لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
1. چگونگی تاثیر نگرش برند و ارتباطات کلامی الکترونیکی بر تمایل پرداخت مشتریان در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: نگرش برند، ارتباطات كلامي الكترونيكي، ارزش ويژه برند، هويت پذيري برند، تمايل پرداخت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
2. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری ایران با نقش میانجی ارزش ویژه ارتباط
کلیدواژه ها: فعاليت هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، اعتماد مشتريان، ارزش ويژه ارتباط، بانكداري
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
3. بررسى تائیر بازاریابی ویروسی بر قصد استفاده از خدمات و نمایانگرى برند (مطالعه موردى مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاريابى ويروسى، قصد استفاده، نمايانگرى برند، رسانه هاي اجتماعى، بانك ملت، ارزش ويژه برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
4. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتری با توجه به نقش متغیرهای میانجی هویت اجتماعی و ارزش ادراک شده( مورد مطالعه : بانک سپه تهران)
کلیدواژه ها: بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، هويت اجتماعي، ارزش ادراك شده، رضايت مشتري
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 26 -
5. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی، تعهد کارکنان و هویت یابی کارکنان از بانک (مطالعه موردی در بانک سامان)
کلیدواژه ها: بازاريابي داخلي، رضايت شغلي، تعهد سازماني كاركنان، هويت يابي كاركنان، بانك سامان
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
6. سنجش میزان اثربخشی تبلیغات بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: اثربخشي، تبليغات، رسانه، خدمات، مدلAIDA
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
7. ارزیابی اثربخشی تبلیغات در ارتقای توان رقابتی سامازمانها با بهره گیری از مدل آیدا(مطالعه موردی :بانک حکمت ایرانیان)
کلیدواژه ها: تبليغات،اثربخشي،مدل آيدا،بانك حكمت ايرانيان ،استان تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی در جامعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
8. بررسی تاثیراستراتژی آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند به واسطه تبلیغات دیداری (مطالعه موردی: بانک ملی شعب شهر تهران)
کلیدواژه ها: آميخته بازاريابي خدمات؛ ارزش ويژه برند؛ تبليغات رخ به رخ.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 26 -
9. ساخت شهرت بانک گردشگری و ارزش ویژه برند از طریق مسئولیت پذیری اجتماعی با میانجی گری اعتماد
کلیدواژه ها: مسئوليت پذيري اجتماعي، شهرت بانك، اعتبار بانك، ارزش ويژه برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
10. بررسی ارتباط موئلفه های استراتژی بازاریابی سبز و رضایت مشتریان(مطالعه موردی: بانک صادرات استان خوزستان)
کلیدواژه ها: استراتژي بازاريابي سبز ، رضايت مشتريان، بانك صادرات، استان خوزستان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
11. بررسی ارتباط بین مدیریت استعداد و اثربخشی بازاریابی ( مورد مطالعه: کارکنان بانک صادرات شهر اهواز)
کلیدواژه ها: مديريت استعداد، اثربخشي بازاريابي، بانك صادرات، اهواز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
12. بررسی رابطه میان آمیخته بازاریابی خدمات بانکی پارسیان و وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسطه ای رضایت مشتری
کلیدواژه ها: بازاريابي، آميخته بازاريابي، خدمات، رضايت مشتري، وفاداري مشتري، بانك
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 28 -
13. شناسایی چالش های کاربست شبکه های اجتماعی در بازاریابی بانکی: مطالعه ای کیفی
کلیدواژه ها: شبكه هاي اجتماعي، بازاريابي بانكي، پژوهش كيفي
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
14. نقش حسابرسی داخلی و بازاریابی درونی بر عملکرد خدمات بانکداری مبتنی بر هرم مشتری، مورد مطالعه شعب بانک ملی شهرکرد
کلیدواژه ها: حسابرسي داخلي، بازاريابي دروني، بانكداري، هرم مشتري، بانك ملي شهركرد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
15. بررسی و تحلیل بانک های منتخب کشور از نظر شخصیت نام تجاری و تاثیر آن در شناخت مصرف کنندگان با بانک توسعه تعاون (در شهر تهران) (مقایسه تطبیقی)
کلیدواژه ها: تبليغات، نام تجاري، تصوير تجاري، شناخت مشتريان، بانك
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد،مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 23 -
16. بررسی و شناسایی عوامل تاثیرگذارو حیاتی بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان
کلیدواژه ها: همراه بانك، بانكداري الكترونيكي، اعتماد اوليه، رغبت به استفاده. آموزش و تبليغات
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
17. تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتار شهروندی با نقش میانجی رضایت شغلی بر کارمندان بانک(موردمطالعه : بانک ملی، ملت، تجارت)
کلیدواژه ها: تعهد برند، رضايت شغلي ، برند داخلي ، رفتار شهروندي سازماني
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
18. مطالعه میزان اثر گذاری بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش قابلیت بازاریابی(بانکداری سبز)
کلیدواژه ها: بازاريابي سبز، وفاداري مشتريان، قابليت بازاريابي، بانكداري سبز.
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
19. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و نگرش به نام تجاری از طریق نقش های واسطه ای شناسایی و ارزش ویژه نام تجاری بر تمایل مشتریان به پرداخت بیشتر مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی در شهر ساری
کلیدواژه ها: تبليغات دهان به دهان الكترونيكي- نگرش به نام تجاري- شناسايي نام تجاري- ارزش ويژه نام تجاري- تمايل به پرداخت بيشتر
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت ، روانشناسی و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
20. رتبه بندی و سنجش اثر ارزش ویژه برند ، تراکنش مالی و الگوی LRFM بر ریسک اعتباری مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: ارزش ويژه برند ، تراكنش مالي ، الگوي LRFM، ريسك اعتباري.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16