بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1078
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
1. بررسی رابطه بازاریابی اجتماعی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان با نقش میانجی گری هوش سازمانی در شعب بانک تجارت استان اردبیل
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، هوش سازمانی، وفاداری مشتری، بانک تجارت، استان اردبیل
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی و مدیریت در جامعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
2. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی در بانک سامان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، نوآوری سازمانی، یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
3. ارتباط بین بازارگرایی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی متغیرهای عملکرد بازار و بازاریابی الکترونیکی- مطالعه موردی (بانک ملت اداره امور شعب شمال تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی ، بازارگرایی ، عملکرد بانک ملت ، عملکرد بازار
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 22 -
4. تاثیر نوآوری و کارآفرینی بازاریابی دیجیتال درآینده صنعت بانکی (مطالعه موردی بانک ملی ایران )
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتالی، بانکداری دیجیتالی، نوآوری ،کارآفرینی، ،مدل کسب و کار، استراتژی دیجیتالی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 22 -
5. عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به اپلیکیشن های بانکی از منظر بازاریابی
کلیدواژه ها: سهولت پرداخت، امنیت درک شده، اعتماد مشتریان، بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
6. ایده خلاقانه بکارگیری توکن غیرقابل معاوضه در تایید اصالت و بازاریابی فرش دستباف به منظور ایجاد یک پلتفرم سرمایه گذاری و ارائه خدمات بانکی پایدار
کلیدواژه ها: فرش دستباف، استارتاپ چمروش، بلاکچین، توکن غیرقابل معاوضه، سرمایه گذاری، خدمات بانکی پایدار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
7. بررسی رابطه بین شیوه های جذب مشتریان با ارزش ایجاد شده و عملکرد مشتری در شعب بانک ملی ایلام
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مدیریت ارتباط با مشتریان، ارزش درک شده، عملکرد مشتری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 7 -
8. ارزیابی بازاریابی داخلی در میزان رضایت مشتریان شعبه بانک صادرات (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گلستان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت مشتریان، بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
9. ویژگی های تبلیغات بانک های قرض الحسنه
کلیدواژه ها: بانکداری، تبلیغات، قرض الحسنه ، ارزشهای اسلامی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی فقه، حقوق و پژوهش های دینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
10. بررسی تاثیر جهت گیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار استراتژیک با توجه به نقش میانجی اعتماد الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر تهران)
کلیدواژه ها: جهت گیری بازاریابی الکترونیکی، عملکرد کسب و کار استراتژیک، اعتماد الکترونیکی، شعب بانک ملت
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 27 -
11. ارائه مدل بانکداری اجتماعی مبتنی بر رهیافت بازاریابی اجتماعی
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، بانکداری اجتماعی، آمیخته بازاریابی اجتماعی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
12. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مدار بر ارزش ویژه برند ، کیفیت ادراک شده ، تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در بانک انصار شعب مشهد
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، بازاریابی رابطه مدار، تصویر ذهنی برند ، کیفیت ادراک شده برند، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 21 -
13. تاثیر بازاریابی داخل شعبه ای و مدیریت ارتباط با مشتری بر جذب منابع مالی در بانک سپه استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: بازاریابی داخل شعبه ای، ارتباط با مشتری، جذب منابع مالی، بانک سپه
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
14. بررسی تاثیر تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده بر تبلیغات دهان به دهان در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: تجربه برند، کیفیت خدمات، ارزش ادراک شده، تبلیغات دهان به دهان، وفاداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در پژوهش های مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
15. تاثیر بازاریابی رابطه مند با تاکید بر آینده پژوهی افزایش وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتری ، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، علوم تربیتی و روانشناسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
16. بررسی تاثیر قابلیت های استراتژیک بر عملکرد عملیاتی و عملکرد مالی در حوزه خدماتی بانکی (مطالعه موردی : بانک صادرات شهر اردبیل)
کلیدواژه ها: قابلیت های استراتژیک، قابلیت بازاریابی، قابلیت تکنولوژی اطلاعات، قابلیت پیوند بازار، قابلیت تکنولوژی اطلاعات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
17. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک تجارت
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، آمیخته بازاریابی خدمات، محصول، قیمت، مکان، ترفیع، پرسنل، شواهد +فیزیکی، فرایند
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
18. اثرپذیری عملکرد مالی بر پایه هوش عاطفی و نقش واسطه بازاریابی رابطه محور و مدیریت رابطه با مشتریان به روش معادلات ساختاری (مورد مطالعه: نظام بانکی)
کلیدواژه ها: معادلات ساختاری، عملکرد مالی، مدیریت رابطه با مشتریان، هوش عاطفی، بازاریابی رابطه محور.
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 26 -
19. بررسی ارتباط بین قابلیت های بازاریابی و جذب مشتریان جدید بانک
کلیدواژه ها: قابلیت بازاریابی، جذب مشتریان، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
20. مدلسازی هدفمند بازاریابی کارآفرینانه در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک های خصوصی استان گیلان)
کلیدواژه ها: مدلسازی هدفمند، بازاریابی کارآفرینانه، عوامل سازمانی، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17