بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
501. تاثیر بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات ، صنعت بانکداری ، بازار یابی آمیخته
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
502. تقاضای بهینه برای خدمات بانکی و مشتری گرایی
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات ، صنعت بانکداری ، بازار یابی آمیخته
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 1 -
503. تاثیر بازاریابی در ایجاد تقاضا برای خدمات بانکی بهینه سازی در بانک اقتصاد نویندر تهران
کلیدواژه ها: خدمات بانکی ، تقاضای بهینه ، بازاریابی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
504. بازاریابی در ایجاد تقاضا برای خدمات بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات ، صنعت بانکداری ، بازار یابی آمیخته
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
505. شناسایی عوامل موثر بر جذب سپرده های بانکی بر اساس عناصر آمیختهبازاریابیP 7 و اولویت بندی این عوامل با استفاده از مدل فازی( AHP )
کلیدواژه ها: سپرده بانکی، آمیخته بازاریابی، خدمت، قینت، تبلی،ات، مکان، امکانات، پرسنل وفرایند
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 29 -
506. مقایسه روش های آماری و تصمیم گیری چند معیاره در جذب ورضایت مشتریان مطالعه موردی: مشتریان ویژه بانک تجارت -شهرستان بجنورد
کلیدواژه ها: پی آمیخته بازاریابیا جذب و رضایت مشتری ، صنعت بانکداری، مزیت رقابتی، بانک تجارت روش های تصمیم گیری چند معیاره MADM
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
507. انتخاب گزینه برتر عناصر مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباطآنها با عملکرد بازاریابی(مطالعه موردی:صنعت بانکداری)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباش با مشتری، عملکرد بازاریابی، مدیریت دانش، مشتری کلیدی، سازماب CRM ، تکنولوژی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
508. تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری گرایی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، مشتری گرایی، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
509. بررسی رابطه بین تبلیغات با وفاداری برند (مطالعه موردی بانک ملت شهر ارومیه)
کلیدواژه ها: تبلیغات، وفاداری برند، بانک ملت شهر ارومیه
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
510. نقش بازاریابی رابطه مند در رفتار شهروندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملی شهرستان ایلام)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، رفتار شهروندی، وفاداری مشتریان، بانک ملی
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
511. عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بانک صادرات (مطالعه موردی: شعب شهر بندرعباس)
کلیدواژه ها: اثربخشی تبلیغات، سن، تحصیلات، درآمد، بانک صادرات، بندرعباس
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
512. بررسی اثرات تبلیغات بانک صادرات شهر بندرعباس با استفاده از مدل آیدا
کلیدواژه ها: تبلیغات، مدل آیدا، بانک صادرات، بندرعباس
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
513. تاثیر سامانه اطلاع رسانی متمرکز در افزایش ارتباطات مشتریان و کارمندان (مورد مطالعاتی: موسسه اعتباری ثامن)
کلیدواژه ها: سیستم های اطلاع رسانی متمرکز، تبلیغات متمرکز، ارتباطات مشتری و بانک، محتوای هوشمند، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
514. بررسی عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری و تاثیر آن بر کسب مزیت رقابتی در بانک ملت استان تهران
کلیدواژه ها: تبلیغات، بازاریابی، رضایت مشتری، کیفیت خدمات بانکی، پاسخگویی، امنیت، مدیریت ارتباط با مشتری، نام تجاری، فناوری اطلاعات، وفاداری مشتریان و کارکنان، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالشها و راهکارهای مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 23 -
515. بررسی ضرورت بانکداری الکترونیک در تبلیغات بازارهای سنتی نساجی (مطالعه موردی: بازارهای استان یزد)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، پرداخت های الکترونیکی، بازارهای سنتی نساجی، تبلیغات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالشها و راهکارهای مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
516. تاثیر مسیولیت پذیری اجتماعی بر اثر بخشی تبلیغات در بانک ملت شهرتهران
کلیدواژه ها: مسیولیت پذیری اجتماعی ،اثربخشی تبلیغات، جلب توجه، ایجاد علاقه، ایجاد تمایل
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
517. بررسی تاثیر برند فردی بر توسعه برند سازمانی مطالعه موردی : شعبات مرکزی بانک ملت
کلیدواژه ها: ب رند شخصی ، دانش برند ،نگرش، مهارتهای فرد، برند سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
518. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش برند دربانک کشاورزی
کلیدواژه ها: ارزش برند ، ابعاد بازاریابی رابطه مند، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
519. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و مشتری مداری در بانکهای خصوصی(مورد مطالعه : بانک پاسارگاد شعب غرب استان تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری مداری، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
520. تبیین تاثیر تبلیغات و ترفیعات بر وفاداری به برند ( مطالعه موردی: بانک انصار شهرستان ارومیه)
کلیدواژه ها: وفاداری برند، تبلیغات تجاری، ترفیعات تجاری، برندسازی، ارزش یژه برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19