بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
541. بررسی اثر آگاهی از برند بر وفاداری مشتریان با نقش واسط کیفیت درک شده و ارتباطات برند (مطالعه موردی مشتریان بانک انصار مشهد)
کلیدواژه ها: وفاداری به برند، آگاهی از برند، کیفیت درک شده از برند، ارتباطات برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
542. بررسی تاثیر بازاریابی رابطهمند بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان بانک کشاورزی استان گیلان)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطهمند ؛ رضایت مشتری؛ وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
543. طراحی الگویی به منظور مدیریت درآمد با بهره گیری ازارزش بلندمدت مشتری CLV ضمن بررسی چرخه عمر مشتریان CLC :مورد مطالعه بانک توسعه تعاون
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند RM؛ مدیریت ارتباط با مشتری CRM ؛چرخه عمرمشتری( CLC )؛ ارزش بلندمدت مشتری CLV ؛ دسته بندی مشتری؛ مدیریت ارزش مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
544. مروری بروفادار ی به برند و نقش تبل یغات در آن ؛ با تاکید برصنعت خدمات مالی بانکداری.
کلیدواژه ها: رضایت از برند، وفاداری به برند ، تبیلغات برند ، خدمات مالی بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
545. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد مشتریان مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان مشهد
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای؛ وفاداری مشتری؛ تعهد مشتری؛ بانک های خصوصی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
546. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی اعتماد مشتریان مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان مشهد
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای؛ وفاداری مشتری؛ اعتماد مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
547. بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک پاسارگاد اهواز )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارتباطات یکپارچه بازاریابی، آگاهی برند، تداعی برند، کیفیت ادراکشده
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
548. بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازاریابی سرپرستی بانک ملت استان اردبیل
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مشتری، دانش برای مشتری، دانش درباره مشتری، دانش از مشتری و عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
549. بررسی تاثیر بهره گیری از شبکه های اجتماعی در جذب مشتریان بالقوه مورد مطالعه بانک ملت
کلیدواژه ها: اثربخشی، تبلیغات، بانک داری، شبکه های مجازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 30 -
550. بررسی تاثیر هویت برند برعملکرد و رضایت کارکنان، با نقش میانجی تعهد کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک ملی اهواز)
کلیدواژه ها: برند، هویت برند، عملکرد برند، رضایت شغلی، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
551. شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت بازاریابی خدمات نوین بانکی
کلیدواژه ها: خدمات نوین، بازاریابی، اولویت بندی، بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، پساتحریم
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
552. بررسی اثربخشی عناصر آمیخته بازریابی بر جذب سپرده مشتریان خارجی در بانک صادرات (مورد مطالعه کلیه شعب بانک صادرات مشهد)
کلیدواژه ها: مشتریان خارجی، جذب سپرده، بانک صادرات، آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
553. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر تبریز)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتریان، اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
554. مقایسه میزان اثربخشی پیوندهای رابطه ای در مشتریان رابطه گرا و مشتریان غیر رابطه گرا (مطالعه ی موردی: شعبات بانک رفاه شهر تبریز)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، پیوندهای رابطه ای، رابطه گرایی مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
555. بررسی تغییرات ابعاد کیفیت رابطه در مراحل مختلف چرخه عمر رابطه مشتری (مطالعه موردی:بانک سامان شعبات بانک سامان درشهر تبریز)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، چرخه عمر رابطه، ابعاد کیفیت رابطه
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
556. مقایسه اثربخشی برنامه های بازاریابی رابطه مند از منظر مشتریان رابطه گرا و غیر رابطه گرا (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر تبریز)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مشتریان رابطه گرا و غیر رابطه گرا، سهم مشتری، اعتماد مشتری، کارایی مبادله
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
557. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی کارکنان بانک ملت شهر نیشابور (با در نظرگرفتن نقش میانجی متغیر های رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرایی)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت شغلی، مشتری مداری، بازاریابی رابطه ای
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
558. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند داخلی بر روابط برتر با مشتریان به عنوان ابزارمزیت رقابتی در بانک ملی ایران استان گلستان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند داخلی ، رضایتمندی مشتری داخلی، نگرش نسبت به سازمان ،روابط کارمند - مشتری ،روابط برتر با مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
559. بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی و تصمیم بر سپرده گذاری درحساب های پس انداز قرض الحسنه مطالعه موردی: بانک تجارت استان گلستان
کلیدواژه ها: حساب های قرض الحسنه، تبلیغات تلویزیونی، سپرده های بانکی،بانک تجارت
محل انتشار مقاله: سومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
560. بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری، مشتریان، بانک
محل انتشار مقاله: سومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8