بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
181. تحلیل اصول مدیریت ریسک در بهره دهی و اثربخشی بانک ها
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک ، اثر بخشی بانک ها ، تبلیغات در کسب و کار ، عملیات بانکی.
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 13 -
182. ارزیابی اثربخشی تبلیغات در بانکها
کلیدواژه ها: اثربخشی، تبلیغات، بانکداری.
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 13 -
183. تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی در بانک شهر (شمال و شرق) تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت شغلی، پاداش مالی، پاداش روانشناختی، تعهد شغلی، قصد ترک شغل
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 25 -
184. بررسی استراتژی بازاریابی روی عملکرد بازاریابی بانک صادارت استان چهار محال و بختیاری
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، عملکرد بازاریابی، بانک صادرات استان چهار محال و بختیاری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
185. تأثیر رسانه های دسته جمعی بر وفاداری مشتریان به برند با استفاده از نقش متغیرمیانجی ارزش ادراک شده مورد مطالعه (بانک صادرات کرمانشاه)
کلیدواژه ها: فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی، ارزش ادراک شده، وفاداری مشتریان به برند
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
186. بررسی تاثیر بازاریابی شبكه اجتماعی اینستگرام بر ارزش ویژه برند در بانک ملت
کلیدواژه ها: بازاریابی شبکه اجتماعی اینستگرام، ارزش ویژه برند، ا گاهی برند، تصویر برند
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 18 -
187. بررسی تأثیر تجربه مشتری بر تبلیغات توصیه ای سنتی و الکترونیکی در شعب بانک قوامین شهر رشت
کلیدواژه ها: تجربه مشتری، تبلیغات توصیه ای سنتی، تبلیغات توصیه ای الکترونیکی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 16 -
188. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر روی تعهد کاری و تمایل به ترک کار به توجه به نقش میانجی رضایت شغلی در شعب بانک ملت شهرستان گرگان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد کاری، تمایل به ترک کار، رضایت شغلی، کارکنان شعب بانک ملت شهرستان گرگان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 17 -
189. نقش شیوه تبلیغات شفاهی و بازارگرایی در عملکرد مالی در بانک ملی استان اردبیل
کلیدواژه ها: بازارگرایی، شیوه تبلیغات شفاهی، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 8 -
190. بررسی روابط ارزش مشتری، نوآوری خدمات، تبلیغات و ارزش عمر مشتری در بانک صادرات استان اصفهان
کلیدواژه ها: ارزش مشتری، تبلیغات کاربردی و هیجانی، نوآوری خدمات، ارزش عمر مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
191. بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی بر افزایش وفاداری به برندِ مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بازاریابی ویروسی، بانکداری الکترونیک، وفاداری به برند، مشتریان
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 16 -
192. بررسی تاثیر قابلیت عملکرد وب سایت ، محرکها و ریسک ادراک شده بر رضایت مشتری و تبلیغات توصیه ای( مطالعه موردی : بانک ملی استان گیلان)
کلیدواژه ها: تبلیغات توصیه ای ، رضایت مشتری ، قابلیت عملکرد وب سایت ، محرک های پذیرش ، ریسک ادراک شده
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت ، اقتصاد و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
193. تأثیر تبلیغات در رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان ( مورد مطالعه :مشتریان بانک آینده )
کلیدواژه ها: تبلیغات، رسانه های اجتماعی، رفتار مشتری .
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس مهندسی صنایع ،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
194. داده کاوی بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد الگوریتم کلونی مورچگان، مورد مطالعه بانک ها و موسسات اعتباری ایران
کلیدواژه ها: الگوریتم کلونی مورچگان، قوانین طبقه بندی و توسعه بانک ها.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 6 -
195. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک قوامین استان کرمان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، بانک قوامین استان کرمان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 13 -
196. عوامل موثر بر جذب مشتریان در بانک مسکن
کلیدواژه ها: بانک مسکن، جذب مشتریان،بازاریابی،مشتری.
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
197. بررسی تاثیر بازاریابی احساسی بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی (بانک صنعت و معدن شعب استان همدان و کردستان)
کلیدواژه ها: بازاریابی احساسی، وفاداری مشتری، بانک صنعت و معدن، استان همدان، استان کردستان.
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
198. بررسی فعالیت های بازاریابی درونی وارتباط آن با رفتار شهروندی در بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: بازاریابی درونی، بانک، رفتار شهروندی
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 9 -
199. تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر اعتماد به برند و وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، اعتماد به برند، وفاداری مشتریان و بانک پارسیان.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
200. تاثیر بازار یابی الکترونیک در جذب منابع مالی بانک ها (مطالعه موردی شعب بانک سپه استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیک ، پاسخگویی، امنیت ، تکنولوژی ،بانک سپه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدل ها و تکنیکهای کمی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12