موسسه اعتباری توسعه

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، موسسه اعتباری توسعه در رتبه 29 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 16 مقاله در رابطه با موسسه اعتباری توسعه تهیه و منتشر شده است که شامل 13 مقاله کنفرانسی و 3 مقاله ژورنالی شامل 215 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1,087,413 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای موسسه اعتباری توسعه را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1,087,413 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای موسسه اعتباری توسعه را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی موسسه اعتباری توسعه در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات موسسه اعتباری توسعه
فهرست مقالات موسسه اعتباری توسعه
از سال 1391 تا کنون تعداد 13 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع موسسه اعتباری توسعه منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر کارآیی و اثربخشی کارکنان موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: فناوري اطلاعات، اثربخشي و كارآيي، موسسه اعتباري توسعه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
2. بررسی رابطه بین رهبری تحول گرا و سرمایه فکری کارکنان بر عملکرد موسسه مالی اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: رهبري تحول گرا ؛سرمايه فكري ؛ ايجاد مزيت رقابتي؛ عملكرد سازماني
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 22 -
3. بررسی تاثیر تبادل اطلاعات بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: تبادل اطلاعات، بازاريابي رابطه اي، حفظ و جذب مشتري، خدمات بانكداري الكترونيك، موسسه مالي و اعتباري توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
4. بررسی تاثیر فعالیت های فروش اعتماد، کیفیت خدمات و کارکنان بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: فعاليت هاي فروش، حفظ و جذب مشتري، خدمات بانكداري، الكترونيك، موسسه مالي و اعتباري توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
5. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بازاريابي رابطه اي، حفظ و جذب مشتري، خدمات بانكداري الكترونيك، موسسه مالي و اعتباري توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
6. بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: عوامل اجتماعي، حفظ و جذب مشتري، خدمات بانكداري الكترونيك، موسسه مالي و اعتباري توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
7. پیشبینی بهرهوری کارکنان موسسه اعتباری توسعه از طریق کیفیت زندگی کاری وتوانمندسازی آنان
کلیدواژه ها: توانمندسازي، كيفيت زندگي كاري، بهرهوري
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
8. تاثیر اخلاق کاری برکارآفرینی سازمانی درموسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: اخلاق كاري ، كارآفريني سازماني ، موسسه اعتباري توسعه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
9. بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه)
کلیدواژه ها: كيفيت،رضايت،مشتري،خدمات الكترونيكي،بانكداري الكترونيكي
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
10. تاثیر عامل کارکنان بر جذب مشتری در موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: كاركنان ، جذب مشتري، موسسه اعتباري توسعه، شمال
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 22 -
11. تأثیر عامل قیمت بر جذب مشتری در مؤسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: قيمت، جذب مشتري، مؤسسه اعتباري توسعه، شمال
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 2 -
12. بخش بندی و شناسایی مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی برمبنای تکنیک های داده کاوی و مدل تحلیل RFM )مطالعه موردی: موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بانكداري الكترونيك، بازاريابي، داده كاوي، بخش بندي، تحليل RFM
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مهندسی نرم افزار دانشگاه آزاد لاهیجان
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 8 -
13. بخش بندیمشتریان و بازاریابی خدمات بانکی برمبنای تکنیکهای داده کاوی و مدل تحلیل RFM مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بانكداري الكترونيكي، داده كاوي، بازاريابي ، خوشه بندي، طبقه بندي ، تحليل RFM
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 20