بانک شهر
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک شهر در رتبه 11 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 190 مقاله در رابطه با بانک شهر تهیه و منتشر شده است که شامل 150 مقاله کنفرانسی و 40 مقاله ژورنالی شامل 2,900 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 70 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک شهر منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,308 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک شهر را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,308 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک شهر را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک شهر در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک شهر
مقالات بانک شهر
از سال 1390 تا کنون تعداد 150 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک شهر منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
101. تاثیر مدیریت منابع انسانی بر رضایت مشتریان در بخش خدمات(مطالعه موردی: بانک شهر)
کلیدواژه ها: آموزش خدمات، پاداش خدمات، توانمندسازی کارکنان، رضایت کارکنان،رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
102. بررسی رابطه بین نرخ سود اعتبار اعطایی و ایجاد مطالبات معوق در بانک شهر
کلیدواژه ها: نرخ سود اعتبار اعطایی، مطالبات معوق ، تسهیلات
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
103. ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، پست بانک، سلسله مراتبی دلفی فازی، تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالشها و راهکارهای مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
104. مدیریت بانکداری الکترونیک مبتنی بر فناوری های مجازی در بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری مجازی، روشهای متداول بانکداری، شبکه های اجتماعی، بانک شهر، ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
105. نقش شبکه های اجتماعی در ارتقای بانکداری الکترونیک در بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری مجازی؛ روشهای متداول بانکداری؛ شبکه های اجتماعی؛ بانک شهر؛ ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
106. تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان OCB بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی : شعب بانک شهر تبریز)
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی ، کیفیت خدمات ، رضایتمندی شغلی کارکنان، اعتماد مدیر، بانک شهر
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
107. رابطه کیفیت اطلاعات و بهره وری نیزوی انسانی با تمایل به سرمایه گذاری در بانک شهر
کلیدواژه ها: کیفیت اطلاعات، تبادل اطلاعات، تمایل به سرمایه گذاری
محل انتشار مقاله: سومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
108. بررسی تاثیر ابعاد بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، وفاداری، پشتیبانی از خدمات الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 21 -
109. مطالعه و بررسی وضعیت استراتژی منابع انسانی بانک شهر
کلیدواژه ها: استراتژی، منابع انسانی، بانک شهر
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
110. در بانک شهر CRM و KM برمبنای استقرار همزمان CKM مدیریت دانش مشتری
کلیدواژه ها: مدیریت دانش،مدیریت ارتباط با مشتری ، مدیریت دانش مشتری و معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
111. شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی مدیریت دانش در صنعت بانکداری با روش ترکیبی ANP و DEMATEL (مورد مطالعه: بانک شهر)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، عوامل حیاتی موفقیت، ANP، DEMATEL ، بانک شهر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 21 -
112. بررسی رابطه بین بازاریابی الکترونیکی و عملکرد شعب بانک شهر استان البرز
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی، عملکرد، بازار محوری، بانک شهر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
113. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش شعب بانک مجازی به عنوان نسل جدید بانکداری الکترونیک در صنعت بانکداری ایران (مطالعه موردی: شعب بانک شهرشهر تهران)
کلیدواژه ها: پذیرش شعب بانک مجازی، بانکداری الکترونیک، بانک شهر
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 22 -
114. تاثیرکیفیت خدمات فناوری محور بر رضایت و وفاداری مشتریان پست بانک شهر تبریز
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات فناوری محور، کیفیت اطلاعات فناوری، راحتی فناوری، اعتبار فناوری، خدمات مشتری، رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان، پست بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
115. بررسی امکان سنجی استقرار فرایندهای مدیریت دانش در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک شهر)
کلیدواژه ها: دانش ، مدیریت دانش ، توزیع دانش ، پالایش دانش
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
116. پیشبینی رفتار مشتریان بانکداری الکترونیک با استفاده از روشهای داده کاوی(مطالعه موردی بانک شهر)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،رفتار مشتریان بانکی،خوشه بندی،PNN ،SOTA
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
117. تحلیل رابطه بلوغ مدیریت دانش KM و نوآوری و مدیریت ارتباط بامشتریان CRM دربانک شهرشهرستان اصفهان
کلیدواژه ها: بلوغ مدیریت دانش،نوآوری ،مدیریت ارتباط با مشتری CRM
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14 -
118. مطالعه میزان به کارگیرى نقش هاى مدیریتى مینتزبرگ در میان مدیران بانک شهر، با رویکرد توسعه بهره ورى
کلیدواژه ها: نقش های مدیریتی مینتزبرگ، مدیران بانک شهر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت شهری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 1 -
119. بررسی رضایتمىدی مشتریان از خدمات پیش خوان های شهر نت بانک شهر
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتریان، بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات، پیشخوان بانک شهر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
120. بررسی میزان رضایت مندی مشتریان پست بانک ایران ازخدمات بانکی ( مطالعه موردی پست بانک شهر چالانچولان )
کلیدواژه ها: بانک، پست بانک، خدمات بانکی، بانکداری الکترونیک، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7