بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
461. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گریتبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، تصمیم گیری خرید مشتریان، تبلیغات شفاهی، بانک ملت استان مازندران
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
462. بررسی تاثیر تبادل اطلاعات بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: تبادل اطلاعات، بازاریابی رابطه ای، حفظ و جذب مشتری، خدمات بانکداری الکترونیک، موسسه مالی و اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
463. بررسی تاثیر فعالیت های فروش اعتماد، کیفیت خدمات و کارکنان بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: فعالیت های فروش، حفظ و جذب مشتری، خدمات بانکداری، الکترونیک، موسسه مالی و اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
464. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، حفظ و جذب مشتری، خدمات بانکداری الکترونیک، موسسه مالی و اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
465. بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: عوامل اجتماعی، حفظ و جذب مشتری، خدمات بانکداری الکترونیک، موسسه مالی و اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
466. ارزیابی نقش واسطهای کیفیت درکشده بین شخصیت و دارایی برند مطالعه ای: بانک ملت شعب تبریز
کلیدواژه ها: شخصیت برند، کیفیت ادراک شده خدمات، دارایی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنگره بین المللی پژوهشهای نوین در مطالعات مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
467. بررسی عوامل مدل آمیزه بازاریابی تحت وب درافزایش عضویت درباشگاه مشتریان بانک ملت براساس مدل 4s (مطالعه موردی شعب بانک ملت استان البرز)
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بازاریابی اینترنتی، بانک ملت، بانکداری اینترنتی، باشگاه مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش ملی نقش مدیریت استراتژیک و سیستمهای اطلاعاتی حسابداری در اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
468. بررسی عوامل تاثیر گذار تبلیغات اینترنتی بر توسعه بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک مسکن استان مازندران)
کلیدواژه ها: تبلیغات اینترنتی، توسعه، بانکداری الکترونیک، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
469. برند و اهمیت در آن در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: برند، ارزش ویژه برند، برند سازمانی، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
470. تاثیر نقش رضایت خدمات بانکداری الکترونیکی و قابلیت استفاده از وبگاه در وفاداری مشتریان بانک ملی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی , وفاداری , تبلیغات دهان به دهان , بانک ملی , رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش ملی علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
471. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی بازارگرایی دربانک کشاورزی استان گلستان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، عملکرد سازمانی، بازارگرایی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: همایش ملی علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
472. طراحی و تدوین استراتژی اقیانوس آبی از طریق روش دلفی مطالعه موردی: بانک پارسیان
کلیدواژه ها: اقیانوس آبی،راهبرد،بازاریابی،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
473. طراحی استراتژی اقیانوس آبی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: اقیانوس آبی،راهبرد،بازاریابی،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
474. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر نگرش مشتریان با تاکید بر نقش اثربخشی تبلیغات
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، ، نگرش مشتری،اثربخشی تبلیغات ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
475. بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر تداعی برند در بانک ملت استان گیلان
کلیدواژه ها: تداعی برند، تصور از کارکنان ، تصور از شعب
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
476. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی بانک ملت شعب تبریز
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، وفاداری الکترونیکی، رضایت مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
477. بررسی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری مطالعه موردی: بانک مسکن شعب استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی، ارزش ویژه برند،ابعاد ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
478. جستاری در ارتباط بین برنامه ریزی استراتژیک با بازاریابی کار آفرینانه مورد مطالعه : بانک صادرات امور شعب استان مازندران
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک ، بازاریابی ، بازاریابی کار آفرینانه ، بانک صادرات امور شعب استان مازندران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
479. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی با نقش متغیر میانجی مشتری گرایی و بازاریابی رابطه مند در شعب بانک ملی استان مازندران
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، مشتری گرایی ، بازاریابی رابطه مند، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 24 -
480. بررسی تاثیر رضایتمندی مشتریان بر ارتباط بین ارزش و وفاداری نسبت به برند در بانکهای ملت شهرستان آمل طی سال های 1395-1394
کلیدواژه ها: بانک ملت ، رضایت مندی ، جذب مشتری ، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16