موسسه اعتباری نور
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، موسسه اعتباری نور در رتبه 31 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 16 مقاله در رابطه با موسسه اعتباری نور تهیه و منتشر شده است که شامل 15 مقاله کنفرانسی و 1 مقاله ژورنالی شامل 240 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای موسسه اعتباری نور را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای موسسه اعتباری نور را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی موسسه اعتباری نور در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات موسسه اعتباری نور
مقالات موسسه اعتباری نور
از سال 1394 تا کنون تعداد 15 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع موسسه اعتباری نور منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. سطح بندی شاخص های موثر بر منابع انسانی پایدار در موسسه اعتباری نور
کلیدواژه ها: پایداری، منابع انسانی پایدار، شاخص های پایداری، سطح بندی و تجزیه وتحلیل میک مک( MICMAC
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
2. بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بانک ها بر روی وفاداری مشتریان با تاکید بر نقش رضایت مشتری (مطالعه ای در میان مشتریان موسسه اعتباری نور)
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی بانک، وفاداری مشتریان، رضایت مشتری، موسسه اعتباری نور
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
3. بررسی تاثیرسواد مالی کارشناسان اعتباری بر میزان مطالبات غیر جاری در شعب موسسه اعتباری نور استان کرمان
کلیدواژه ها: سواد مالی، رفتار مالی، دانش مالی، نگرش مالی، مطالبات غیرجاری، موسسه اعتباری نور
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مطالعات مدیریت اقتصاد و حسابداری صنعت محور
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
4. تحلیل نقش واسطه ای ارزش ویژه برند در تأثیر مسئولیت اجتماعی مؤسسه مالی و اعتباری بر تمایلات رفتاری مشتریان(مطالعه موردی:مؤسسه مالی و اعتباری نور شعب استان مازندران)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند،مسئولیت اجتماعی،تمایلات رفتاری.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 17 -
5. ارزیابی و تحلیل مدیریت ریسک اعتباری واعتبارسنجی (رتبه بندی اعتباری) مشتریان موسسه اعتباری نور
کلیدواژه ها: اعتبار سنجی، ریسک، رگرسیون لجستیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
6. تاثیر سبک مدیریت بر میزان بهره وری، کیفیت و کارایی کارکنان با نقش تعدیل گری فرهنگ سازمانی در موسسه اعتباری نور
کلیدواژه ها: سبک مدیریت، بهره وری، کیفیت، کارایی، مدیریت منابع انسانی، فرهنگ سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس مدیریت،مهندسی صنایع،اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
7. نقش ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی
کلیدواژه ها: ارتباط با مشتری، مزیت رقابتی، موسسه مالی و اعتباری نور مازندران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
8. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر کاهش بطالت اجتماعی کارکنان شعب موسسه مالی اعتباری نور استان فارس با نقش میانجی حمایت سازمانی ادراک شده
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، بطالت اجتماعی، حمایت سازمانی، موسسه مالی اعتباری نور،استان فارس
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
9. بررسی تاثیر عناصر بازاریابی یکپارچه بر توسعه نظام بانکی (مطالعه موردی موسسه اعتباری نور استان کرمان)
کلیدواژه ها: ارتباطات بازاریابی یکپارچه، جذب مشتری، رضایت مشتری، توسعه مالی، موسسه اعتباری نوراستان کرمان
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی چالش ها و راهکارهای توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 20 -
10. سنجش مولفه های سرمایه اجتماعی وتاثیر آن بر رضایت مشتریان موسسه مالی- اعتباری نور
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، رضایت مشتریان، موسسه مالی و اعتباری نور
محل انتشار مقاله: کنفرانس پارادایم های نوین مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
11. بررسی ارتباط میان استراتژی های مدیریت دانش و بهره وری در سازمان مطالعه موردی: شعب موسسه اعتباری نور در استان مازندران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، استراتژی کدگذاری ، استراتژی شخصی سازی، بهره وری سازمانی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
12. رتبه بندی ارزیابی عملکرد شعب موسسه اعتباری نور از منظر شاخص های مالی (مطالعه موردی استان کرمان)
کلیدواژه ها: رتبه بندی، ارزیابی عملکرد، شاخص مالی، تحلیل پوششی داده ها
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 24 -
13. بررسی تأثیر عدالت سازمانی و سکوت سازمانی در مؤسسه مالی و اعتباری نور
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی، حساب شده سازمانی، مؤسسه مالی و اعتباری نور
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی افق های نوین در علوم انسانی، آینده پژوهی و توانمند سازی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
14. عدالت سازمانی به عنوان یک پیش بینی کنند یک سکوت سازمانی
کلیدواژه ها: سکوت سازمانی، عدالت سازمانی، مؤسسه مالی و اعتباری نور
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی افق های نوین در علوم انسانی، آینده پژوهی و توانمند سازی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
15. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) درصنعت بانکداری مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری نور در غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: لاتین صنعت بانکداری، رگرسیون چندگانه، همبستگی پیرسون
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7