بانک انصار
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک انصار در رتبه 9 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 264 مقاله در رابطه با بانک انصار تهیه و منتشر شده است که شامل 213 مقاله کنفرانسی و 51 مقاله ژورنالی شامل 4,107 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 51 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک انصار منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,589 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک انصار را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,589 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک انصار را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک انصار در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک انصار
مقالات بانک انصار
از سال 1390 تا کنون تعداد 213 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک انصار منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
61. بررسی تاثیرکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر میزان اعتماد مشتریان مطالعه موردی: بانک انصار
کلیدواژه ها: اعتماد، بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
62. تاثیر کیفیت خدمات، کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات بر تمایل استفاده از بانکداری الکترونیکی در شعب بانک انصار شهر اصفهان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
63. بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در شعب بانک انصار استان خوزستان
کلیدواژه ها: وفاداری، بانک انصار، مشتریان، خدمات درک شده، کیفیت ارتباطات، مهار مشتری
محل انتشار مقاله: اولین همایش سالانه مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 1 -
64. بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی بر سلامت سازمانی (مطالعه ی موردی: بانک انصار استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی، سلامت سازمانی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
65. بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر کسب مزیت رقابتی درشعب موسسه اعتباری ثامن در استان لرستان
کلیدواژه ها: توانمندسازی کارکنان، مشارکت کارکنان و کسب مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 24 -
66. بررسی تاثیر عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر خرید ترکیبی با نقش میانجی عملکرد بازار و اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعه بانک انصار
کلیدواژه ها: خرید ترکیبی، مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازار
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 22 -
67. بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک مبتنی براعتماد ورضایت الکترونیک بین مشتریان شعب بانک انصار شهر رشت
کلیدواژه ها: اعتماد الکترونیک، تصویر ذهنی از بانک، رضایت الکترونیک، کیفیت خدمات الکترونیک، وفاداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
68. مولفه های مطلوب فرهنگ سازمانی بانکی مطالعه موردی موسسه اعتباری ثامن
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی – فرهنگ – سازمان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
69. بررسی عوامل موثر بر عملکرد شعب بانک انصار استان بوشهر
کلیدواژه ها: بانک انصار، عملکرد، کیفیت دارایی، کیفیت سرمایه، استان بوشهر
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
70. تجزیه و تحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه شعب بانک انصار شهرستان اهواز)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیک، بعد قابلیت استفاده، بعد کیفیت اطلاعات، بعد تعامل خدمات، رضایت مشتریان،بانک انصار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
71. رابطه ویژگی های نیروی انسانی (تحصیلات، سابقه کار) و رضایت شغلی کارکنان با سودآوری در شعب بانک انصار استان خراسان رضوی (مطالعه موردی)
کلیدواژه ها: ویژگی های نیروی انسانی، رضایت شغلی، سودآوری، بانک انصار
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
72. ارایه مدلی برای تبیین عوامل موثر بر تقویت تعهد سازمانی مطالعه موردی کارکنان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: تعهد، سازمان، هنجاری، عاطفی، مستمر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
73. بررسی نقش میانجیگری رضایت شغلی در رابطه بین توانمندسازی روانشناختی و عملکرد شغلی کارکنان شعب بانک انصار شهر مشهد
کلیدواژه ها: توانمندسازی روانشناختی، رضایت شغلی، عملکرد شغلی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
74. بررس تاثیر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی دربانک انصار
کلیدواژه ها: مشتری- رضایتمندی- وفاداری- عملکرد مالی- مدل یابی معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 24 -
75. بررسی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد در موسسات اعتباری(مورد مطالعه:موسسه اعتباری ثامن)
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع، نوآوری، قابلیت یادگیری، عملکرد، موسسه اعتباری ثامن
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
76. شناسایی عوامل موثر بر مطالبات معوق در بانک انصار (مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: عوامل، مطالبات معوق، بانک، موثر، تسهیلات
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
77. بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد مالی با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی و نوآوری در موسسه اعتباری ثامن
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت فراگیر، نوآوری، یادگیری سازمانی، عملکرد، موسسه اعتباری ثامن
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
78. رابطه ی فرهنگ سازمانی با توانمندسازی کارکنان بانک انصار استان اصفهان
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی توانمندسازی کارکنان بانک انصار
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی علوم انسانی، مطالعات فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 24 -
79. تاثیر سامانه اطلاع رسانی متمرکز در افزایش ارتباطات مشتریان و کارمندان (مورد مطالعاتی: موسسه اعتباری ثامن)
کلیدواژه ها: سیستم های اطلاع رسانی متمرکز، تبلیغات متمرکز، ارتباطات مشتری و بانک، محتوای هوشمند، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
80. بررسی عوامل موثر بر میزان اشتیاق مشتریان در انتخاب بانک های تجاری براساس مدل کانو مورد مطالعه: شعب بانک انصار شهر مشهد
کلیدواژه ها: اشتیاق مشتریان، مدل کانو، الزامات اساسی، الزامات عملکردی، الزامات انگیزشی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23