بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
401. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و بازارگرایی با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی مطالعه موردی:بانک کشاورزی استان گلستان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بازارگرایی، تعهد سازمانی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی کارآفرینی پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
402. بررسی تاثیر بازاریابی شبکه ای بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی بانک سینا شهر اردبیل)
کلیدواژه ها: بازاریابی شبکه ای، وفاداری مشتریان، بانک سینا
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
403. تاثیر عشق برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی: بانک ملت شعبه کرج)
کلیدواژه ها: عشق برند، تجربه برند، رضایت برند، اعتماد برند، وفاداری برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
404. بررسی نقش ابعاد موفقیت آمیز پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و تاثیر آن بر رضایت مندی مشتریان (مطالعه موردی بانک تجارت)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، رضایت مندی مشتریان، بازاریابی، حفظ مشتری، وفاداری، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
405. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی: مشتریان بانک مسکن شهر تهران )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، مشتریان، وفاداری مشتریان، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
406. بررسی تاثیر مدیریت استعداد بر بازاریابی درونی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان ایلام)
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، بازاریابی درونی، توسعه استعداد، همسو سازی استعداد، نگهداشت استعداد، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
407. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی بانک ملت)
محل انتشار مقاله: کنفرانس پارادایم های نوین مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21 -
408. برند سازی و عوامل موثر در جایگاه برند ها در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: برندسازی؛ جایگاه برند؛ بانکداری؛ پرداخت الکترونیک؛ صنعت پرداخت
محل انتشار مقاله: کنفرانس پارادایم های نوین مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
409. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر عملکرد سیستم بانکی (مطالعه ی موردی: شعب بانک ملی غرب تهران بزرگ)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، عملکرد، کیفیت درک شده، آگاهی از برند، وفاداری، تداعی برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
410. بررسی نقش کیفیت ادراک شده خدمات و تبلیغات در تصویر ذهنی مثبت مشتریان از برند بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: تصویر ذهنی، کیفیت خدمات، تبلیغات
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
411. پایدارسازی مشتریان از طریق فاکتورهای موثر بازاریابی رابطه ای
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، نگهداری مشتریان، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
412. نقش تبلیغات و بازار یابی داخلی در صنعت بانکداری کشور
کلیدواژه ها: بازاریابی مشتری مداری بانکداری داخلی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
413. بررسی تاثیرعناصر آمیخته بازاریابی بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش تعدیل کنندگی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: موسسه مالی و اعتباری ملل)
کلیدواژه ها: عناصر آمیخته های بازاریابی، نوآوری سازمانی، وفاداری مشتریان، موسسه مالی و اعتباری ملل
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
414. بررسی عوامل موثر بر ترویج فرهنگ مشتری مداری در بانکهامورد مطالعه بانک دی در شهر تهران
کلیدواژه ها: فرهنگ مشتری مداری، کیفیت خدمات، ارتباطات انسانی، ساختار فیزیکی و تبلیغات و آموزش
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
415. سیر تحول نظام بانکداری الکترونیکی در بانک های ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیک، تجارت الکترونیک، فناوری ارتباطات، بانکداری الکترونیکی، تحول نظام بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
416. بررسی تاثیر هوش تجاری بر بازاریابی خدمات بانکی مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک کوثراستان های مازندران و گیلان
کلیدواژه ها: هوش تجاری، بازاریابی خدمات بانکی، استفاده از اطلاعات
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
417. بررسی تاثیر شخصیت برند بر استفاده مشتریان از خدمات بانکی و تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان لرستان
کلیدواژه ها: برند ، شخصیت برند ، مشتری ، تبلیغات دهان به دهان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
418. تاثیربازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه : شعب بانک ملی در شهرستان تالش)
کلیدواژه ها: ارتباطات، ارزش مشترک، اعتماد، تعهد،رضایت مشتری، روابط متقابل، همدلی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
419. بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد بازاریابی خدمات بانکی بانک سپه شهراصفهان
کلیدواژه ها: مدیریت تجربه مشتری، عملکرد بازاریابی خدمات بانک، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
420. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر استفاده از نوآوری در بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، فناوری اطلاعات، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21