بانک انصار
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک انصار در رتبه 9 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 264 مقاله در رابطه با بانک انصار تهیه و منتشر شده است که شامل 213 مقاله کنفرانسی و 51 مقاله ژورنالی شامل 4,107 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 51 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک انصار منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک انصار را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک انصار را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک انصار در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک انصار
مقالات بانک انصار
از سال 1390 تا کنون تعداد 213 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک انصار منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
161. پیشنیازهای استقرار مدیریت تجربه مشتریان CEM در بانک انصار استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: مدیریت تجربه مشتریان CEM ، کیفیت خدمات، مشتری مداری، ساختار سازمانی،توانمندسازی کارکنان، مدیریت ارتباط با مشتری CRM
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
162. بررسی تأثیررفتارهای انحرافی کاری بر کیفیت خدمات عمومی مطالعه موردی:بانک انصار استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: رفتارهای انحرافی کاری، کیفیت خدمات عمومی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
163. مطالعه موانع و عوامل پیاده سازی سیستمهای اطلاعاتی مدیریت در بانک انصارشهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: سیستمهای اطلاعاتی، سیستم مدیریت اطلاعات، راهبران، عوامل و موانع فنی، عوامل و موانع انسانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
164. بررسی رابطه بین عدالت رویهای با نیات پس از خرید مشتریان مطالعه موردی :مشتریان شعب بانک انصار شهرستان گرگان
کلیدواژه ها: مشتری ، عدالت رویه ای ، نیات پس از خرید
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
165. شناسایی و ارزیابی شایستگی های ساختاری برای بهبود کارآیی در سیستم های بانکی (مطالعه موردی: بانک انصار استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: شایستگی های ساختاری ، بهبود کارایی ، سیستم های بانکداری ،
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی نوآوری و تحقیق در هنر و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
166. مدلسازی زنجیره تامین بانکداری الکترونیک با رویکرد پویاشناسی سیستمها مطالعه بانک انصار
کلیدواژه ها: مدلسازی، زنجیره تامین، بانکداری الکترونیک، پویاشناسی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
167. ارزیابی وضعیت مدیریت دانش در بانک ها (مورد مطالعه: بانک انصار)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بانک انصار، مدل نوناکو و تاگوچی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی در مهندسی صنایع و مهندسی مکانیک
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
168. بررسی ابعاد کیفیت خدمات بانکداری نوین بر رضایت مندی مشتریان موسسه اعتباری ثامن مطالعه موردی شعب استان مازندران
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری نوین ، رضایت مشتریان، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، همدلی
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
169. بررسی رابطه بین عدالت رویه ای با عدالت تعاملی( مطالعه موردی : مشتریان بانک انصار شهرستان گنبد کاووس )
کلیدواژه ها: عدالت ، عدالت رویه ای ، عدالت تعاملی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
170. تاثیر بکار گیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد سازمان با استفاده از الگوی کارتامتیازی متوازن( 6 منظر) مطالعه موردی شعب موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)شهرستان مشهد
کلیدواژه ها: فن آوری اطلاعات و ارتباطات، عملکرد سازمانی، کارت امتیازی متوازن،موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
171. رتبه بندی اعتباری مشتریان در بانکهای خصوصی با مدلهای شبکه های عصبیدر موسسه اعتباری ثامن (بانک خصوصی) استان البرز
کلیدواژه ها: شبکه عصبی، رتبه بندی اعتباری، تسهیلات ، بانک ثامن
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
172. عوامل فرهنگی موثر بر سپرده گذاری مشتریان در بانک(مطالعه مشتریان بانک انصار استان چهارمحال و بختیاری )
کلیدواژه ها: عوامل فرهنگی ، سرمایه فرهنگی ، ارزش ، هنجار ، سپرده گذاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
173. بررسی، سنجش کارایی بانکانصار با استفاده از شاخصهای مربوطه در جهتتجهیز منابع در مقایسه با سایر بانکها
کلیدواژه ها: بانک انصار، تحلیل پوششی دادهها، کارایی اقتصادی، کارایی تخصیصی، کارایی فنی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
174. بررسی وضعیت اشتیاق شغلی کارکنان بانک انصار شهر تهران
کلیدواژه ها: اشتیاق شغلی، شغل
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
175. بررسی اثرات اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بانک بر جذب مشتریان با توجه به مدل A.I.D.A (مطالعه موردی : شعب بانک انصار شهر سمنان)
کلیدواژه ها: تبلیغات بازرگانی ، مدل AIDA ، بانک انصار ، مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
176. خلاقیت کارکنان: بررسی تأثیر رهبری تحولآفرین در بانکداری الکترونیکی، مطالعه میدانی: بانک انصارشهرستان کرمانشاه
کلیدواژه ها: رهبری تحو آفرین، خلاقیت کارکنان، بانکداری الکترونیک، بانک انصار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
177. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد واحدهای شعب موسسات اعتباری (مطالعه موردی شعب موسسه ثامن در استانهای شمالی ایران)
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، اعتماد اجتماعی، احساس امنیت، پیوندهای شبکه ای، موسسه اعتباری ثامن
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
178. بررسی اعتماد کاربران در بانکداری اینترنتی با استفاده از داده کاوی (مطالعه موردی: موسسه اعتباری ثامن)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، اعتماد، بهینه سازی چند هدفه، الگوریتم ژنتیک، انتخاب متعبر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی ایده های نو در مهندسی کامیپوتر
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
179. بررسی رابطه بین عوامل سازمانی و احتمال بروز فساد اداری در نظام بانکی ازنظر کارکنان بانک انصار
کلیدواژه ها: فساد اداری، سیستم های کنترل و نظارت، نظام حقوق و دستمزد، فرایندها و شیوه های انجام کار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
180. ارزیابی مقایسه ای عوامل موثر بر پذیرش بانک داری الکترونیکی با استفاده از مدل پیکاراینن (مطالعه ی موردی:بانک انصار، ملت و سپه)
کلیدواژه ها: پذیرش بانک داری الکترونیکی، مدل پیکارانین، آزمون T تک نمونه ای
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16