بانک ملی ایران
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملی ایران در رتبه 1 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1295 مقاله در رابطه با بانک ملی ایران تهیه و منتشر شده است که شامل 1115 مقاله کنفرانسی و 180 مقاله ژورنالی شامل 18,726 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 142 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملی ایران منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملی ایران را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملی ایران را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملی ایران در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملی ایران
مقالات بانک ملی ایران
از سال 1380 تا کنون تعداد 1115 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملی ایران منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی ارگونومی صندلی اداری کارمندان بانک ملی در جهت افزایش کارایی
کلیدواژه ها: ارگونومی ، صندلی اداری ، افزایش کارایی کارکنان، ادارات، بهرهوری ، بانک ملی
محل انتشار مقاله: نهمین کنگره سالانه بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
2. شیوه های مدیریت منابع انسانی کارآمد و آمادگی برای تغییر: یک مدل یکپارچه شامل تعهد عاطفی، عملکرد کارکنان، و نقش تعدیل کننده فرهنگ سلسله مراتبی در بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: شیوه های مدیریت منابع انسانی، تعهد عاطفی، عملکرد کارکنان، فرهنگ سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی شهر هوشمند، چالش ها و راهبردها
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
3. بررسی تاثیر خصوصیات بانک بر برون سپاری تصمیمات خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد
کلیدواژه ها: برون سپاری تصمیمات، خدمات بانکداری الکترونیک ، بانک ملی ، معادلات ساختاری .
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 17 -
4. ارائه الگوی درهم تنیدگی شغلی با تاکید برنسل z در بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: درهم تنیدگی شغلی، نسل z، بانک ملی ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 13 -
5. بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر جو اخلاقی شعب بانک ملی شهرستان زابل
کلیدواژه ها: رهبری اخلاقی، جو اخلاقی، شعب بانک ملی، شهرستان زابل
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 6 -
6. آینده پژوهی ریسک اعتباری بانکها(مطالعه موردی :بانک ملی )
کلیدواژه ها: آینده پژوهی ، ریسک اعتباری ، سناریو نویسی ، بانک ملی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پژوهش های نو پدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 22 -
7. بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیکی ، ارتباط با مشتری و اعتماد به برند در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی ، ارتباط با مشتری، اعتماد به برند، مسئولیت اجتماعی ، وفاداری مشتری.
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پژوهش های نو پدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 15 -
8. فرآیندکاوی فرآیند اعطای تسهیلات بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: مدیریت فرآیند کسب و کار، فرآیندکاوی، بانک، اعطای تسهیلات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 17 -
9. استانداردسازی و یکپارچه سازی فرآیندهای مدیریت زنجیره تامین بانک ملی
کلیدواژه ها: مدیریت فرآیند کسب و کار، BPM، مدیریت زنجیره تامین، SCM، یکپارچه سازی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 17 -
10. نقش (BPMO) در حکمرانی موثر مدیریت فرآیند کسب و کار
کلیدواژه ها: مدیریت فرآیند کسب و کار، BPMO، دفتر مدیریت فرآیند، بانک ملی ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
11. بررسی تاثیر بین بانکداری الکترونیکی و سرمایه اجتماعی مشتریان شعب بانک ملی شهر یاسوج
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، سرمایه اجتماعی مشتریان، ویژگیهای وبسایت.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد حقوق و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
12. تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد شغلی کارکنان با نقش میانجی هویت حرفه ای آنها در بانک ملی استان گیلان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، عملکرد شغلی، هویت حرفه ای، بانک ملی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
13. بررسی تاثیر چرخش شغلی بر عملکرد شغلی با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در بانک ملی استان کرمان
کلیدواژه ها: چرخش شغلی ، عملکرد شغلی ، رفتار شهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات میان رشته ای علوم بهداشتی، روانشناسی، مدیریت و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
14. بررسی تاثیر سواد سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی چابک سازی سازمانی:مطالعه موردی: کارکنان بانک ملی استان کهگیلویه و بویر احمد
کلیدواژه ها: سواد سازمانی، بهره وری کارکنان، چابک سازی سازمانی، بانک ملی.
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 10 -
15. بررسی و شناخت عوامل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در بالا بردن استراتژی کیفیت حسابداری؛ مطالعه موری کارمندان بانک ملی اهواز
کلیدواژه ها: استراتژی حسابرسی، کیفیت حسابداری، بانک ملی، اهواز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 10 -
16. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی مشتریان در شعب بانک ملی شهر اهواز
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی، رضایت الکترونیکی، وفاداری الکترونیکی، بانک ملی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 18 -
17. بررسی تاثیر قدرت برند بر مزیت رقابتی بانک ها (مطالعه موردی : بانک ملی شعبه اهواز)
کلیدواژه ها: قدرت برند، مزیت رقابتی، مدل معادلات ساختاری.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی رهیافت های نوین مدیریت، اقتصاد، تجارت جهانی، حسابداری و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 15 -
18. بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: کنترل کیفیت جامع ،رهبری ،نوآوری سازمانی ،مشارکت و توانمندسازی کارمندان،کارآموزی وآموزش،پیشرفت مداوم
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 18 -
19. بررسی آثار وصول مطالبات معوق بر سوددهی بانک ملی
کلیدواژه ها: وصول مطالبات معوق، سوددهی بانک ملی، نرخ سود تسهیلات، نوع تسهیلات اعطایی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حقوق ، مدیریت ، علوم تربیتی ، روانشناسی و مدیریت برنامه ریزی آموزشی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 19 -
20. شیوه های مدیریت منابع انسانی کارآمد و آمادگی برای تغییر: یک مدل یکپارچه شامل تعهد عاطفی ، عملکرد کارکنان، و نقش تعدیل کننده فرهنگ سلسله مراتبی در بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: شیوه های مدیریت منابع انسانی ، تعهد عاطفی ، عملکرد کارکنان، فرهنگ سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 13