بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
281. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر اثر بخش بودن تبلیغات بانکها(مورد مطالعه بانک ملی در سطح شهر کلات)
کلیدواژه ها: اثربخشی تبلیغات، شبکه های اجتماعی، مدلAIDA،بانک ملی.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 19 -
282. بررسی مقایسه ای اثربخشی تبلیغات در رسانه ها بر مبنای نگرش مصرف کنندگان ایرانی ( مقایسه ی تبلیغات اینترنتی و تلویزیونی) (مورد مطالعه: بانک شهر تهران)
کلیدواژه ها: اثربخشی تبلیغات، اینترنت، تلویزیون، جلب توجه کاربران، سرگرم کننده، تحریک احساسات، حفظ نگرش های مصرف کننده
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
283. تاثیر ارزش برند کارمند بر جذابیت سازمانی و عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت استان مازندران )
کلیدواژه ها: ارزش برند کارمند، جذابیت سازمانی، عملکرد و بانک تجارت استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
284. بررسی روابط ساختاری میان کیفیت خدمات، اعتماد، وفاداری و ارزش ویژه برند در بانکداری آنلاین(مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی استان مازندران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، اعتماد، وفاداری، ارزش ویژه برند، شعب بانک کشاورزی استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
285. مروری بر کاربردهای هوش تجاری در حوزه های مدیریت اقتصادی و بازاریابی
کلیدواژه ها: هوش تجاری , بانکداری الکترونیک , داده کاوی , عملکرد مدیریتی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
286. تاثیرکیفیت خدمات الکترونیک بر نیات رفتاری مشتریان با تاکید بر نقش میانجی اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک، نیات رفتاری مشتریان، اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان.
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
287. بازاریابی و بانکداری
کلیدواژه ها: بازاریابی و بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 7 -
288. تاثیر بازاریابی داخلی بر تحول خدمات رسانی از منظر کارکنان ( مطالعه موردی بانک ملت ، استان کهگیلویه و بویراحمد)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتریان داخلی، مشتریان بیرونی، بانک ملت استان کهگیلویه و بویراحمد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توانمندسازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
289. تبیین عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش قابلیت های بازاریابی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: قابلیت های بازاریابی، عملکرد سازمانی، صنعت بانکداری.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 7 -
290. شناسایی تاثیر تبلیغات رسانه ها و تبلیغات شفاهی بر مشتریان خدمات الکترونیکی بانک ها
کلیدواژه ها: تبلیغات، مشتری، جذب مشتری، خدمات الکترونیکی بانکی، بانک ملی ایران.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 7 -
291. بررسی نقش رهبری تحول آفرین در ارتقای فعالیت های بازاریابی رابطه ای در شعب بانک ملی شهر تبریز
کلیدواژه ها: رهبری، رهبری تحول آفرین، بازاریابی رابطه ای، بانک ملی.
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
292. بررسی اثرجهت گیری برند و برندسازی داخلی بر رفتارهای برندسازی درون نقشی کارکنان (نقش تعدیلگر ارتباطات بین عملکردی) : مورد مطالعه کارکنان شعب بانک تجارت استان کهگیلویه و بویر احمد
کلیدواژه ها: برندسازی داخلی، جهت گیری برند، رفتارهای برندسازی کارمند و ارتباطات بین بخشی.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
293. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر فرهنگ برند (مورد مطالعه:شعب بانک انصار شهر کرج)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، فرهنگ ملی ، بانک انصار
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 19 -
294. رتبه بندی و بررسی رابطه عوامل بازاریابی کارآفرینانه و عوامل مشتری مداری مورد مطالعه شعب بانک شهر شهر تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی کارآفرینانه ، مشتری مداری ، بانک شهر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
295. توسعه ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک های صادرات خرم )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه، برند، مشتری، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
296. تاثیر مولفه های پشیمانی پس از خرید و احساس منفی، بر تمایل به تعویض برند مشتری در صنعت بانکداری(مطالعه موردی: بانک صادرات استان مازندران)
کلیدواژه ها: خرید، مشتری، پشیمانی پس از خرید مشتری، بانک صادرات استان مازندران.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت حسابداری اقتصاد و بانکداری نوین
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
297. بررسی اثر تجانس ارزش بر تعهد به برند در میان مشتریان بانک ملی شهر مشهد
کلیدواژه ها: تجانس ارزش، تعهد به برند، بانک ملی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع در عصر نوین
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
298. بررسی عوامل آمیخته بازاریابی پایدار4c با تاکید بر راحتی مشتری و روابط با مشتریان با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای ( مطالعه موردی: بانک ملی استان کردستان)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی پایدار((4C، فرایند تحلیل شبکه ای((ANP، راحتی مشتری،روابط با مشتریان.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 20 -
299. بررسی و اولویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی پایدار4 سی( با تاکید برارزش های مشتری پسند و هزینه مشتری) با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای (ANP) در بانک ملی
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی پایدار((4C، فرایند تحلیل شبکه ای((ANP، ارزشهای مشتری پسند،هزینه مشتری.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 20 -
300. بررسی مقایسه ای تاثیر استراتژی کسب و کار بر اثربخشی عملیات بانکی با نقش میانجی بازاریابی اینترنتی و بازاریابی رابطه محور
کلیدواژه ها: استراتژی کسب و کار، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی رابطه محور، اثربخشی عملیات بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چشم اندازهای های نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21