بانک ملی ایران
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملی ایران در رتبه 1 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1275 مقاله در رابطه با بانک ملی ایران تهیه و منتشر شده است که شامل 1104 مقاله کنفرانسی و 171 مقاله ژورنالی شامل 18,405 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 134 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملی ایران منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1,861,087 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملی ایران را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1,861,087 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملی ایران را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملی ایران در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملی ایران
مقالات بانک ملی ایران
از سال 1380 تا کنون تعداد 1104 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملی ایران منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی وضعیت استقرار ابعاد چهارگانه رفتاری مدیریت ارتباط با مشتریان در شعب بانک ملی شهر اصفهان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریان، مشتریان کلیدی، مدیریت دانش ، سازماندهی ، فرایند کسب و کار.
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 13 -
22. شناسایی پیش بین های رفتار اجتناب اطلاعاتی مدیران(مطالعه موردی : مدیران شعب بانک ملی )
کلیدواژه ها: اجتناب از اطلاعات، بانک ملی ، پیش بین های رفتاری
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 13 -
23. طراحی و تدوین مدل جهت سنجش قدرت برند در صنعت بانکداری (مورد مطالعه شعب بانک ملی در شهر اهواز)
کلیدواژه ها: قدرت برند، شواهد برند، نگرش نسبت به برند، شنیدن برند، ارتباط برند
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 17 -
24. مطالعه تاثیر انگیزه ذاتی بر قصد استفاده از بانکداری دیجیتال با نقش میانجی گری سهولت و سودمندی ادراکشده (موردمطالعه : شعب بانک ملی استان تهران)
کلیدواژه ها: انگیزه ذاتی ، بانکداری دیجیتال، سهولت درک شده، سودمندی درک شده، قصد استفاده.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
25. بررسی تاثیر فاکتورهای اجتماعی بر رفتار شهروندی مصرف کننده با نقش میانجی هیجان و تعامل مصرف کننده - مصرف کننده
کلیدواژه ها: فاکتورهای اجتماعی ، رفتار شهروندی، هیجان و تعامل مصرف کننده، بانک ملی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 22 -
26. بررسی تاثیر عوامل سازمانی و فردی بر ارزش ویژه برند داخلی شرکت ، مورد مطالعه شعب بانک ملی استان خراسان رضوی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند. برند داخلی ، تمایل به برند، دانش برند داخلی ، بانک ملی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 13 -
27. بررسی رابطه حسابداری منابع انسانی و ارزیابی عملکرد کارکنان در بانک ملی استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، ارزشیابی منابع انسانی ، جایگزینی منابع انسانی ، حسابداری منابع انسانی .
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
28. بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در ارتباط بین اخلاق کار اسلامی ، توانمندسازی روانشناختی و عملکرد شغلی کارکنان ،موردمطالعه : بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: اخلاق کار اسلامی ، تعهد سازمانی ، توانمندسازی روانشناختی ، عملکرد شغلی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 24 -
29. تاثیر ایجاد احساس تعلق خاطر کارکنان بر ترک خدمت و تعهد مستمر کارکنان ( مورد پژوهش : شعب بانک ملی شهر ایلام)
کلیدواژه ها: ایجاد تعلق خاطر کارکنان ، ترک خدمت ، تعهد مستمر کارکنان ، شعب بانک ملی ایلام
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت سبز از تئوری تا عمل
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 17 -
30. تاثیر هوش تجاری و ریسک پذیری بر بهره وری سازمانی در شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد
کلیدواژه ها: هوش تجاری، ریسک پذیری، بهره وری سازمانی، رضایت مشتریان، بانک ملی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش بین المللی مطالعات دینی، علوم انسانی و اخلاق زیستی در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 13 -
31. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نفاق (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: سکوت سازمانی، فلات زدگی شغلی، شایعه سازمانی ،نفاق سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 26 -
32. بررسی عوامل موثر بر فراوانی استفاده از همراه بانک در بین مشتریان بانک ملی شهر اصفهان
کلیدواژه ها: نگرش مشتریان بانک، ریسک های ادراکی، فراوانی استفاده از همراه بانک، تصویر ذهنی حاصل از برند بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 44 -
33. بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه بین رهبری سازمان و فرهنگ سازمانی با مدیریت نوآوری (مورد مطالعه :کارکنان بانک ملی حوزه جنوب مشهد، شعب درجه یک )
کلیدواژه ها: رهبری سازمانی ،فرهنگ سازمانی ،تعهد سازمانی ،مدیریت نوآوری .
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 17 -
34. بررسی رابطه بین ابعاد تعیین کننده بانکداری الکترونیک و پذیرش بانکداری الکترونیک با توجه به نقش میانجی انگیزه لذت جویانه مشتریان در شعب بانک ملی استان گلستان
کلیدواژه ها: ابعاد بانکداری الکترونیک، پذیرش الکترونیک بانکداری، انگیزه لذت طلبانه مشتریان
محل انتشار مقاله: چهاردهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
35. بررسی عوامل موثر برسلامت عمومی ماموران حفاظت فیزیکی بانک ملی ( ادرات مرکزی تهران )
کلیدواژه ها: حفاظت فیزیکی ، سلامت عمومی ، علائم جسمانی ، علائم اضطراب و اختلال خواب، علائم اختلال اجتماعی ، علائم افسردگی .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 5 -
36. اثرات راهکارهای مدیریت سبز منابع انسانی بر کنشهای خدماتی سبز با نقش میانجی اشتراک گذاری دانش سبز( مطالعه موردی شعب بانک ملی استان فارس)
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی سبز، اشتراک دانش سبز، رفتار خدمات سبز، بانکداری سبز
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
37. ارزیابی عملکرد مدیران شعب بانک ملی شهر کرمان براساس مدل بازخورد ۳۶۰ درجه
کلیدواژه ها: رشد سازمانی ، مناظر استراتژیک ، شعب بانک ملی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
38. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی قابلیت های نوآوری (مطالعه موردی: شعب بانک های ملی استان قم )
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری ؛ مدیریت دانش مشتری ؛ قابلیت نوآوری ؛ عملکرد سازمانی ؛ بانک ملی استان قم
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
39. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مزیت رقابتی با در نظر گرفتن نقش های میانجی گرایشات استراتژیک بازار، برند و ارزش در بخش بانکداری (مورد مطالعه : شعب بانک ملی )
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ؛ گرایش به بازار؛ گرایش به برند؛ گرایش به ارزش؛ مزیت رقابتی .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 8 -
40. تحلیل عوامل موثر بر رفتار تعاملی مشتریان با سازمان (مورد کاوی مشتریان بانک ملی در رابطه با عوامل موثر ریسک مطالبات غیرجاری)
کلیدواژه ها: ریسک مطالبات غیرجاری، داده کاوی، بانک ملی
محل انتشار مقاله: ششمین کنگره ملی آنالیز داده ها در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 18