موسسه اعتباری کوثر
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، موسسه اعتباری کوثر در رتبه 22 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 50 مقاله در رابطه با موسسه اعتباری کوثر تهیه و منتشر شده است که شامل 43 مقاله کنفرانسی و 7 مقاله ژورنالی شامل 722 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,025,465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای موسسه اعتباری کوثر را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,025,465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای موسسه اعتباری کوثر را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی موسسه اعتباری کوثر در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات موسسه اعتباری کوثر
مقالات موسسه اعتباری کوثر
از سال 1393 تا کنون تعداد 43 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع موسسه اعتباری کوثر منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری وعوامل موثربرفاداری مشتریان (مورد مطالعه : موسسه اعتباری کوثر)
کلیدواژه ها: پیاده سازی سیستم، مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتریان، موسسه اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
2. ارزیابی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)(مورد مطالعه: موسسه اعتباری کوثر)
کلیدواژه ها: پیاده سازی سیستم، مدیریت ارتباط با مشتری، موسسه اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 13 -
3. بررسی میزان استفاده از بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی و ارائه راهکارهایی برای گسترش خدمات الکترونیکی مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر (سپه فعلی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مدل پذیرش تکنولوژی، موسسه اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 13 -
4. تحلیل اثر ظرفیت جذب دانش بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی نوآوری باز موردمطالعه: موسسه مالی و اعتباری کوثر استان قم
کلیدواژه ها: ظرفیت جذب دانش، نوآوری باز و عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
5. بررسی تاثیر حسابرسی داخلی بر عملکرد شعب موسسه اعتباری کوثر
کلیدواژه ها: حسابرسی داخلی،عملکرد ،رگرسیون
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 23 -
6. رابطه گرایش به بازار و استفاده از بانکداری الکترونیکی در مشتریان موسسه اعتباری کوثر شعب کرمان
کلیدواژه ها: گرایش به بازار، استفاده از بانکداری الکترونیکی، مشتریان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
7. عوامل موثر برپذیرش بانکداری مبتنی برموبایل ازسوی مشتریان موسسه اعتباری کوثر
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری مبتنی بر موبایل، بانکداری الکترونیک، موسسه اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 24 -
8. بررسی عوامل مؤثر بر قصد و میزان استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه مؤسسه مالی و اعتباری كوثر
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، اعتماد، استفاده ی واقعی از خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت،علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 24 -
9. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر قابلیت های استراتژیک کارکنان و رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه: موسسه اعتباری کوثر مرکز اردبیل)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی، قابلیت های استراتژیک، رضایتمندی مشتریان، موسسه اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 18 -
10. تاثیر مشارکت مشتری بر رضایت مشتری با نقش میانج یگری عوامل استرس زا (موردمطالعه موسسه اعتباری کوثر)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، خلاقیت مشتری، انطباق مشتری، مشارکت مشتری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
11. رابطه بین چسبندگی هزینه ها و سودآوری در بانک ها (مطالعه موردی موسسه اعتباری کوثر)
کلیدواژه ها: چسبندگی هزینه ها، چسبندگی هزینه سود پرداختی ، چسبندگی هزینه کارمزد، سودآوری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
12. بررسی ریسک نقدینگی و فاکتورهای موثر بر آن در بانکها و موسسات (مطالعه موردی موسسه اعتباری کوثر)
کلیدواژه ها: ریسک نقدینگی سپرده ها، بدهی ها، هزینه تامین مالی، اوراق مشارکت، بانکها
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت،اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
13. بررسی ارتباط بین تجربه مشتری و وفاداری برمیزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان
کلیدواژه ها: تجربه مشتری، وفاداری نگرشی، وفاداری رفتاری، سرمایه گذاری مشتری، موسسه اعتباری کوثر اصفهان
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
14. بررسی تاثیر نقش رهبری خردمندانه در افزایش کارایی عملکرد کارکنان با توجه به نقش متغیر میانجی رضایت شغلی موسسه اعتباری کوثر استان اصفهان
کلیدواژه ها: رهبری خردمندانه ، رهبری تحول، رهبری چشم انداز، رهبری اخلاقی، رهبری جذابیت، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
15. بررسی تاثیر نوآوری، توسعه و بهبود تسهیلات خدمات حوزه فناوری اطلاعات IT بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: موسسه اعتباری کوثر)
کلیدواژه ها: وفاداری، موسسه کوثر، نوآوری، تسهیلات و خدمات بانکی، سایت، نرم افزار موبایل، خودپرداز
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21 -
16. تاثیر اخلاق حرفه ای کارکنان بر استقرار مدیریت کیفیت جامع و عملکرد مالی در موسسات اعتباری کوثر در جنوب استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: اخلاق حرفه ای کارکنان، مدیریت کیفیت جامع، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
17. محاسبه تاثیر کیفیت ارایه خدمات الکترونیک با استفاده از سیستم مدیریت روابط با مشتریان در میزان استقبال از دستگاه های خودپرداز بانکی مطالعه موردی : دستگاه های خودپرداز موسسه اعتباری کوثر در سال 1396
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیکی، رضایتمندی مشتریان، مدیریت روابط مشتریان، سنجش کیفیت، دستگاه خودپرداز
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
18. تاثیر جایگاه اجتماعی و اعتماد مشتریان بر بکارگیری بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر)
کلیدواژه ها: جایگاه اجتماعی، بانکداری اینترنتی، بانکداری فیزیکی، بانکداری اینترنتی، انتظار تلاش، انتظار عملکرد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 24 -
19. بررسی تاثیر جایگاه اجتماعی بر قصد پذیرش بانکداری اینترنتی به کمک اعتماد ادراک شده (مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر)
کلیدواژه ها: جایگاه اجتماعی، بانکداری اینترنتی و اعتماد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21 -
20. تاثیر هوش سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی کارتیمی ویادگیری سازمانی مورد مطالعه موسسه مالی و اعتباری کوثر
کلیدواژه ها: چابکی سازمان، کارتیمی، هوش سازمانی، یادگیری سازمانی، رویارویی با تغییرات
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6