بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
1. بررسی تاثیر تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان سنتی و الکترونیکی در شعب بانک سینا منطقه مازندران
کلیدواژه ها: تبلیغات، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، تبلیغات دهان به دهان سنتی، تجربه مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 20 -
2. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر واکنش مشتری با نقش واسطه ای ارزش ویژه برند در بانک سینا در سطح استان مازندران
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، تعهد برند، تصویر برند، آگاهی برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 19 -
3. عوامل موثر بر وفاداری مشتریان تجاری و شرکتی حساب های جاری بانک سپه و ارائه راهکار جهت حفظ و نگهداشت مشتریان
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، بازاریابی، رضایت مشتری، اعتماد مشتری، ارزش ادراک شده، شهرت برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی بدون نفت، چگونه؟
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 18 -
4. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر چابکی بازاریابی با نقش میانجی گری قابلیت نوآوری در شعب بانک آینده شهر مشهد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری ، چابکی بازاریابی ، قابلیت نوآوری ، بانک آینده
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 6 -
5. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری و عملکرد فردی کارکنان شعب بانک صادرات- استان کهگیلویه و بویراحمد (حوزه ۲)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری مداری، عملکرد فردی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حقوق ، مدیریت ، علوم تربیتی ، روانشناسی و مدیریت برنامه ریزی آموزشی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 10 -
6. بررسی رابطه تبلیغات و خدمات نوین بانکی با جذب مشتریان شعب بانک صادرات دهدشت
کلیدواژه ها: تبلیغات ، خدمات نوین بانکی ، جذب مشتریان ، بانک صادرات ، دهدشت .
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
7. بررسی تاثیر دانش مشتری و قابلیت های بازاریابی بر نوآوری خدمات مشتریان (مورد مطالعه: بانک آینده)
کلیدواژه ها: دانش مشتری، قابلیت های بازاریابی، نوآوری خدمات مشتریان
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
8. ارائه الگوی بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتریان در بانکداری دیجیتال (مورد مطالعه بانک سپه استان خوزستان)
کلیدواژه ها: بازاریابی، تجربه مشتریان، بانکداری دیجیتال
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
9. مطالعه نقش نوآوری بازاریابی در عملکرد شعب بانک ملت(مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان سنندج)
کلیدواژه ها: نوآوری بازاریابی، اکتشاف، بهره برداری، عملکرد نوآوری، بانک ملت، استان کردستان
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
10. بررسی رابطه بین قابلیت های بازاریابی پویا و عملکرد نوآوری (مورد مطالعه: کلیه شعب بانک سپه در استان گیلان)
کلیدواژه ها: عملکرد نوآوری، قابلیت های بازاریابی پویا، بانک سپه، استان گیلان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
11. بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر بهبود عملکرد مالی با نقش میانجی تصویر شرکت (مورد مطالعه : شعب بانک سپه استان خوزستان)
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی ، عملکرد مالی ، تصویر شرکت ، بانک سپه
محل انتشار مقاله: دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
12. تاثیر بازاریابی سبز بر کیفیت خدمات سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی، سیستم نوین بانکداری، اعتماد، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
13. تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده)
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه اجتماعی، تصویر برند، آگاهی برند، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 8 -
14. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی بانک
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی بانک و عملکرد بازاریابی بانک.
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
15. نقش بازاریابی داخلی بر رفتار کارکنان: یک مدل میانجی تعدیلگر
کلیدواژه ها: کلیدی:جمع گرایی، بازاریابی داخلی،رفتار شهروندی سازمان، رفتار شهروندی سازمانی، تعهد سازمانی ، بخش بانکداری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 18 -
16. بررسی اثربخشی تبلیغات صندوق قرض الحسنه توسعه عصربابل و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات در بابل
کلیدواژه ها: حداکثر اثربخشی ، اثربخشی تبلیغات، مدل آیدا
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
17. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط عمومی و نگرش به بازاریابی رابطه مند بر وفاداری به نام تجاری با نقش میانجی تعامل با مشتری و اعتماد به نام تجاری در بانک خاورمیانه
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط عمومی - نگرش به بازاریابی رابطه مند - وفاداری به نام تجاری - تعامل با مشتری - اعتماد به نام تجاری - بانک خاورمیانه
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
18. بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیم خرید مشتریان بانک رفاه کارگران بوشهر
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی حسی،تصمیم خرید، مشتریان بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
19. بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک کسب وکار با فناوری اطلاعات با توجه به نقش قابلیتهای بازاریابی (مورد پژوهش : شعب بانک سپه در تهران)
کلیدواژه ها: جهت گیری های استراتژیک کسب وکار - فناوری اطلاعات - قابلیتهای بازاریابی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 29 -
20. تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی، مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت، تبلیغ و محیط ارائهخدمات بر حفظ مشتریان با تاکید بر نقش میانجی ارزش ادراک شدهمطالعه موردی: مشتریان بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی،مسئولیت پذری اجتماعی شرکت،تبلیغ،محیط ارائه خدمات،حفظ مشتریان،ارزش ادراک شده ،بانک کارآفرین
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 33