بانک آینده
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک آینده در رتبه 15 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 121 مقاله در رابطه با بانک آینده تهیه و منتشر شده است که شامل 109 مقاله کنفرانسی و 12 مقاله ژورنالی شامل 1,765 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 25 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک آینده منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,598 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک آینده را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,598 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک آینده را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک آینده در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک آینده
مقالات بانک آینده
از سال 1391 تا کنون تعداد 109 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک آینده منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
101. بررسی تاثیر رضایت شغلی و تعهد سازمانی بر رفتار اشتراک دانش با توجه به متغیرتعدیل کننده رفتار شهروندی سازمانی مورد مطالعه: کارکنان بانک آینده در تمامی شعبات مشهد
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، تعهد سازمانی، رضایت شغلی، اشتراک دانش
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
102. رابطه ویژگی های جمعیت شناختی با نگرش نسبت به تغییر سازمانی در شعب بانک آینده منطقه غرب
کلیدواژه ها: نگرش نسبت به تغییر سازمانی، ویژگی های جمعیت شناختی، کارکنان، بانک آینده
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
103. بررسی رابطه بین امنیت شغلی با نگرش نسبت به تغییر در شعب بانک آینده منطقه غرب
کلیدواژه ها: نگرش نسبت به تغییر، امنیت شغلی، کارکنان، بانک آینده
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
104. نقش استراتژی مدیریت زنجیره ی تامین بر عملکرد و ارائه خدمات در بانک آینده
کلیدواژه ها: مدیریت زنجیره تامین، SCM ، بازاریابی، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
105. بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی و تعارض بین فردی در میان کارکنان بانک آینده شهر اصفهان
کلیدواژه ها: ویژگیهای شخصیتی، تعارض سازمانی، بانک آینده
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
106. بررسی رابطه عزت نفس و تعهد سازمانی
کلیدواژه ها: عزت نفس، تعهد سازمانی، تعهد عاطفی، بانک آینده
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
107. بررسی تاثیر ظرفیت های زیرساختی مدیریت دانش بر فرآیند مدیریت دانش و عملکرد سازمان با استفاده از معادلات ساختاری مطالعه موردی: شعب بانک آینده استان تهران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش و عملکرد سازمانی، سیستم بانکی، معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 22 -
108. سنجش و اولویت بندی شاخصه های کیفیت خدمات و رضایت کارکنان و ارتباط آن با بازاریابی مشتریان داخلی کارکنان با استفاده ازمدل سروکوال مطالعه موردی بانک تات
کلیدواژه ها: بازاریابی ـ کیفیت خدمات سروکوال ,بانک مشتری , کارکنان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 9 -
109. شناسایی عوامل درون و برون سازمانی موثر بر جلب رضایت مشتریان در موسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده)
کلیدواژه ها: عوامل درون سازمانی، عوامل برون سازمانی، جلب رضایت مشتری، موسسه مالی و اعتباری صالحین
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 12