بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
321. تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی ادراک شده بر ارزش ویژه برند در شعب بانک ملی شرق استان گیلان
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند،رضایت مشتری، کبفبت خدمات الکترونیکی ادراک شده؛ وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21 -
322. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر درگیری ذهنی مصرف کننده در زمینه خدمات بانکی (مطالعه موردی: بانک ملت شهر اهواز)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، درگیری ذهنی مصرف کننده، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
323. بررسی نقش اطلاعات بازاریابی در فرایند تصمیم گیری مدیران شعب بانک تجارت استان خوزستان
کلیدواژه ها: اطلاعات، بازاریابی، فرایند تصمیم گیری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
324. بررسی رابطه الگوی رفتار آنلاین مشتریان و استراتژی بازاریابی اینترنتی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر قزوین)
کلیدواژه ها: رفتار آنلاین ، مشتریان؛ بازاریابی الکترونیک، بانک.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
325. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر ارزش ویژه برند بانک رفاه از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: بانک رفاه شهرستان گلپایگان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، ارزش ویژه برند، توسعه کارکنان، سیستم پاداش دهی، ارایه چشم انداز، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
326. بررسی نقش فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان با توجه به نقش میانجی تصویر برند
کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، تصویر برند، قصد خرید، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد،مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
327. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک انصار
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات، بازاریابی خدمات بانکی، ترجیحات مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
328. بررسی تاثیر انواع ابزارهای تبلیغات بر ارزش برند در توسعه صنعت بانکداری در بین بانک های تجاری
کلیدواژه ها: تبلیغات شفاهی، ارزش برند، بانک های تجاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21 -
329. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و برنامه ریزی استراتژیک در شعب بانک سپه شهرکرمان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، برنامه ریزی استراتژیک ، شعب بانک سپه شهر کرمان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
330. همراستایی قابلیت های منابع انسانی و استراتژی بازاریابی با نقش میانجی تجربه مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: قابلیت های منابع انسانی ، استراتژی بازاریابی ، تجریه مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21 -
331. بررسی نقش تبلیغات دهان به دهان بر اعتماد مشتریان در استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک در شعب بانک رسالت زاهدان
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، اعتماد مشتری، بانک رسالت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
332. بررسی تاثیر بازاریابی خدمات مالی بر اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک و جذب و حفظ مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن استان هرمزگان)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی خدمات مالی، اثربخشی خدمات نوین بانکداری و مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
333. بررسی تاثیر نگرش نسبت برند و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر تمایل به پرداخت مشتریان در سیستم بانکی
کلیدواژه ها: نگرش نسبت برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، تمایل به پرداخت مشتریان، سیستم بانکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
334. بررسی اثر بخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری
کلیدواژه ها: تبلیغات، رسانه، تبلیغات رسانه ای، مدل آیدا، اثربخشی، سیستم بانکداری
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
335. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی 4P بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: بانک صادرات شهر اهواز)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، ارزش ویژه برند، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
336. توسعه استراتژی های بازاریابی در بخش بانکی در دوره بحران
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، بخش بانکی، دوران بحران
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 20 -
337. عوامل موثر بر گرایش به تبلیغات موبایل مطالعه موردی شعبات بانک ملی ناحیه غرب تهران
کلیدواژه ها: تبلیغات موبایل، گرایش به تبلیغات موبایل، اعتبار تبلیغات موبایل، تبلیغات موبایل مبتنی بر مجوز
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
338. تاثیر مسیولیت پذیری اجتماعی شرکت بر عملکرد بازاریابی با توجه به نقش واسطه ای ارزش مشتری و تصویر شرکت (مطالعه ای در شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهر خرم آباد)
کلیدواژه ها: مسیولیت پذیری اجتماعی، تصویر شرکت، ارزش مشتری، عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
339. تاثیر مسیولیت پذیری اجتماعی شرکت بر عملکرد بازاریابی با توجه به نقش واسطه ای ارزش مشتری و تصویر شرکت (مطالعه ای در شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهر خرم آباد)
کلیدواژه ها: مسیولیت پذیری اجتماعی، تصویر شرکت، ارزش مشتری، عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
340. نقش راهبرد بازاریابی رابطه مند در ارتقای وفاداری مشتریان در شرایط رقابتی (مطالعه موردی : بانک حکمت ایرانیان)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتری، بانک حکمت ایرانیان
محل انتشار مقاله: بیستمین همایش صنایع دریایی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13