بانک آینده
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک آینده در رتبه 15 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 118 مقاله در رابطه با بانک آینده تهیه و منتشر شده است که شامل 106 مقاله کنفرانسی و 12 مقاله ژورنالی شامل 1,718 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 24 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک آینده منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1,843,202 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک آینده را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1,843,202 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک آینده را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک آینده در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک آینده
مقالات بانک آینده
از سال 1391 تا کنون تعداد 106 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک آینده منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی تاثیر ارتباط با برند بر وفاداری مشتریان از طریق عملکرد مورد مطالعه: شعب بانک آینده در خراسان رضوی
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک شده مبادله رهبر-عضو، دانش برند مدیر، ارتباط با برند کارمند، انتشار دانش استراتژیک، عملکرد کارمند، ارزش ویژه برند، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 17 -
22. تاثیر اخلاق تجاری و مسئولیت اجتماعی بر نگرش برند مشتریمورد مطالعه: بانک آینده مشهد
کلیدواژه ها: اخلاق تجاری، مسولیت اجتماعی، نگرش برند، بانک آینده .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 27 -
23. بررسی تاثیر رهبری کارآفرینی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی جهت گیری کارآفرینی و مزیت رقابتی در بانک آینده
کلیدواژه ها: رهبری کارآفرینی, عملکرد کسب و کار, جهت گیری کارآفرینی, مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
24. بررسی رابطه میان ریسک نقدینگی و ترکیب بدهی های بانکی در بانک های آینده و اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: ریسک نقدینگی، بدهی ها بانکی، بانک آینده، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
25. بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی یادگیری سازمانی در بانک آینده
کلیدواژه ها: جهت گیری کارآفرینی, عملکرد کسب و کار, یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
26. تاثیر هوش سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی(مطالعه موردی بانک آینده)
کلیدواژه ها: یادگیری، هوش سازمانی، چابکی سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 24 -
27. بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر مشارکت کاری با نقش میانجی هویت سازمانی در بانک آینده
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین, مشارکت کاری, هویت سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
28. تاثیر رهبری تحول آفرین بر نوآوری با نقش میانجی سرمایه فکری در بانک آینده
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، نوآوری، سرمایه فکری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
29. شناسایی عوامل موثر بر افزایش مهارت کارمندان برای اعطای تسهیلات خرد در بانک آینده و رتبه بندی عوامل با تکنیک های ویکور و تاپسیس
کلیدواژه ها: مهارت، کارمند، تسهیلات خرد
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
30. بررسی تاثیر استراتژی مشتری مداری بر عملکرد مالی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی و قابلیت نوآوری در بانک آینده
کلیدواژه ها: استراتژی مشتری مداری، مدیریت منابع انسانی، قابلیت نوآوری، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
31. بررسی نقش امنیت و عدم اطمینان در مشتریان خدمات موبایل بانک (مورد مطالعه: بانک آینده)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، اطمینان، اعتماد، امنیت، استفاده از همراه بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
32. بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و عملکرد کارکنان بانک آینده استان کهگیلویه وبویراحمد
کلیدواژه ها: هوش فرهنگی، عملکرد کارکنان، بانک آینده
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
33. بررسی ارتباط بین دانش سازمانی و یادگیری بر نوآوری کارکنان بانک آینده
کلیدواژه ها: دانش سازمانی، یادگیری، نوآوری
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
34. تبیین تاثیر نقش مشتری محوری و تمایلات کارآفرینانه بر کیفیت ارائه خدمات در شعب بانک آینده در استانهای البرز ، قزوین و زنجان
کلیدواژه ها: مشتری محوری، تمایلات کارآفرینانه، کیفیت ارائه خدمات ، بانک آینده
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
35. تاثیر استراتژی سازمان برتوسعه پایدار و مزیت رقابتی در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک آینده شهر تهران)
کلیدواژه ها: استراتژی سازمان، توسعه پایدار، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی دانشگاه های کارآفرین
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
36. تحلیل عملکرد شعب منتخب بانک آینده متاثر از اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری- مدیریت دانش- مشتری مداری- عملکرد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
37. بررسی رابطه بین آگاهی از برند و رضایت مشتری و وفاداری برند با توجه به نقش میانجی شخصیت برند در بانک آینده استان تهران
کلیدواژه ها: آگاهی از برند، رضایت مشتری، وفاداری برند، شخصیت برند
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
38. بررسی رابطه بین ارتباط موفق با مشتری با تصویر برند با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در بانک آینده استان مازندران
کلیدواژه ها: ارتباط موفق با مشتری، تصویر برند، ارزش ویژه برند، بانک آینده استان مازندران
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
39. رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی و قصد استفاده از خدمات الکترونیکی با توجه به نقش میانجی نگرش و رضایت مشتری (مطالعه موردی: بانک آینده استان مازندران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی– نگرش مشتری- رضایت مشتری- قصد استفاده از خدمات الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی تحقیقات کاربردی در علوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 18 -
40. عوامل موثر بر پذیرش فن آوری خدمات بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان با استفاده از مدل ترکیبی عثمان، امبی و جوسه (مطالعه موردی: بانک آینده استان تهران)
کلیدواژه ها: پذیرش فن آوری ، استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی ، بانک آینده
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی تحقیقات کاربردی در علوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 16