بانک ملی ایران
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملی ایران در رتبه 1 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1275 مقاله در رابطه با بانک ملی ایران تهیه و منتشر شده است که شامل 1104 مقاله کنفرانسی و 171 مقاله ژورنالی شامل 18,405 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 134 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملی ایران منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1,861,597 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملی ایران را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1,861,597 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملی ایران را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملی ایران در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملی ایران
مقالات بانک ملی ایران
از سال 1380 تا کنون تعداد 1104 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملی ایران منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. بررسی تاثیرات هوش مذهبی و ساختار سازمانی بر روحیه کارآفرینی کارکنان بانک ملی زاهدان
کلیدواژه ها: هوش مذهبی، ساختار سازمانی، روحیه کارآفرینی، کارکنان بانک ملی.
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
42. بررسی رابطه اجرای CRM با مدیریت دانش در بانکهای ملی شهرستان تویسرکان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، مدیریت ارتباط با مشتری ، مدل موفقیت، تکنولوژی، بانک ملی، مشتری گرایی
محل انتشار مقاله: دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 19 -
43. تاثیر مولفه های تعارض شغلی، ناامنی و منفی بافی بر پنهان سازی دانش و عملکرد شغلی در پرتو رهبری تحول آفرین در دوره همه گیری کرونا (مورد مطالعهکارکنان بانک ملی استان مازندران)
کلیدواژه ها: پنهان سازی دانش، رهبری تحول آفرین، منفی بافی، تعارض نقش، ناامنی شغلی، عملکرد شغلی، کووید ۱۹
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 32 -
44. بررسی تاثیر رضایت شغلی بر رابطه بین مشارکت در بودجه بندی و عملکرد مدیریتی (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، مشارکت در بودجه بندی، عملکرد مدیریتی
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
45. بررسی تاثیر مشارکت در بودجهبندی بر رفتارهای شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: مشارکت در بودجه بندی، رفتارهای شهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
46. بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی یادگیری سازمانی با نقش تعدیل کننده سیستم اطلاعاتی (مورد مطالعه: بانک ملی شهر همدان)
کلیدواژه ها: اثر بخشی یادگیری سازمانی، نقش تعدیل کننده سیستم اطلاعاتی و بانک ملی شهر همدان
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 19 -
47. بررسی رابطه ویژگی های شغلی و خوداثربخشی کار کنان (شعب بانک ملی استان همدان)
کلیدواژه ها: ویژگی های شغلی، خوداثر بخشی، تنوع مهارت، اهمیت وظیفه، استقلال، بازخورد
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
48. بررسی عملکرد حسابداری در نظام بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: سلامت ، نظام ، فرهنگ ، حسابداری.
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
49. تاثیر رهبری خدمتگزار بر پنداشت از قابلیت اشتغال: بررسی نقش واسطه ای رفتارشبکه سازی در بانک ملی شعب استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: رهبری خدمتگزار، رفتار شبکه ای، رفتارهای مصرف کننده مبتنی بر فناوری، بانک ملی .
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
50. بررسی تاثیر تحول دیجیتال بر افزایش میزان رضایتمندی مشتریان بانک ملی شعباستان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: تحول دیجیتال، رضایت مشتریان، بانک ملی شعب استان آذربایجان شرقی .
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
51. سنجش کارایی بانک ملی بر اساس تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: کارایی، بانکداری، تحلیل پوششی داده ها، بانک ملی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی آنالیز داده ها
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
52. بررسی میزان کیفیت خدمات و برخورد کارمندان بر رضایت مشتری بانک ملی شهرستان رشت
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، خدمات کارکنان، بانک ملی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 29 -
53. بررسی تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ها با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان کردستان)
کلیدواژه ها: عملکرد بانک ها، پذیرش هوش تجاری، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مدیریت، روانشناسی و آموزش و پرورش
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 16 -
54. تاثیر کیفیت و عدالت خدمات مالی بر رضایت مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان مازندران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، عدالت خدمات مالی ، رضایت مشتری، بانک ملی .
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
55. معایب ، مزایا و چالش های تجمیع کارت های بانکی در ایران بر روی بستر بلاکچین (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: کارت بانکی ، بلاکچین ، دفتر کل توزیع شده، الگوریتم اجماع، رمزنگاری نامتقارن، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش بین المللی دانش و فناوری مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 18 -
56. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید مجدد(مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی در سطح شهر مشهد)
کلیدواژه ها: قصد خرید مجدد، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات، بانک ملی، تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
57. بررسی تاثیر رهبری مخرب بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی حمایت سازمانی ادراک شده (مورد مطالعه : کارکنان بانک ملی ایران؛ استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: رهبری مخرب، حمایت سازمانی ادراک شده ، عملکرد کارکنان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 48 -
58. تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و اولویت بندی آن با تکنیک تصمیم گیری چند معیاره در شعب بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، تحلیل سلسله مراتبی ، تکنیک AHP
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی کیفیت و قابلیت اتکا
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 24 -
59. تاثیر تکنولوژی های نوین بر تغییر و تحولمعماری شعبات بانک بررسی و تطبیق بانک ملی شعبه دانشگاه تهران با شعبه هوشمند بانک ملی (شعبات ملی پلاس )
کلیدواژه ها: تکنولوژی نوین ، معماری ، شعب بانک ، تغییر فضا ، عملکرد جدید
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی معماری، عمران، شهرسازی، محیط زیست و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
60. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری برای پیدا کردن مزیت رقابتی در قرن ۲۱موردکاوی مشتریان بانک ملی
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی ( Social) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت (Management) ، عملکرد بانک (Bank performance ، فناوری تعاملی تحلیلی (Analytical interactive technology)
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 17