بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
441. بازاریابی رابطه مند و تاثیرگذاری آن بر ارزش مشتری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، ارزش مشتری، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
442. تاثیر چشم انداز برند و موضع یابی برند و عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری کاسپین
کلیدواژه ها: چشم انداز برند، موضع یابی برند، عناصر آمیخته رسانه، ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
443. بررسی تاثیر عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر خرید ترکیبی با نقش میانجی عملکرد بازار و اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعه بانک انصار
کلیدواژه ها: خرید ترکیبی، مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازار
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 22 -
444. بررسی ارتباط عوامل آمیخته بازاریابی بر جذب منابع مالی :مطالعه موردی شعب بانک شهر استان خوزستان
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، توزیع، تبلیغ، قیمت و محصول ، جذب منابع مالی تنوع و کیفیت خدمات مالی، مهارت های تخصصی کارکنان و it، رضایت مشتری و میزان مطلوبیت محیط داخلی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
445. بررسی تاثیر سرآمدی بازاریابی بر عملکرد مشتری با توجه به نقش تعدیلگر نیات رفتاری مشتریان (مورد مطالعه شعبات بانک ملی شهر ایلام)
کلیدواژه ها: سرآمدی بازاریابی، عملکرد مشتری، رضایت مشتری، رفتار شهروندی مشتری، نیات رفتاری مشتریان
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس مدیریت،حسابداری و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 20 -
446. رابطه بازاریابی الکترونیکی و مدیریت دانش با بهره وری (مطالعه موردی: بانک ملی شیراز)
کلیدواژه ها: بھره وری، بازاریابی الکترونیکی، مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
447. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان موسسه اعتباری کوثر
کلیدواژه ها: بازار یابی، رابطه مند، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21 -
448. بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و بهبود رضایت مشتری در بانک های ملت شهر شیراز
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، رضایت مشتریان ، مدیریت تعارض، اعتمادسازی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
449. بررسی اثر کیفیت ادراک شده مشتری و تداعی برند به واسطه وفاداری مشتری بر ارزش ویژه برند بانک ملت ( مورد مطالعه: مشتریان کلیدی بانک ملت مشهد)
کلیدواژه ها: وفاداری به برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده، ارزش ویژه برند، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
450. بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه ای بر توانمندسازی کارکنان بانک ملی استان گیلان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، توانمندسازی کارکنان، اعتماد، شایستگی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
451. مزیت رقابتی و کاربرد آن در نظام بانکی
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی، بازاریابی، وفاداری مشتری، مشتری گرایی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
452. مطالعه اثربخشی هزینه های آموزش و تبلیغات بانکداری الکترونیک برجذب سپرده های بانکی (مطالعه موردی بانک صادرات مازندران)
کلیدواژه ها: هزینه آموزش، هزینه تبلیغات، بانکداری الکترونیک، جذب سپرده بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی کاربرد پژوهش های نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
453. بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر تصویر ذهنی مشتری در کسب و کار بانکی
کلیدواژه ها: اخلاق، بازاریابی اخلاقی، تصویر ذهنی مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بهینه سازی سیستم ها و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
454. بررسی تاثیر مشتری مداری و رضایت مشتری بر روی ابعاد ارزش ویژه برند بانک، مطالعه موردی (شعب بانک ملی در مشهد)
کلیدواژه ها: مشتری مداری ، رضایت مشتری، تداعی برند، کیفیت ادراک شده، وفادرای برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
455. ارزیابی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در قالب آمیخته های بازاریابی بانکی به کمک مدل کانو و AHP (مطالعه موردی - بانکت های ملی)
کلیدواژه ها: حداکثر پنج کلمه یا واژه که موضوعات اصلی، فرعی و سایر موضوعات مرتبط با مقاله را دسته بندی می کنند، بعنوان کلمات کلیدی انتخاب شوند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی انجمن تحقیق در عملیات ایران
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 2 -
456. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملت استان گیلان
کلیدواژه ها: برند، ارزش برند، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
457. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد مالی بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی رابطه مند، عملکرد کسب و کار، بانک ملت تهران
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
458. بررسی رابطه بین هویت برند با اعتماد و توسعه وفاداری به برند
کلیدواژه ها: هویت برند، اعتماد، توسعه وفاداری به برند، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی جامعه شناسی علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
459. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و فرهنگ بازارگرایی بر عملکرد مالی شعب بانک سپه شهرستان ساری
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، فرهنگ بازارگرایی، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 22 -
460. برسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد اقتصادی سازمان های خدماتی مطالعه موردی بانک ملت شعبه نوشهر و چالوس
کلیدواژه ها: اقتصادی، بازاریابی، بازارگرایی، عملکرد مالی، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12