بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
421. بررسی تاثیر عوامل برند بر وضعیت خدمات و وفاداری برند (مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: مشتریان وفادار، رضایت برند، وضعیت خدمات، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
422. بررسی رابطه ارزش ویژه برند و شرایط انتخاب بانک مطالعه موردی : بانک تجارت اهواز
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، انتخاب بانک، مشتریان، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
423. بررسی رابطه ارزش ویژه برند و شرایط انتخاب بانک توسط مشتریان مطالعه موردی : بانک تجارت امیدیه
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، انتخاب بانک، مشتریان، بانک تجارت امیدیه
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
424. تاثیر گرایش بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند در بانک پاسارگاد شهر رشت
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، ارزش ویژه برند، ابعاد بازاریابی رابطه مند، بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
425. مطالعه ای بر نقش بازاریابی عصبی در بانکداری نوین
کلیدواژه ها: بازاریابی عصبی ، ضمیر ناخودآگاه ، اعتماد سازی، بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
426. بررسی تاثیر گرایش کارافرینی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی و شدت رقابت بانک شهر شمال غرب کشور
کلیدواژه ها: گرایش کارآفرینی، عملکرد سازمانی، شدت رقابت، قابلیت های بازاریابی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
427. بررسی کارایی تبلیغات بانک کشاورزی و شناسایی تاثیر گذارترین عوامل در افزایش کارایی تبلیغات در استان مازندران
کلیدواژه ها: کارایی، کارایی تبلیغات، مدل آیدا، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: همایش ملی شرکتهای دانش بنیان فرصت ها و چالش ها و نقش آن در توسعه کشور
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 25 -
428. نقش ابعاد منابع سازمانی بر عملکرد بازاریابی بانک مسکن از طریق نقش واسطه فرآیندهای مدیریت دانش
کلیدواژه ها: مشترد مداری، سیستم سازمانی مشتری محور، فناوری CRM، فرآیندهای مدیریت دانش، عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و ششمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
429. تاثیر شبکه های اجتماعی بر اعتماد و وفاداری مشتریان بانک سینا
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی ،اعتماد برند ،وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
430. بررسی ارتباط بین هوش تجاری با اثربخشی بازاریابی ؛ مطالعه ای در شعب بانک تجارت استان کرمانشاه
کلیدواژه ها: هوش تجاری، اثربخشی بازاریابی، مزیت رقابتی، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
431. بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی و مقاصد درآمدی(مطالعه موردی: بانک پارسیان استان تهران)
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی، بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، مقاصد درآمدی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
432. سنجش اثربخشی برنامه های بازاریابی از منظر مشتریان رابطه گرا (مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهر تبریز)
کلیدواژه ها: برنامه های بازاریابی رابطه مند(مالی، اجتماعی و ساختاری) ، سهم مشتری ، اعتماد مشتری ، کارآ بودن مبادله ، تمایل به تغییر فروشنده، رابطه گرایی مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
433. بررسی تاثیر بازاریابی پارتیزانی بر قصد خرید مصرف کننده با نقش میانجی رضایت مشتری (مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان)
کلیدواژه ها: بازاریابی پارتیزانی، بازاریابی تجربی، بازاریابی دهان به دهان، رضایت مشتری، قصد خرید مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
434. رابطه عناصر آمیخته بازاریابی خدمات با میزان فروش (مطالعه موردی: بانک کشاورزی شعب استان تهران)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی خدمات، افزایش فروش، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
435. تاثیر عناصر معنی بخش برند بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی بانک آینده)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، مدیریت استراتژیک برند، شناخت برند، معنای برند، عناصر معنابخش برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
436. رابطه بازاریابی داخلی ادراک شده با اشتیاق شغلی و وفاداری کارکنان (مورد مطالعه بانک صادرات استان اصفهان)
کلیدواژه ها: اشتیاق شغلی، بازاریابی داخلی، بانک صادرات، وفاداری کارکنان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
437. بررسی تاثیر ارزش برند بر افزایش استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک با میانجیگری جذابیت برند
کلیدواژه ها: ارزش برند، استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک، جذابیت برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 25 -
438. تاثیر بازاریابی اجتماعی بر اعتماد سازی مشتریان بانک کشاورزی استان اردبیل
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، اعتمادسازی مشتریان، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
439. تاثیر تبلیغات بانک بر اعتماد سازی مشتریان بانک کشاورزی استان اردبیل
کلیدواژه ها: تبلیغات بانک، اعتمادسازی مشتریان، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
440. استراتژی بازاریابی دیجیتالی درصنعت بانکداری بعداز تحریم ها
کلیدواژه ها: برجام ،بازاریابی دیجیتالی ،مدیریت محتوا ، مدیریت تجربه مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11