بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
21. ارزیابی رابطه متغیر بازاریابی داخلی بر وفاداری مشتریان به خرید ازفروشگاه های اینترنتی
کلیدواژه ها: پول الکترونیک، پرداخت الکترونیک، بانک های مرکزی، بیت کوین
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی علوم سیاسی، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 8 -
22. شناسائی مولفه های مسئولیت اجتماعی در طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا
کلیدواژه ها: شناسائی ،مولفه بانکداری ،شرکتی پژوهش کیفی، بازاریابی اجتماعی
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 15 -
23. اثرات بازاریابی ویروسی بر مشتریان بانک در استفاده از خدمات نوین بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی ، بازاریابی ویروسی ، مشتریان، بانکداری ، خدمات نوین بانکی
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
24. تاثیر بازاریابی رابطه مند در ایجاد مزیت رقابتی با تاکید بر رضایت و وفاداری مشتریان شعب بانک ملت تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مزیت رقابتی، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 18 -
25. بررسی تاثیر کیفیت بازاریابی کانال همه کاره بر ارزش درک شده مشتریان (مطالعهموردی: مشتریان بانک سپه شعب شیراز)
کلیدواژه ها: کانال همه کاره، کیفیت بازاریابی کانال همه کاره، ارزش درک شده مشتریان
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
26. بررسی میزان استفاده از فنون بازاریابی رابطه مند در بهره وری و اعتمادسازی مشتریان بیمه ی عمر و سرمایه گذاری (مطالعه موردی : کارکنان بیمه امین بانک پارسیان )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، اعتماد مشتریان، پاداش محسوس، ارتباطات شخصی ، رفتار ترجیحی مکاتبات مستقیم .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
27. بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر قصد تبلیغات شفاهی مثبت با توجه به نقش میانجی تعهد مستمر در شعب بانک آینده در استان خراسان رضوی
کلیدواژه ها: اعتماد، ارزش ادراک شده، قصد تبلیغات شفاهی مثبت ، تعهدمستمر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 13 -
28. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مزیت رقابتی با در نظر گرفتن نقش های میانجی گرایشات استراتژیک بازار، برند و ارزش در بخش بانکداری (مورد مطالعه : شعب بانک ملی )
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ؛ گرایش به بازار؛ گرایش به برند؛ گرایش به ارزش؛ مزیت رقابتی .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 8 -
29. بررسی تاثیر نام تجاری و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر تمایلات مشتریان به پرداخت در صنعت بانکداری با نقش میانجیگری هویت برند مشتری و ارزش ویژهی برند
کلیدواژه ها: تمایل به پرداخت، ارزش ویژه برند، هویت برند مشتری، نگرش به نام تجاری، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 8 -
30. تحلیل استراتژیک بازاریابی خدمات بانک رفاه در شرایط کرونا با رویکرد SWOT
کلیدواژه ها: بازاریابی، خدمات بانکی، سوات، کرونا.
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 22 -
31. تاثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر مزیت رقابتی و عملکرد بانک با تاکید بر نقش سواد دیجیتالی
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، اخلاق بازاریابی اسلامی، بازاریابی همگرایی، عملکرد بانک اسلامی، مزیت رقابتی، سواد دیجیتال سازمانی
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 27 -
32. بررسی مدل بازاریابی مالی بانک شهر با تاکید بر تکنولوژی های نوآور در خدمات مشتریان
کلیدواژه ها: بازاریابی مالی، تکنولوژی های نوآور در خدمات مشتریان، صنعت بانکداری، مدلسازی معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 21 -
33. بررسی تاثیر بازاریابی یکپارچه بر نگرش برند با میانجی گری شهرت برند در صنعت بانکداری( کارکنان بانک های خصوصی استان اردبیل .)
کلیدواژه ها: بازاریابی یکپارچه ، نگرش برند، شهرت برند
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 20 -
34. بررسی تاثیر عوامل موثر بر کیفیت بازاریابی کانال همه کاره در بین مشتریان بانک سپه شعب شیراز
کلیدواژه ها: کانال همه کاره، بازاریابی کانال همه کاره، کیفیت
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
35. تاثیر استراتژی بازاریابی الکترونیک بر کارایی شعب بانک سپه در شهرستان چابهار
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی الکترونیک، بانک سپه، تجارت الکترونیک، چابهار، کارایی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 26 -
36. مروری بر کاربردهای هوش تجاری در حوزه های مدیریت اقتصادی و بازاریابی
کلیدواژه ها: هوش تجاری , بانکداری الکترونیک , داده کاوی , عملکرد مدیریتی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
37. تاثیر تعهد مدیریت در بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان بخشبازرگانی (مطالعه موردی: بانک مسکن در استان سیستان بلوچستان)
کلیدواژه ها: تعهد مدیریت، بازاریابی داخلی، نگرش کاری،ارتباطات داخلی رسمی، ارتباطات داخلی غیررسمی، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 16 -
38. بازاریابی رابطه مند و مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در محیط الکترونیکی ورابطه آن با تاثیر برند بر اعتماد مشتریان کارت های اعتباری در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، برند، اعتماد، مدیریت، مشتری
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
39. بررسی تاثیر گزارشگری مالی بر شفافیت تصویر برند و بازاریابی رابطه مند در شعب بانک ملت شیراز
کلیدواژه ها: گزارشگری مالی، شفافیت تصویر برند، بازاریابی رابطه مند، بانک ملت.
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
40. تبیین الگوی بازاریابی مالی با تاکید بر بخش بندی مشتریان بانک تجارت ایران
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری، بازاریابی مالی، بخش بندی مشتریان، تئوری داده بنیاد
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 20