بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
936
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
1. چگونگی تاثیر نگرش برند و ارتباطات کلامی الکترونیکی بر تمایل پرداخت مشتریان در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: نگرش برند، ارتباطات کلامی الکترونیکی، ارزش ویژه برند، هویت پذیری برند، تمایل پرداخت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
2. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری ایران با نقش میانجی ارزش ویژه ارتباط
کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، اعتماد مشتریان، ارزش ویژه ارتباط، بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
3. بررسى تائیر بازاریابی ویروسی بر قصد استفاده از خدمات و نمایانگرى برند (مطالعه موردى مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابى ویروسى، قصد استفاده، نمایانگرى برند، رسانه های اجتماعى، بانک ملت، ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
4. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتری با توجه به نقش متغیرهای میانجی هویت اجتماعی و ارزش ادراک شده( مورد مطالعه : بانک سپه تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، هویت اجتماعی، ارزش ادراک شده، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 26 -
5. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی، تعهد کارکنان و هویت یابی کارکنان از بانک (مطالعه موردی در بانک سامان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت شغلی، تعهد سازمانی کارکنان، هویت یابی کارکنان، بانک سامان
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
6. سنجش میزان اثربخشی تبلیغات بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: اثربخشی، تبلیغات، رسانه، خدمات، مدلAIDA
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
7. ارزیابی اثربخشی تبلیغات در ارتقای توان رقابتی سامازمانها با بهره گیری از مدل آیدا(مطالعه موردی :بانک حکمت ایرانیان)
کلیدواژه ها: تبلیغات،اثربخشی،مدل آیدا،بانک حکمت ایرانیان ،استان تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی در جامعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
8. بررسی تاثیراستراتژی آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند به واسطه تبلیغات دیداری (مطالعه موردی: بانک ملی شعب شهر تهران)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی خدمات؛ ارزش ویژه برند؛ تبلیغات رخ به رخ.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 26 -
9. ساخت شهرت بانک گردشگری و ارزش ویژه برند از طریق مسئولیت پذیری اجتماعی با میانجی گری اعتماد
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی، شهرت بانک، اعتبار بانک، ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
10. بررسی ارتباط موئلفه های استراتژی بازاریابی سبز و رضایت مشتریان(مطالعه موردی: بانک صادرات استان خوزستان)
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی سبز ، رضایت مشتریان، بانک صادرات، استان خوزستان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
11. بررسی ارتباط بین مدیریت استعداد و اثربخشی بازاریابی ( مورد مطالعه: کارکنان بانک صادرات شهر اهواز)
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، اثربخشی بازاریابی، بانک صادرات، اهواز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
12. بررسی رابطه میان آمیخته بازاریابی خدمات بانکی پارسیان و وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسطه ای رضایت مشتری
کلیدواژه ها: بازاریابی، آمیخته بازاریابی، خدمات، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 28 -
13. شناسایی چالش های کاربست شبکه های اجتماعی در بازاریابی بانکی: مطالعه ای کیفی
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی، بازاریابی بانکی، پژوهش کیفی
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
14. نقش حسابرسی داخلی و بازاریابی درونی بر عملکرد خدمات بانکداری مبتنی بر هرم مشتری، مورد مطالعه شعب بانک ملی شهرکرد
کلیدواژه ها: حسابرسی داخلی، بازاریابی درونی، بانکداری، هرم مشتری، بانک ملی شهرکرد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
15. بررسی و تحلیل بانک های منتخب کشور از نظر شخصیت نام تجاری و تاثیر آن در شناخت مصرف کنندگان با بانک توسعه تعاون (در شهر تهران) (مقایسه تطبیقی)
کلیدواژه ها: تبلیغات، نام تجاری، تصویر تجاری، شناخت مشتریان، بانک
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد،مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 23 -
16. بررسی و شناسایی عوامل تاثیرگذارو حیاتی بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان
کلیدواژه ها: همراه بانک، بانکداری الکترونیکی، اعتماد اولیه، رغبت به استفاده. آموزش و تبلیغات
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
17. تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتار شهروندی با نقش میانجی رضایت شغلی بر کارمندان بانک(موردمطالعه : بانک ملی، ملت، تجارت)
کلیدواژه ها: تعهد برند، رضایت شغلی ، برند داخلی ، رفتار شهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
18. مطالعه میزان اثر گذاری بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش قابلیت بازاریابی(بانکداری سبز)
کلیدواژه ها: بازاریابی سبز، وفاداری مشتریان، قابلیت بازاریابی، بانکداری سبز.
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
19. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و نگرش به نام تجاری از طریق نقش های واسطه ای شناسایی و ارزش ویژه نام تجاری بر تمایل مشتریان به پرداخت بیشتر مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی در شهر ساری
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی- نگرش به نام تجاری- شناسایی نام تجاری- ارزش ویژه نام تجاری- تمایل به پرداخت بیشتر
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت ، روانشناسی و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
20. رتبه بندی و سنجش اثر ارزش ویژه برند ، تراکنش مالی و الگوی LRFM بر ریسک اعتباری مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، تراکنش مالی ، الگوی LRFM، ریسک اعتباری.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16