بانک شهر
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک شهر در رتبه 11 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 190 مقاله در رابطه با بانک شهر تهیه و منتشر شده است که شامل 150 مقاله کنفرانسی و 40 مقاله ژورنالی شامل 2,900 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 70 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک شهر منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,319 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک شهر را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,319 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک شهر را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک شهر در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک شهر
مقالات بانک شهر
از سال 1390 تا کنون تعداد 150 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک شهر منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
121. بررسی رابطه تعارض کار خانواده و مهارت های ذهن آگاهی با استرس شغلی کارمندان بانک شهر یزد
کلیدواژه ها: ذهن آگاهی،تعارض کار خانواده،استرس شغلی،کارمندان بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
122. ارزیابی تعالی سازمانی بانک شهر براساس تحلیل سلسله مراتبی AHP
کلیدواژه ها: ارزیابی /تعالی سازمانی /بانک شهر /تحلیل سلسله مراتبی /EFQM
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی اقتصاد شهری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
123. پیشبینی رفتار مشتریان بانکداری الکترونیک با استفاده از روشهای داده کاوی مطالعه موردی بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک- رفتار مشتریان بانکی- خوشهبندی- SOTA-PNN
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
124. بررسی میزان آمادگی بانک شهر در بکارگیری سیستم CRM وارائه مدلی کارآمد وموفق برای مدیریت ارتباط بامشتریان
کلیدواژه ها: آمادگی بانک شهر، سیستم CRM ، مدلی کارآمد و موفق، مدیریت ارتباط با مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
125. تدوین مدل کارآمد مدیریت ارتباط با مشتری برای بانک شهربا استفاده از مدل اوکر ومودامبی 200
کلیدواژه ها: مدل کار آمد مدیریت، ارتباط با مشتری، بانک شهر، مدل اوکر ومودامبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
126. بررسی وضعیت بکارگیری مهندسی ارزش در شعب بانک شهر منطقه 5 البرز
کلیدواژه ها: بکارگیری مهندسی ارزش-شعب بانک شهر-منطقه 5 البرز
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 9 -
127. پیشبینی رفتار مشتریان بانکداری الکترونیک با استفاده از روشهای داده کاوی مطالعه موردی بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک رفتار مشتریان بانکی خوشه بندی SOTA-PNN
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
128. امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در بانک شهرسرپرستی منطقه 2 آذربایجان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، فرهنگ سازمانی، ساختار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، فن آوری اطلاعات، استراتژی ورهبری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
129. تاثیر اتوماسیون گام در روند بازده کاری مدیریت و کارکنان بانک شهر شعبه میدان شهدا مشهد
کلیدواژه ها: اتوماسیون گام، بازده کاری، بانک شهر، شعبه میدان شهدا
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و استاندارد سازی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 5 -
130. بررسی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم CRM برای تغییرات وتقویت بانک شهر
کلیدواژه ها: سخت افزاری و نرم افزاری، سیستم CRM، بانک شهر
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و استاندارد سازی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
131. شناسایی نیازهای مشتریان خدمات بانکی با بهره گیری از مدل گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: مشتریان بانک شهر شهرستان سمنان)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بانکداری، گسترش عملکرد کیفیت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
132. تاثیر بازاریابی داخلی بر جلوگیری از بروز رفتار کناره گیرانه و ضد تولیدکارکنان بانک شهر تبریز
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، فعالیت های بهبود و توسعه، چشم انداز شرکت، پاداش، رفتار کناره گیرانه و ضدبهره ور
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
133. نقش سیاستهای پولی بانکی بانک شهر در توسعه خدمات شهری
کلیدواژه ها: سیاستهای پولی، نقش بانکها، تجهیز و تخصیص منابع
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
134. مطالعه ای پیرامون بررسی رابطه بین هزینه های تبلیغات با وفاداری به برندبادرنظرگرفتن نقش متغیرهای میانجی تصویرشرکت کیفیت دریافت شده و رضایتمندی مشتری دربانک شهر
کلیدواژه ها: هزینه های تبلیغاتی ، وفاداری برند ، تصویرشرکت ، کیفیت دریافت شده ، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
135. تاثیر تجربه برند بر وفاداری برند (مورد مطالعه شعب بانک شهر در شهرتهران)
کلیدواژه ها: تجربه برند، کیفیت خدمات، ارزش ادراک شده، اعتماد، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
136. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر ایجاد وفاداری مشتری به بانک با استفاده ازروش AHP فازی مطالعه موردی: بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری، وفاداری مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، بانک شهر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
137. بررسی امکان سنجی توسعه بانک شهر با توجه به اهداف کلان شهرداری تهران
کلیدواژه ها: امکان سنجی، بانک شهر، شهرداری تهران
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
138. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر ایجاد وفاداری مشتری به بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، وفاداری مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، AHP فازی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
139. بررسی چگونگی تأثیرگذاری تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک شهر)
کلیدواژه ها: تبلیغات، ترفیع، برند، بانک شهر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
140. بررسی مدل ذهنی مدیران موفق بانک شهر
کلیدواژه ها: مدل های ذهنی، مدیر موفق، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15