بانک آینده
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک آینده در رتبه 15 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 121 مقاله در رابطه با بانک آینده تهیه و منتشر شده است که شامل 109 مقاله کنفرانسی و 12 مقاله ژورنالی شامل 1,765 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 25 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک آینده منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک آینده را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک آینده را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک آینده در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک آینده
مقالات بانک آینده
از سال 1391 تا کنون تعداد 109 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک آینده منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. بررسی رابطه بین ارتباط موفق با مشتری با تصویر برند با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در بانک آینده استان مازندران
کلیدواژه ها: ارتباط موفق با مشتری، تصویر برند، ارزش ویژه برند، بانک آینده استان مازندران
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
42. رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی و قصد استفاده از خدمات الکترونیکی با توجه به نقش میانجی نگرش و رضایت مشتری (مطالعه موردی: بانک آینده استان مازندران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی– نگرش مشتری- رضایت مشتری- قصد استفاده از خدمات الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی تحقیقات کاربردی در علوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 18 -
43. عوامل موثر بر پذیرش فن آوری خدمات بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان با استفاده از مدل ترکیبی عثمان، امبی و جوسه (مطالعه موردی: بانک آینده استان تهران)
کلیدواژه ها: پذیرش فن آوری ، استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی ، بانک آینده
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی تحقیقات کاربردی در علوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 16 -
44. برآورد میزان سود بانکی مشتریان شعب بانک آینده شهر تبریز در سال 1396 با استفاده از رگرسیون لجستیک
کلیدواژه ها: داده کاوی، آمار، یادگیری ماشین، رگرسیون، رگرسیون لجستیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی دانشجویی آمار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 6 -
45. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر چابکی بازاریابی با نقش میانجی گری قابلیت نوآوری در شعب بانک آینده - شهر مشهد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، چابکی بازاریابی، قابلیت نوآوری، بانک آینده
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 19 -
46. تأثیر تبلیغات در رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان ( مورد مطالعه :مشتریان بانک آینده )
کلیدواژه ها: تبلیغات، رسانه های اجتماعی، رفتار مشتری .
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس مهندسی صنایع ،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
47. پیش بینی رضایت شغلی بر اساس خلاقیت سازمانی و بیگانگی از کار در کارکنان بانک آینده
کلیدواژه ها: خلاقیت سازمانی، بیگانگی از کار، رضایت شغلی کارکنان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 6 -
48. بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر تسهیم دانش با توجه به نقش میانجی هویت اخلاقی (موردمطالعه: بانک آینده شهر تهران)
کلیدواژه ها: رهبری اخلاقی، هویت اخلاقی، تسهیم
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
49. بررسی رضایت مشتریان و پرسنل از ارائه خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی: امور شعب بانک آینده استان قزوین)
کلیدواژه ها: رضایتمندی پرسنل، رضایتمندی مشتریان، خدمات الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 7 -
50. تاثیر سرمایه فکری بر ظرفیت جذب و نتایج عملکرد بانک آینده
کلیدواژه ها: زنجیره تامین ، رویه های سبز ، شرکت های کوچک و متوسط
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 13 -
51. تاثیر بانکداری الکترونیکی در وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک آینده)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، وفاداری مشتریان، بانک آینده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پیشرفت های اخیر در مهندسی و علوم نوین
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 22 -
52. بررسی نقش چابکی سازمانی کارکنان با رضایت مشتریان شعب بانک آینده شهرستان تهران
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی، رضایت مشتریان، بانک آینده، تهران
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 7 -
53. بررسی تاثیر عوامل داخلی و خارجی انگیزش کارکنان بر عملکرد آنان (مطالعه موردی بانک آینده)
کلیدواژه ها: انگیزش کارکنان، مدل دوعاملی هرزبرگ، عملکرد کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 27 -
54. بررسی شیوه های نوین ارائه خدمات بانکی در بهبود کارائی سیستم بانکی و رضایتمندی مطالعه موردی: امور شعب بانک آینده استان قزوین
کلیدواژه ها: بهبود کارائی سیستم، کاهش وقت پرسنلی، کاهش هزینه بانک، رضایتمندی پرسنل، رضایتمندی مشتریان، شیوه های نوین خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
55. تاثیر تجربه حسی برند بر ارزش ویژه برند با نقش تعدیلگر همدلی کارکنان مورد مطالعه: مشتریان بانک آینده در شهر تهران
کلیدواژه ها: تجربه حسی برند، صنعت بانک، ارزش ویژه برند، تعهد عاطفی مشتری، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
56. بررسی اثر برندسازی داخلی بر رفتارهای حمایتی برند با در نظر گرفتن عوامل واسطه ای در شعب بانک آینده
کلیدواژه ها: رفتارهای حمایتی برند، برندسازی داخلی، وضوح نقش، تعهد موثر و تعهد مستمر کارکنان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
57. طراحی مدل روابط بین بازاریابی تجربی، رضایت تجربی و شهرت شرکت (مطالعه موردی: مشتریان بانک آینده شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی تجربی، رضایت تجربی، شهرت شرکت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 27 -
58. بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی وفاداری مشتری در بانک آینده شعب شهر تهران
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، مزیت رقابتی، وفاداری مشتری، بانک آینده
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
59. بررسی عملکرد استراتژی رقابتی در سیستم بانکی به روش DEA-BSC (مطالعه موردی: بانک آینده)
کلیدواژه ها: سیستم و عملیات بانکی، ارزیابی عملکرد، استراتژی رقابتی، تصمیمات راهبردی، مدل تلفیقیBSC-DEA
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 24 -
60. بکارگیری مدل BSc در ارزیابی عملکرد شعب بانک تات با استفاده از تکنیک ANP
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، ارزیابی متوازن، کارنامه متوازن، ANP
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت حسابداری اقتصاد و بانکداری نوین
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 27