرکتی بانکها(مطالعه موردی: بانک رفاه تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بانک رفاه، رضایت شغلی،تهران
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
48. بررسی تاثیر تبلیغات چهره به چهره بر استفاده از نوآوری در بانکداری اینترنتی مورد مطالعه: همراه بانک و اینترنت بانک، بانک ایران زمین و ملت شهرستان طبس
کلیدواژه ها: تبلیغات ، نوآوری، محصولات، چهره به چهره
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
49. بررسی نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی بر جذب سرمایه مشتری (مورد مطالعه: بانک ملی شعب مرکزی تهران)
کلیدواژه ها: رسانه های بازاریابی اجتماعی، جذب سرمایه مشتری، بانک ملی شعب مرکزی تهران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 9 -
50. بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی
کلیدواژه ها: دیجیتال سازی، سیستم بانکی، بازایابی، بازاریابی بانکی.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 12 -
51. بررسی رابطه بازاریابی حسی با اعتماد به برند با توجه به نقش میانجی سواد رسانه ای مشتری در شعب بانک سپه شهر کرمان
کلیدواژه ها: بازاریابی حسی ؛ اعتماد به برند؛ سواد رسانه ای ؛ بانک سپه .
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 7 -
52. بررسی رابطه بازاریابی با بهره وری شغلی با میانجی گری تبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: کلیه شعب بانک ملی شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بهره وری شغلی، تبلیغات شفاهی، شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 11 -
53. شناسایی متغیرهای تاثیرگذار بر رابطه بین بازاریابی دهان به دهان و قصد پذیرش همراه بانک(مورد مطالعه: بانک سپه)
کلیدواژه ها: اعتماد ، هنجارهای اجتماعی ، بازاریابی دهان به دهان ، قصد پذیرش همراه بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 18 -
54. بررسی اثرات بازاریابی رسانه اجتماعی بر شفافیت بازیابی خدمات در حفظ مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک مسکن شهر همدان)
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه اجتماعی، شفافیت بازیابی خدمات، حفظ مشتریان و بانکهای مسکن شهر همدان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 18 -
55. بررسی رابطه بین ابعاد نسل چهارم بازاریابی و قصد خرید با نقش میانجی رضایت مصرف کننده در بانک سپه استان گلستان
کلیدواژه ها: نسل چهارم بازاریابی- قصد خرید - رضایت مصرف کننده
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 15 -
56. بررسی تاثیر مشتری مداری و کیفیت رابطه با مشتری بر رضایت وفاداریو تبلیغات شفاهی مشتریان بانک ملی
کلیدواژه ها: مشتری مداری، کیفیت رابطه با مشتری، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، تبلیغات شفاهی، کارکنان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 22 -
57. بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال و درگیری ذهنی بر رسانه اجتماعی بر نگرش برند و تمایل بهپرداخت الکترونیک در صنعت بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال، درگیری ذهنی، نگرش برند، تمایل به پرداخت الکترونیک، صنعت بانکی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
58. نقش میانجی گری برند در ارتباط بازاریابی حسی و تصمیمات مشتری
کلیدواژه ها: برند، بازاریابی حسی، تصمیمات مشتری، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
59. بررسی رابطه بازاریابی رابطه ای آنلاین بر وفاداری الکترونیکی مشتری در خدمات بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای آنلاین - وفاداری الکترونیکی مشتری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 32 -
60. بررسی عوامل محیطی بر ابعاد ارتباطات بازاریابی (مورد مطالعه: بانک سامان)
کلیدواژه ها: ارتباطات بازاریابی، عوامل محیطی، پیشبرد فروش، تبلیغات، بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 23