بانک ملی ایران
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملی ایران در رتبه 1 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1295 مقاله در رابطه با بانک ملی ایران تهیه و منتشر شده است که شامل 1115 مقاله کنفرانسی و 180 مقاله ژورنالی شامل 18,726 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 142 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملی ایران منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,268 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملی ایران را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,268 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملی ایران را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملی ایران در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملی ایران
مقالات بانک ملی ایران
از سال 1380 تا کنون تعداد 1115 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملی ایران منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
61. بررسی تاثیر تحول دیجیتال بر افزایش میزان رضایتمندی مشتریان بانک ملی شعباستان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: تحول دیجیتال، رضایت مشتریان، بانک ملی شعب استان آذربایجان شرقی .
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
62. سنجش کارایی بانک ملی بر اساس تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: کارایی، بانکداری، تحلیل پوششی داده ها، بانک ملی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی آنالیز داده ها
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
63. بررسی میزان کیفیت خدمات و برخورد کارمندان بر رضایت مشتری بانک ملی شهرستان رشت
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، خدمات کارکنان، بانک ملی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 29 -
64. بررسی تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ها با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان کردستان)
کلیدواژه ها: عملکرد بانک ها، پذیرش هوش تجاری، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مدیریت، روانشناسی و آموزش و پرورش
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 16 -
65. تاثیر کیفیت و عدالت خدمات مالی بر رضایت مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان مازندران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، عدالت خدمات مالی ، رضایت مشتری، بانک ملی .
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
66. معایب ، مزایا و چالش های تجمیع کارت های بانکی در ایران بر روی بستر بلاکچین (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: کارت بانکی ، بلاکچین ، دفتر کل توزیع شده، الگوریتم اجماع، رمزنگاری نامتقارن، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش بین المللی دانش و فناوری مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 18 -
67. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید مجدد(مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی در سطح شهر مشهد)
کلیدواژه ها: قصد خرید مجدد، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات، بانک ملی، تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
68. بررسی تاثیر رهبری مخرب بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی حمایت سازمانی ادراک شده (مورد مطالعه : کارکنان بانک ملی ایران؛ استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: رهبری مخرب، حمایت سازمانی ادراک شده ، عملکرد کارکنان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 48 -
69. تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و اولویت بندی آن با تکنیک تصمیم گیری چند معیاره در شعب بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، تحلیل سلسله مراتبی ، تکنیک AHP
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی کیفیت و قابلیت اتکا
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 24 -
70. تاثیر تکنولوژی های نوین بر تغییر و تحولمعماری شعبات بانک بررسی و تطبیق بانک ملی شعبه دانشگاه تهران با شعبه هوشمند بانک ملی (شعبات ملی پلاس )
کلیدواژه ها: تکنولوژی نوین ، معماری ، شعب بانک ، تغییر فضا ، عملکرد جدید
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی معماری، عمران، شهرسازی، محیط زیست و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
71. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری برای پیدا کردن مزیت رقابتی در قرن ۲۱موردکاوی مشتریان بانک ملی
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی ( Social) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت (Management) ، عملکرد بانک (Bank performance ، فناوری تعاملی تحلیلی (Analytical interactive technology)
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 17 -
72. رابطه فعالیت های بازاریابی بانک ملی با وفاداری مشتریان در شهرستان نهاوند
کلیدواژه ها: بانک ملی، فعالیت های بازاریابی، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 16 -
73. عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان خرم آباد
کلیدواژه ها: لذت، سهولت استفاده، اطلاعات،بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
74. بررسی تاثیر عدم امنیت شغلی و مشکلات مالی بر رفاه نیروی انسانی حین جنگ هایبیولوژیکی پاندمی کووید- ۱۹ مورد مطالعه: بانک ملی
کلیدواژه ها: نیروی انسانی، رفاه، پاندمی کووید- ۱۹ ، امنیت شغلی، مشکلات مالی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
75. بررسی رابطه سواد اطلاعاتی بر چابکی سازمان مطالعه موردی: اداره امور شعب بانک ملی استان فارس
کلیدواژه ها: چابکی سازمان، سواد اطلاعاتی، بانک ملی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 21 -
76. مقررات مسدود سازی در پرونده بانک ملی و شرکت تلکام با نگاهی بر تحریم هایاقتصادی
کلیدواژه ها: مقررات مسدود سازی، پرونده بانک ملی، تحریم های اقتصادی، اتحادیه اروپا، تحریم های فراسرزمینی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، اجتماعی و سبک زندگی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 25 -
77. بررسی نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی بر جذب سرمایه مشتری (مورد مطالعه: بانک ملی شعب مرکزی تهران)
کلیدواژه ها: رسانه های بازاریابی اجتماعی، جذب سرمایه مشتری، بانک ملی شعب مرکزی تهران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 9 -
78. بررسی رابطه بازاریابی با بهره وری شغلی با میانجی گری تبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: کلیه شعب بانک ملی شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بهره وری شغلی، تبلیغات شفاهی، شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 11 -
79. بررسی تاثیر تفکر استراتژیک مدیران بر بهره وری نیروی انسانی و عملکرد مالی شعب بانک ملی شهرستان زابل
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک ،مدیران بهره وری کارکنان، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
80. اثرات مطلوب سلامت فرهنگی بر بهبود خدمات نظام بانکی (مطالعه موردی بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: سلامت فرهنگی، خدمات نظام بانکی، فرهنگ انطباقی، فرهنگ سازگاری، فرهنگ ماموریتی
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 18