بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
241. تبیین رابطه تبلیغات دهان به دهان و نگرش مصرف کنندگان در بازار خدمات مطالعه موردی (بانک شهر استان تهران)
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، نگرش، اعتماد، بانک شهر
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 26 -
242. ارزیابی تطبیقی وضعیت بازاریابی سبز و بازاریابی خیرخواهانه در نظام بانکداری خصوصی و دولتی استان اردبیل (مطالعه موردی: بانک های پارسیان، سرمایه، اقتصاد نوین و ملی)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی سبز، بازاریابی خیرخواهانه، نظام های بانکداری دولتی و خصوصی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
243. مطالعه تطبیقی میزان استقرار بازاریابی خیرخواهانه و بازاریابی سبز در نظام بانکداری دولتی و خصوصی (مطالعه موردی: بانک ملی و بانک های اقتصاد نوین، سرمایه و بانک پارسیان استان اردبیل)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی خیرخواهانه، بازاریابی سبز، نظام های بانکداری دولتی و خصوصی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
244. ارزیابی نقش تسهیلات بازاریابی بر رضایتمندی مشتریان در بانک صادرات کرمانشاه
کلیدواژه ها: تسهیلات بانک، اشتغال، سرمایه گذاری، بانک صادرات، شهر کرمانشاه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
245. بررسی رابطه بین مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی عملکرد بازاریابی (مورد مطالعه : شعب سرپرستی بانک سامان تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مدیریت دانش مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
246. بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر ارزش ویژه برند در بانک سپه
کلیدواژه ها: ازاریابی رابطه ای، برندسازی، ارزش ویژه برند.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
247. بررسی تاثیر مشارکت مشتری و درگیری برند مشتری بر وفاداری برند در بین مشتریان بانک ملی شهر سنندج
کلیدواژه ها: مشارکت مشتری، درگیری برند مشتری، وفاداری برند و بانک ملی شهر سنندج
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
248. تاثیر تجربه حسی برند بر ارزش ویژه برند با نقش تعدیلگر همدلی کارکنان مورد مطالعه: مشتریان بانک آینده در شهر تهران
کلیدواژه ها: تجربه حسی برند، صنعت بانک، ارزش ویژه برند، تعهد عاطفی مشتری، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
249. بررسی رابطه بین سطح مشتری مداری رئیس شعبه با میزان جذب منابع و سود آوری مورد مطالعه : شعب پست بانک
کلیدواژه ها: بازاریابی و تبلیغات ، مشتری مداری رئیس شعبه ، سودآوری ، جذب سپرده ها ، تسهیلات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت حسابداری،اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
250. بررسی تاثیرتعاملات رسانه های اجتماعی برند بررضایت مشتریان و وفاداری برند در بانک ملت شهر قزوین
کلیدواژه ها: تعاملات نام تجاری و رسانه اجتماعی، وفاداری به برند، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت حسابداری،اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
251. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری با تمرکز بر ترجیح برند و هزینه های تغییر برای مشتری(مطالعه موردی: مشتریان بانک سامان در شهر تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری، هزینه های تغییر، ترجیحات برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت حسابداری،اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
252. الگوی مراجعه مجدد مشتریان به بانک با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری (مطالعه موردی: بانک قوامین)
کلیدواژه ها: تصویر برند، ارزیابی برند، وفاداری مشتری، ارزش ادراک شده، کیفیت ادراک شده، تبلیغات، اعتماد، رضایت مشتری، قصد خرید مجدد
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
253. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان (مورد مطالعه: بانک پارسیان شهر تهران)
کلیدواژه ها: رضایتمندی، بانکداری، بازاریابی، اقتصاد، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت وسیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
254. تاثیر آگاهی برند و تصویر برند بر کیفیت ادراکی، رضایت و وفاداری برند (مورد مطالعه: بانک ملت شهرستان ساری)
کلیدواژه ها: آگاهی برند، تصویر برند، کیفیت ادراکی، رضایت مشتری، وفاداری برند.
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
255. مطالعه ی تاثیر وجه مسئولیت اجتماعی سازمان و ارزش اجتماعی ادراک شده بر تغییر هزینه و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر شیراز)
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان،اعتماد مشتریان،هزینه تغییر ارائه دهنده خدمات،پیامدهای رفتاری مشتریان،شعب بانک ملی شیراز
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 41 -
256. تاثیر ابعاد قدرت اجتماعی، جذابیت، مشروعیت برند بر پذیرش خدمات بانکی آنلاین
کلیدواژه ها: قدرت اجتماعی برند، خدمات بانکی آنلاین، بنگاه های اقتصادی.
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
257. بررسی استراتژی های نوین بازاریابی در خدمات بانکی
کلیدواژه ها: استراتژی بازارگرایی، استراتژی تمایز، استراتژی بخش بندی بازار، عملکرد شعب
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
258. تبیین رابطه بین ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی و وفاداری مشتریان به برند از طریق نقش واسطه ای برندسازی در شعب بانک ملت
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی، برندسازی شرکتی، وفاداری به برند، روش معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
259. بررسی اثر برندسازی داخلی بر رفتارهای حمایتی برند با در نظر گرفتن عوامل واسطه ای در شعب بانک آینده
کلیدواژه ها: رفتارهای حمایتی برند، برندسازی داخلی، وضوح نقش، تعهد موثر و تعهد مستمر کارکنان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
260. مطالعه بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر پذیرش سرویس موبایل بانک در شعب بانک ملت شهرستان طارم
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان ، موبایل بانک، قصد استفاده، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17