موسسه اعتباری توسعه
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، موسسه اعتباری توسعه در رتبه 30 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 19 مقاله در رابطه با موسسه اعتباری توسعه تهیه و منتشر شده است که شامل 16 مقاله کنفرانسی و 3 مقاله ژورنالی شامل 239 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای موسسه اعتباری توسعه را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای موسسه اعتباری توسعه را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی موسسه اعتباری توسعه در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات موسسه اعتباری توسعه
مقالات موسسه اعتباری توسعه
از سال 1391 تا کنون تعداد 16 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع موسسه اعتباری توسعه منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی تاثیر وفاداری مشتریان بر سودآوری مراکز مالی با توجه به ویژگی های جمعیت شناختی و رضایت از خدمات (مورد مطالعه: موسسه اعتباری توسعه)
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، سودآوری، مراکز مالی، رضایت از خدمات، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 15 -
2. بررسی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر کارآیی و اثربخشی کارکنان موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، اثربخشی و کارآیی، موسسه اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
3. بررسی رابطه بین رهبری تحول گرا و سرمایه فکری کارکنان بر عملکرد موسسه مالی اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: رهبری تحول گرا ؛سرمایه فکری ؛ ایجاد مزیت رقابتی؛ عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 22 -
4. وابستگی ریسک اعتبارات بانکی به توسعه مالی بانک های تجاری
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، توسعه مالی، بانک های تجاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
5. بررسی تاثیر تبادل اطلاعات بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: تبادل اطلاعات، بازاریابی رابطه ای، حفظ و جذب مشتری، خدمات بانکداری الکترونیک، موسسه مالی و اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
6. بررسی تاثیر فعالیت های فروش اعتماد، کیفیت خدمات و کارکنان بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: فعالیت های فروش، حفظ و جذب مشتری، خدمات بانکداری، الکترونیک، موسسه مالی و اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
7. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، حفظ و جذب مشتری، خدمات بانکداری الکترونیک، موسسه مالی و اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
8. بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: عوامل اجتماعی، حفظ و جذب مشتری، خدمات بانکداری الکترونیک، موسسه مالی و اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
9. پیشبینی بهرهوری کارکنان موسسه اعتباری توسعه از طریق کیفیت زندگی کاری وتوانمندسازی آنان
کلیدواژه ها: توانمندسازی، کیفیت زندگی کاری، بهرهوری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
10. تاثیر اخلاق کاری برکارآفرینی سازمانی درموسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: اخلاق کاری ، کارآفرینی سازمانی ، موسسه اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
11. بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه)
کلیدواژه ها: کیفیت،رضایت،مشتری،خدمات الکترونیکی،بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
12. تاثیر عامل کارکنان بر جذب مشتری در موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: کارکنان ، جذب مشتری، موسسه اعتباری توسعه، شمال
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 22 -
13. تأثیر عامل قیمت بر جذب مشتری در مؤسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: قیمت، جذب مشتری، مؤسسه اعتباری توسعه، شمال
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 2 -
14. بخش بندی و شناسایی مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی برمبنای تکنیک های داده کاوی و مدل تحلیل RFM )مطالعه موردی: موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بازاریابی، داده کاوی، بخش بندی، تحلیل RFM
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مهندسی نرم افزار دانشگاه آزاد لاهیجان
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 8 -
15. اثر اعطای تسهیلات اعتباری خرد بر رشد و توسعه اقتصاد ملی
کلیدواژه ها: تسهیلات اعتباری، توسعه اقتصادی، اشتغال، سرمایه گذاری، تولید ملی
محل انتشار مقاله: همایش منطقه ای تولید ملی،حمایت از کار سرمایه ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 1 -
16. بخش بندیمشتریان و بازاریابی خدمات بانکی برمبنای تکنیکهای داده کاوی و مدل تحلیل RFM مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، داده کاوی، بازاریابی ، خوشه بندی، طبقه بندی ، تحلیل RFM
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 20