بانک ملی ایران
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملی ایران در رتبه 1 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1295 مقاله در رابطه با بانک ملی ایران تهیه و منتشر شده است که شامل 1115 مقاله کنفرانسی و 180 مقاله ژورنالی شامل 18,726 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 142 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملی ایران منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملی ایران را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملی ایران را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملی ایران در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملی ایران
مقالات بانک ملی ایران
از سال 1380 تا کنون تعداد 1115 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملی ایران منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. تاثیر هوش تجاری و ریسک پذیری بر بهره وری سازمانی در شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد
کلیدواژه ها: هوش تجاری، ریسک پذیری، بهره وری سازمانی، رضایت مشتریان، بانک ملی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش بین المللی مطالعات دینی، علوم انسانی و اخلاق زیستی در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 13 -
42. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نفاق (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: سکوت سازمانی، فلات زدگی شغلی، شایعه سازمانی ،نفاق سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 26 -
43. بررسی عوامل موثر بر فراوانی استفاده از همراه بانک در بین مشتریان بانک ملی شهر اصفهان
کلیدواژه ها: نگرش مشتریان بانک، ریسک های ادراکی، فراوانی استفاده از همراه بانک، تصویر ذهنی حاصل از برند بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 44 -
44. بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه بین رهبری سازمان و فرهنگ سازمانی با مدیریت نوآوری (مورد مطالعه :کارکنان بانک ملی حوزه جنوب مشهد، شعب درجه یک )
کلیدواژه ها: رهبری سازمانی ،فرهنگ سازمانی ،تعهد سازمانی ،مدیریت نوآوری .
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 17 -
45. بررسی رابطه بین ابعاد تعیین کننده بانکداری الکترونیک و پذیرش بانکداری الکترونیک با توجه به نقش میانجی انگیزه لذت جویانه مشتریان در شعب بانک ملی استان گلستان
کلیدواژه ها: ابعاد بانکداری الکترونیک، پذیرش الکترونیک بانکداری، انگیزه لذت طلبانه مشتریان
محل انتشار مقاله: چهاردهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
46. بررسی عوامل موثر برسلامت عمومی ماموران حفاظت فیزیکی بانک ملی ( ادرات مرکزی تهران )
کلیدواژه ها: حفاظت فیزیکی ، سلامت عمومی ، علائم جسمانی ، علائم اضطراب و اختلال خواب، علائم اختلال اجتماعی ، علائم افسردگی .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 5 -
47. اثرات راهکارهای مدیریت سبز منابع انسانی بر کنشهای خدماتی سبز با نقش میانجی اشتراک گذاری دانش سبز( مطالعه موردی شعب بانک ملی استان فارس)
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی سبز، اشتراک دانش سبز، رفتار خدمات سبز، بانکداری سبز
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
48. ارزیابی عملکرد مدیران شعب بانک ملی شهر کرمان براساس مدل بازخورد ۳۶۰ درجه
کلیدواژه ها: رشد سازمانی ، مناظر استراتژیک ، شعب بانک ملی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
49. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی قابلیت های نوآوری (مطالعه موردی: شعب بانک های ملی استان قم )
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری ؛ مدیریت دانش مشتری ؛ قابلیت نوآوری ؛ عملکرد سازمانی ؛ بانک ملی استان قم
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
50. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مزیت رقابتی با در نظر گرفتن نقش های میانجی گرایشات استراتژیک بازار، برند و ارزش در بخش بانکداری (مورد مطالعه : شعب بانک ملی )
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ؛ گرایش به بازار؛ گرایش به برند؛ گرایش به ارزش؛ مزیت رقابتی .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 8 -
51. تحلیل عوامل موثر بر رفتار تعاملی مشتریان با سازمان (مورد کاوی مشتریان بانک ملی در رابطه با عوامل موثر ریسک مطالبات غیرجاری)
کلیدواژه ها: ریسک مطالبات غیرجاری، داده کاوی، بانک ملی
محل انتشار مقاله: ششمین کنگره ملی آنالیز داده ها در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 18 -
52. بررسی تاثیرات هوش مذهبی و ساختار سازمانی بر روحیه کارآفرینی کارکنان بانک ملی زاهدان
کلیدواژه ها: هوش مذهبی، ساختار سازمانی، روحیه کارآفرینی، کارکنان بانک ملی.
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
53. بررسی رابطه اجرای CRM با مدیریت دانش در بانکهای ملی شهرستان تویسرکان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، مدیریت ارتباط با مشتری ، مدل موفقیت، تکنولوژی، بانک ملی، مشتری گرایی
محل انتشار مقاله: دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 19 -
54. تاثیر مولفه های تعارض شغلی، ناامنی و منفی بافی بر پنهان سازی دانش و عملکرد شغلی در پرتو رهبری تحول آفرین در دوره همه گیری کرونا (مورد مطالعهکارکنان بانک ملی استان مازندران)
کلیدواژه ها: پنهان سازی دانش، رهبری تحول آفرین، منفی بافی، تعارض نقش، ناامنی شغلی، عملکرد شغلی، کووید ۱۹
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 32 -
55. بررسی تاثیر رضایت شغلی بر رابطه بین مشارکت در بودجه بندی و عملکرد مدیریتی (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، مشارکت در بودجه بندی، عملکرد مدیریتی
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
56. بررسی تاثیر مشارکت در بودجهبندی بر رفتارهای شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: مشارکت در بودجه بندی، رفتارهای شهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
57. بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی یادگیری سازمانی با نقش تعدیل کننده سیستم اطلاعاتی (مورد مطالعه: بانک ملی شهر همدان)
کلیدواژه ها: اثر بخشی یادگیری سازمانی، نقش تعدیل کننده سیستم اطلاعاتی و بانک ملی شهر همدان
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 19 -
58. بررسی رابطه ویژگی های شغلی و خوداثربخشی کار کنان (شعب بانک ملی استان همدان)
کلیدواژه ها: ویژگی های شغلی، خوداثر بخشی، تنوع مهارت، اهمیت وظیفه، استقلال، بازخورد
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
59. بررسی عملکرد حسابداری در نظام بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: سلامت ، نظام ، فرهنگ ، حسابداری.
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
60. تاثیر رهبری خدمتگزار بر پنداشت از قابلیت اشتغال: بررسی نقش واسطه ای رفتارشبکه سازی در بانک ملی شعب استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: رهبری خدمتگزار، رفتار شبکه ای، رفتارهای مصرف کننده مبتنی بر فناوری، بانک ملی .
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14