بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
481. تبیین تمایل به استفاده مشتریان از خدمات بانک ملی استان گیلان با تاکید بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
کلیدواژه ها: تمایل به استفاده، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، بانک ملی، استان گیلان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
482. بررسی اثر بازارگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانکها مطالعه موردی بانک کشاورزی سنندج
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، بازارگرایی، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
483. بررسی عوامل موثر بر اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری شعب بانک کشاورزی سنندج از لحاظ ویژگی های دموگرافیک
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بازاریابی رابطه مند ، مدیریت ارتباط با مشتری ، ویژگی های دموگرافیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
484. چارچوب کاربردی تکنیک های داده کاوی در مدل سازی مسایل صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: داده کاوی ، بانکداری ، کاربردها ،تکنیک ها ،اعتبارسنجی مشتریان ،ارزش طول عمر مشتری ، بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
485. ارایه مدل چنددورهای به منظور بودجهبندی بهینه تبلیغات چندمحصولی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بودجهبندی تبلیغات، بهینهسازی ریاضی، تبلیغات چند محصولی، تبلیغات چند دورهای، اثر تجمعی تبلیغات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
486. بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر افزایش مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،بازاریابی ویروسی،مشتریان،خدمات بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 26 -
487. تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری گرایی کارکنان بانک ملت شهر ساری
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، مشتری گرایی، مشتری گرایی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
488. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی کارکنان بانک مطالعه موردی: بانک ملت شهرستان ساری
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، مشتری گرایی، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
489. بررسی تاثیرات فعالیتهای بازاریابی بر رضایت و تبلیغات دهان به دهان: یک مطالعه موردی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: مشتریمداری، رابطهمداری، روابط متقابل، ویژگی های ارایه دهندگان خدمات، رضایت، تبلیغات دهان به دهان، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
490. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ارزش برند و وفاداری مشتریان در بانک دی
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان - ارزش برند - وفاداری مشتریان - بانک دی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
491. بررسی عوامل موثر بربانکداری اینترنتی مطالعه موردی بانک صادرات بندرعباس
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی ، فن آوری اطلاعات (IT،(تبلیغات موثر ، آموزش کافی ، زیر ساختهای مخابراتی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
492. بررسی اثرات شبکههای اجتماعی بر روی بازاریابی بانکها مطالعه موردی بانک تجارت شهرستان کرمانشاه
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی، ویژگی ساختاری، ویژگی تعاملی، ویژگی کارکردی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
493. تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان مورد مطالعه: کارکنان بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بازاریابی، بهروری سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
494. بررسی تاثیر پاره ای از عوامل مختلف موثر بر ارزش ویژه برند بانک ها
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، بانکداری ، برند بانک ، هوش رقابتی ، جایگاه برند ، مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
495. بررسی نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک کشاورزی در جذب و حفظ مشتری
کلیدواژه ها: بازاریابی، خدمات بانکی، بانکداری، مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
496. بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباطات با مشتری، قابلیت بازاریابی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
497. عوامل موثر بر میزان رضایت مشتریان نسبت به دریافت پیامک های تبلیغاتی بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: تلفن همراه، سامانه پیامکی، مشتریان، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
498. بررسی ارزیابی عملکرد بازاریابی در بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد،بازاریابی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
499. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی : شعب بانک سامان شهر تبریز )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتریان، اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار، راهکارها و چالش ها با محوریت کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
500. تحلیل تکنیک های داده کاوی در نرم افزار های وکا و کلمنتاین با رویکرد بازاریابی مستقیم بانکی و مقایسه آنها از نظر قدرت پیش بینی و میزان خطا
کلیدواژه ها: داده کاوی، وکا، کلمنتاین، طبقه بندی، پیش بینی، خوشه بندی، بازاریابی مستقیم بانکی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15