موسسه اعتباری کوثر
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، موسسه اعتباری کوثر در رتبه 22 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 50 مقاله در رابطه با موسسه اعتباری کوثر تهیه و منتشر شده است که شامل 43 مقاله کنفرانسی و 7 مقاله ژورنالی شامل 722 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای موسسه اعتباری کوثر را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای موسسه اعتباری کوثر را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی موسسه اعتباری کوثر در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات موسسه اعتباری کوثر
مقالات موسسه اعتباری کوثر
از سال 1393 تا کنون تعداد 43 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع موسسه اعتباری کوثر منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی تاثیر جایگاه اجتماعی بر بکارگیری بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر)
کلیدواژه ها: جایگاه اجتماعی، بانکداری اینترنتی، پذیرش بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
22. بررسی عوامل موثر بر انگیزش کارکنان موسسه اعتباری کوثر (واحد اصفهان) و تاثیر آنان بر رفتار سازمانی
کلیدواژه ها: انگیزش، منابع انسانی، عوامل محتوایی، عوامل فرایندی، موسسه اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
23. شناسایی الگوی تخصیص بهینه منابع و مصارف در موسسه مالی واعتباری کوثر
کلیدواژه ها: پرتفولیو، برنامه ریزی خطی، متغیر تصمیم
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نو در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
24. بررسی تاثیر اعتماد بر قصد پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی : موسسه اعتباری کوثر )
کلیدواژه ها: اعتماد، بانکداری اینترنتی، انتظار تلاش، انتظار عملکرد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
25. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب منابع مالی در موسسات مالی و اعتباری (مطالعه موردی: شعب موسسه اعتباری کوثر مستقر در استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: عوامل مالی،عوامل خدماتی،عوامل انسانی،عوامل محیطی، موسسه اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
26. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان موسسه اعتباری کوثر
کلیدواژه ها: بازار یابی، رابطه مند، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21 -
27. بررسی رابطه بین تعلق خاطر کاری و تعهد سازمانی کارکنان در شعب موسسه اعتباری کوثر استان لرستان
کلیدواژه ها: تعلق خاطر کاری، تعهد سازمانی، موسسه اعتباری کوثر، استان لرستان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم اجتماعی، علوم تربیتی، روانشناسی و امنیت اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
28. بهبود فرآیندهای تصمیم گیری با بهره گیری از راهکارهای هوش کسب و کار در بانک ها و موسسات اعتباری (مطالعه موردی موسسه اعتباری کوثر)
کلیدواژه ها: هوش کسب و کار، تحلیل داده، صنعت بانکداری، چرخه مدیریت بهره وری، پایگاه داده، بهبود تصمیم گیری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
29. تکنیک های علمی و عملی در جذب و حفظ مشتری در موسسه اعتباری کوثر
کلیدواژه ها: جذب، حفظ، رضایت مشتریان، تکنیک های مدیریتی جذب و حفظ مشتری
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
30. مدیریت استعداد بر مبنای مدل شایستگی روسای شعب در موسسه اعتباری کوثر
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، مدل شایستگی، موسسه اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
31. نیازسنجی آموزشی مبتنی بر شایستگی در موسسه اعتباری کوثر
کلیدواژه ها: نیازسنجی، شایستگی، موسسه اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
32. تحلیل راهکارهای افزایش رضایتمندی درمشتریان موسسه اعتباری کوثراصفهان
کلیدواژه ها: رضایتمندی،کیفیت خدمات،وفاداری،مشتریان،موسسه اعتباری کوثر اصفهان
محل انتشار مقاله: دومین اولین کنگره سراسری تحول و نوآوری در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 3 -
33. تبیین تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک( e-CRM ) بر وفادارسازی مشتریان موسسات مالی واعتباری خصوصی؛ مطالعه ی موردی موسسه اعتباری کوثر
کلیدواژه ها: تاثیر، e-CRM ، وفادارسازی، موسسه، کوثر
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 25 -
34. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری با استفاده از تکنیک های MADM (مطالعه موردی: شعبات موسسه اعتباری کوثر استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: جذب مشتری، موسسه اعتباری کوثر، تکنیک های MADM
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
35. تاثیر ابعاد کیفیت بسترهای خدمات آنلاین بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی:شعب موسسه اعتباری کوثر شهرستان خرم آباد)
کلیدواژه ها: کارایی خدمات آنلاین، کیفیت اطلاعات، پاسخگویی آنلاین، طراحی وب سایت، رضایتمشتری،وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
36. بررسی نقش واسط کیفیت خدمات اینترنتی بین استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی و اعتماد مشتری (مطالعه موردی: موسسات مالی اعتباری کوثر شهرتبریز)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات اینترنتی، استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی، اعتماد مشتریان، موسسات مالی اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
37. بررسی رابطه بین خوداتکایی کارکنان و عجین شدن با کار در بین کارکنان در موسسه مالی و اعتباری کوثر استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: خوداتکایی کارکنان، عجین شردن با کار، کیفیت کارافراد، مؤسسه مالی و اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 5 -
38. بررسی تاثیراصول برندسازی اسلامی برموفقیت بازاریابی موسسات مالی و اعتباری مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر، استان البرز
کلیدواژه ها: برندسازی اسلامی ، بازاریابی اسلامی ، موفقیت بازاریابی ، استان البرز
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
39. بررسی رابطه بین میزان ریسک عملیاتی با رویه های حسابداری محصولات موسسه اعتباری کوثر تسهیلات و حسابهای سود در استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: رویه های حسابداری محصولات، ریسک عملیاتی، تسهیلات و حسابهای سود
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
40. بررسی تأثیر رفتار ماکیاول گرایانه مدیران مؤسسه اعتباری کوثر بر گرایش کارکنان به یافتن شغل دوم
کلیدواژه ها: رفتار ماکیاولگرایانه مدیران مؤسسه اعتباری کوثر، گرایش کارکنان به یافتن شغل دوم
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6