بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
381. تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکبر تبلیغات کلامی از طریق رضایت مندی مشتریان (مطالعه موردی بانک صنعت و معدن)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک، اثربخشی تبلیغات کلامی، رضایت مندی مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 23 -
382. بررسی تاثیر ویژگی های وبسایت بر بازاریابی آنلاین رابطه مند (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر تهران)
کلیدواژه ها: وبسایت، ویژگی های وبسایت، بازاریابی آنلاین، بازاریابی آنلاین رابطه مند
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
383. تاثیر نقش رضایت خدمات بانکداری الکترونیکی و قابلیت استفاده از وبگاه در وفاداری مشتریان بانک ملی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی , وفاداری , تبلیغات دهان به دهان , بانک ملی , رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
384. بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی(مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک پاسارگاد در استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی درونی ، رفتار شهروندی، رفتار سازمانی، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
385. ارزش آگاهی مشتریان بانکهای خصوصی از برند( مطاله موردی بانک آینده )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، مدیریت استراتژیک برند، شناخت برند، معنای برند، عناصر معنابخش برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
386. بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی و ارتباطات درون سازمانی بر نگرش شغلی کارکنان بانک صادرات استان ایلام
کلیدواژه ها: تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی، ارتباطات رسمی درون سازمانی، ارتباطات غیررسمی درون سازمانی، نگرش شغلی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
387. بررسی ارتباط رفتار شهروندی برند و تعهد برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر اعتماد برند
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی برند، تعهد برند، ارزش ویژه برند، اعتماد برند، مشتریان شعب بانک رفاه شهر رشت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
388. استفاده از داده کاوی برای دسته بندی مدت زمان سپرده گذاری مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: داده کاوی، بازاریابی تلفنی بانک، درخت تصمیم، دقت طبقه بندی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 5 -
389. بررسی تصویر ذهنی و برند بانک در بین اقشار مختلف جامعه ( مورد مطالعه شعب بانک ملت شهر شهرکرد)
کلیدواژه ها: تصویر ذهنی، بانک ملت، برند بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
390. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رفتار شهروندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملی)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، رفتار شهروندی، وفاداری مشتریان، بانک ملی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
391. بررسی بازاریابی رابطه مند با سهم بازار با نقش میانجی اعتماد مشتری در شعب بانک ملت شهرستان سیرجان
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی رابطه مند، سهم بازار، اعتماد مشتری
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
392. رابطه برندسازی داخلی با رفتار شهروندی برند، رضایت شغلی و تعهد برند در برج سپهر بانک صادرات
کلیدواژه ها: برندسازی داخلی، رفتار شهروندی برند، تعهد برند، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
393. بررسی تاثیر بازاریابی خدمات نوین بانکی بر ارزش آفرینی در مشتریان بانک ها
کلیدواژه ها: بازاریابی، خدمات نوین بانکی، ارزش آفرینی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس توانمندسازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
394. تاثیر رفتار غیراخلاقی بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی بر بانک ملی استان مازندران (شعب شهرستان ساری)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه، برند، رفتار غیراخلاقی، بانک ملی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری،اقتصاد و مهندسی صنایع با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
395. بررسی تاثیر عناصر بازاریابی یکپارچه بر توسعه نظام بانکی (مطالعه موردی موسسه اعتباری نور استان کرمان)
کلیدواژه ها: ارتباطات بازاریابی یکپارچه، جذب مشتری، رضایت مشتری، توسعه مالی، موسسه اعتباری نوراستان کرمان
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی چالش ها و راهکارهای توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 20 -
396. بررسی رابطه بازاریابی مستقیم با جذب و وفاداری مشتری در شعب بانک ملت شهر کرمان
کلیدواژه ها: بازاریابی مستقیم، جذب مشتری، وفاداری مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی چالش ها و راهکارهای توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
397. بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر ارتباطات داخلی رسمی در بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: تعهد مدیریت ، بازاریابی داخلی ، ارتباطات داخلی رسمی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
398. اثر و نقش کیفیت درک شده برند بر وفاداری مشتریان بانک ملت شعبه استان تهران
کلیدواژه ها: آگاهی از برند، ارزش برند ، وفاداری به برند ،وفادارری مشتریان، کیفیت درک شده، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
399. تاثیر نقش بازاریابی رسانه ای در ارایه خدمات به مشتری و وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه ای، ارایه خدمات به مشتری ، وفاداری مشتریان، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
400. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و بازارگرایی با توجه به نقش میانجی رفتارشهروندی سازمانی (مطالعه موردی:بانک کشاورزی استان گلستان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بازارگرایی، رفتارشهروندی سازمانی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی کارآفرینی پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8