بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
561. بررسی و مقایسه تاثیر بازاریابی خدمات بانکی بر تصمیم گیری مشتریان در انتخاب بانک های ملت و تجارت در استان خراسان رضوی
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات بانکی ، تصمیم گیری ، آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
562. بررسی تاثیر استراتژی ترفیع بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک ملت
کلیدواژه ها: ترجیح انتخاب ، ترفیع ، تبلیغات ، روابط عمومی ، فروش حضوری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
563. بررسی تبلیغات تصویری بر جذب مشتری با استفاده از مدل آیکا مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرج
کلیدواژه ها: تبلیغات تصویری،تبلیغات تلویزیونی، مدل آیکا، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
564. نقش استراتژی تبلیغات و بازاریابی بانک سپه بر رضایت مشتریان
کلیدواژه ها: تبلیغات، بازاریابی رابطه مند، رضایت مشتریان، بانک سپه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
565. بررسی عوامل موثر بر جذب سپرده های اتباع خارجی در بانک صادرات(مورد مطالعه کلیه شعب بانک صادرات مشهد)
کلیدواژه ها: اتباع خارجی، جذب سپرده، بانک صادرات، آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
566. مدیریت بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال، بانکداری دیجیتال، بانکداری همه جانبه، استراتژی دیجیتال
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
567. بررسی رابطه بازاریابی با عوامل مدل چابکی شریفی-ژانگ در بانک صادرات شهر اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی، چابکی سازمانی، مدیریت بانک، کارکنان بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
568. جذب و حفظ سپرده های مشتریان حقوقی و شرکتی با بکارگیری بازاریابی مبتنی بر رابطه در بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مشتریان شرکتی و حقوقی، جذب و حفظ سپرده، بانک صادرات ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
569. استفاده از بازاریابی رابطه مند در جذب سپرده های مشتریان شرکتی در بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مشتریان شرکتی و تجاری، جذب سپرده، بانک صادرات ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
570. کیفیت برند پاسارگاد و تاثیرات بازاریابی رابطه مند بر آن
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، کیفیت برند، ارایه خدمات، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 25 -
571. نقش تبلیغات شفاهی و پنهان در بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه)
کلیدواژه ها: تبلیغات پنهان، تبلیغات شفاهی ، بازاریابی ، مزیت رقابتی پایدار، مشتری، بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 21 -
572. ارایه مدل در بکارگیری عوامل بازاریابی خدمات بانکی در جهت افزایش تعداد مشتریان در بانک قوامین (باتاکید بر بانکداری الکترونیک )
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی،خدمات ،رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 44 -
573. بررسی تاثیر برند بر فرآیند ایجاد ارزش مشتریان بانک کشاورزی (نمونه موردی شعب شهر تهران)
کلیدواژه ها: برند،ارزش،تصویر برند،آگاهی از برند،وفاداری به برند،بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
574. بررسی عوامل موثر بربازاریابی بانک ها (مطالعه موردی : بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: تبلیغات، کیفیت خدمات، نیروی انسانی کارآمد، مطلوبیت محیط داخلی، عملکرد بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
575. بررسی نقش برنامههای بازاریابی در بهبود منابع موثر بانکی مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران(سالهای 1389 تا 1391)
کلیدواژه ها: بانک، مشتری، بازاریابی، برنامه های بازاریابی، آمیزه بازایابی، سپرده بانکی، منابع موثر بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
576. شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی با تاکید بر اعتماد به عنوان متغیری مداخله گر( مورد مطالعه : بانک ملت )
کلیدواژه ها: قصد استفاده، بانکداری اینترنتی، تصویر شرکت، بازاریابی رابطه مند، اعتماد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
577. بررسی تاثیر هوش رقابتی بر اثربخشی استراتژی های بازاریابی بانک رفاه کارگران شهر همدان
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، اثربخشی استراتژی های بازاریابی، آگاهی راهبردی و اجتماعی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
578. بررسی تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری برند از طریق نقش میانجی نگرش برند در بانک ملت (شعبات مرکزی)
کلیدواژه ها: ارتباطات برند، کیفیت خدمات، نگرش برند، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
579. مولفه های اثرگذار در بانکداری اسلامی بر جذب مشتریان (بانک مهر اقتصاد تهران)
کلیدواژه ها: استراتژی های بانکداری اسلامی، سیاست های مالی، محصولات اسلامی، استراتژی های تامین مالی، مزیت رقابتی و بازاریابی اسلامی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
580. بررسی تکنیک های داده کاوی در مشتری مداری و بازاریابی صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: داده کاوی ، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ریسک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی محاسبات توزیعی و پردازش داده های بزرگ
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8