بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
521. بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر اعتماد و وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی:بانک قرض الحسنه مهر ایران،استان گیلان )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتری، اعتماد مشتری، صنعت بانکداری، ضریب هبستگی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 1 -
522. بررسی و مقایسه تاثیر تصویر برند بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک های ملی و ملت ( مطالعه موردی: بانک های ملی و ملت شهرستان رودبار )
کلیدواژه ها: تصویر برند، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، بانک ملی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
523. نقش مدیریت برند در توسعه فرصت های سرمایه گذاری ( مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی بابل )
کلیدواژه ها: ارزش ادراک شده، شخصیت برند، مدیریت برند، وفاداری برند، بانک ملی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
524. بررسی تصویر ذهنی برند بانک ملت در بین اقشار مختلف جامعه
کلیدواژه ها: وفاداری به برند، آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده، ارزش ویژه برند، تصویر ذهنی برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
525. بررسی تاثیر تفاهم با مشتری و خدمات لذت بخش بر تبلیغات شفاهی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: تفاهم، تبلیغات شفاهی، رضایت، اعتماد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
526. بررسی تاثیر هنجارهای اخلاقی بازاریابی بر تعهد مشتری با توجه به نقش کیفیت ارتباط (مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان میبد)
کلیدواژه ها: هنجارهای بازاریابی اخلاقی، مسیولیت اجتماعی شرکت، کیفیت ارتباط، تعهد مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
527. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت صنایع کوچک و متوسط در بازاریابی بین المللی با رویکرد فازی مطالعه موردی:واحد صنایع کوچک و متوسط بانک صنعت و معدن
کلیدواژه ها: اقتصادی، استراتژیک، رویکرد فازی، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
528. ابعاد بازاریابی سبز در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بازاریابی سبز، مسیوایت اجتماعی شرکتی، توسعه محصول سبز
محل انتشار مقاله: همایش ملی دانشگاه، محور توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
529. بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری مشتری در بانک ملی شهر اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی اجتماعی،استراتژی، وفاداری
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
530. ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بازاریابی اجتماعی در میان مشتریان بانک کشاورزی استان اردبیل
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، روایی، پایایی، بانک کشاورزی استان اردبیل
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
531. بررسی تاثیر برند بر اعتماد مشتریان کارت های اعتباری در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک ،کارت های اعتباری، برند، ریسک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت،اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
532. بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری مشتریان الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک سپه شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، مشتریان الکترونیکی، استراتژی، وفاداری، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی کاربرد فناوری های نوین در علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
533. تاثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: کیفیت رابطه، اقدامات بازاریابی، بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
534. بررسی عوامل موثر در بازاریابی بانک ها و نقش آن در افزایش سهم بازار (مطالعه موردی : بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: بانک رفاه کارگران ، سهم بازار، بازاریابی ، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
535. تحقق خرید جانبی با رویکرد اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه (مورد مطالعه بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: اثربخشی مدیریت ارتباط بامشتری، عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه، عملکرد بازار، خرید جانبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 24 -
536. سنجش ارتباط بین ارزش ویژه برند و عوامل موثر برانتخاب بانک توسط مشتریان : مطالعه موردی در بانک ملت استان خوزستان
کلیدواژه ها: بانک ، ارزش ویژه ، وفاداری ، برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 4 -
537. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مشتریان در بانک تجارت استان اردبیل
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، بازاریابی سبز، نیات رفتار ، بانک تجارت، اردبیل
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
538. بررسی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانک ملی شهر ایذه
کلیدواژه ها: عوامل موقعیتی ، فرآیند خرید ، قیمت منصفانه ، لبنیات ، شهر کرمان
محل انتشار مقاله: کنفرانس علمی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
539. تاثیر برند الکترونیکی بر ترغیب مشتریان به پذیرش بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: برند، برند الکترونیک، بانکداری اینترنتی، ترغیب مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
540. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بانک پارسیان بر نگرش مشتریان
کلیدواژه ها: برند، ارزش برند، آگاهی از نام تجاری، کیفیت ادراک شده، تداعی نام تجای، وفاداری به نام تجاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8