بانک انصار
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک انصار در رتبه 9 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 264 مقاله در رابطه با بانک انصار تهیه و منتشر شده است که شامل 213 مقاله کنفرانسی و 51 مقاله ژورنالی شامل 4,107 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 51 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک انصار منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک انصار را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک انصار را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک انصار در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک انصار
مقالات بانک انصار
از سال 1390 تا کنون تعداد 213 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک انصار منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک انصار
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات، بازاریابی خدمات بانکی، ترجیحات مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
42. بررسی تاثیر جو سازمانی بر پرخاشگری و آشفتگی روانی کارکنان با نقش میانجی نشاط سازمانی کارکنان (مورد مطالعه: موسسه اعتباری ثامن شمالغرب کشور)
کلیدواژه ها: جو سازمانی، پرخاشگری، آشفتگی روانی، نشاط سازمانی موسسه اعتباری ثامن شمالغرب کشور
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
43. بررسی رابطه بین ریسک اعتباری و اطلاعات سرمایه گذاری و کارمزد در اوراق با درآمد ثابت بانک انصار
کلیدواژه ها: اوراق با درآمد ثابت، ریسک اعتباری، کارمزد، اطلاعات سرمایه گذاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
44. حسابرسی داخلی و سودآوری شعب بانک: مطالعه موردی بانک انصار
کلیدواژه ها: حسابرسی داخلی، کیفیت حسابرسی، سودآوری، سابقه کارکنان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
45. طراحی مدل رتبه بندی و مدیریت ریسک های دانش با روش های تصمیم گیری چند×شاخصه (مطالعه موردی: بانک انصار)
کلیدواژه ها: ریسک دانش، مدیریت ریسک، مدیریت دانش، ساختار شکست ریسک، تاکسونومی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 23 -
46. نقش اعتمادآنلاین، عوامل پذیرش خدمات الکترونیک و پشتیبانی دولت بر بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک انصار استان فارس)
کلیدواژه ها: اعتماد آنلاین، خدمات الکترونیک، پشتیبانی دولت، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
47. بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر موفقیت بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک انصار)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، یادگیری سازمانی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 22 -
48. پیش بینی وفاداری مشتریان از طریق مسیولیت اجتماعی با نقش واسطه ای تعهد و درگیری شغلی در موسسه اعتباری ثامن شیراز
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی، وفاداری مشتریان، درگیری شغلی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
49. محاسبه بهای تمام شده تسهیلات بانک انصار با بهره گیری از روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت
کلیدواژه ها: الگو، بهای تمام شده، بانک انصار، تسهیلات بانکی، هزینه یابی بر مبنای فعالیت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 19 -
50. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیکی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی عملکرد سیستم حسابداری(مطالعه موردی شعب بانک های انصار و صنعت و معدن)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، سیستم اطلاعات حسابداری، شعب بانک انصار و صنعت و معدن استان خوزستان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
51. تحلیل مکانیزم های مدیریت دانش مشتری در حوزه بانکداری با روش تحلیل تصمیم گیری چند معیاره SWARA (موردمطالعه: بانک انصار)
کلیدواژه ها: بانک، تصمیم گیری چند معیاره ، روش SWARA، دانش مشتری، مدیریت دانش مشتری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
52. رویکردهای جدید در تدوین استراتژی مطالعه موردی شعب بانک انصار
کلیدواژه ها: تدوین استراتژی، رویکردهای نوین، مدیریت استراتژیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
53. بررسی تاثیر درستی و دقت خدمات نوین بانکی بررضایت مشتریان در موسسه اعتباری ثامن شهرستان بروجرد
کلیدواژه ها: خدمات نوین بانکی ،رضایت مشتریان ، موسسه اعتباری ثامن
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت،کارآفرینی و مهارت های ارتباطی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
54. بررسی تاثیر خدمات نوین بانکی بررضایت مشتریان در موسسه اعتباری ثامن شهرستان بروجرد
کلیدواژه ها: خدمات نوین بانکی ،رضایت مشتریان ، موسسه اعتباری ثامن
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت،کارآفرینی و مهارت های ارتباطی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
55. بررسی اثر پیگمالیون بر انگیزه پیشرفت و توانمند سازی کارکنان با میانجی گری تیپ های شخصیتی مطالعه موردی: شعب بانک انصار استان سمنان
کلیدواژه ها: پیگمالیون، انگیزه پیشرفت، توانمند سازی کارکنان، تیپ شخصیتی درونگرا، تیپ شخصیتی برونگرا
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
56. بررسی رابطه تقویت شاخص های سلامت اداری و کاهش سطح تخلفات ( مطالعه موردی: شعب بانک انصار استان بوشهر )
کلیدواژه ها: سلامت اداری، تخلفات، شعب بانک انصار استان بوشهر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
57. بررسی تجربی مدیریت نقدینگی خودپرداز در بانک انصار مشهد
کلیدواژه ها: خودپرداز، نقدینگی، بانک، بهینه سازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
58. ارایه الگوی روابط میان عوامل نارضایتی مشتریان از بانکداری الکترونیک با استفاده از تکنیک دیمتل مطالعه ی موردی (بانک انصار شهر ساری)
کلیدواژه ها: نارضایتی مشتریان، بانکداری الکترونیک، رویکرد DEMATEL
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
59. تبیین ارتباط میان واکنش های عاطفی و تمایلات رفتاری مشتریان در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک انصار
کلیدواژه ها: تطابق ارزشها، رضایت مشتریان، تعهد عاطفی، تمایلات رفتاری، بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
60. بررسی رابطه بین توانمندسازی روانشناختی و عملکرد شغلی کارکنان شعب بانک انصار شهر مشهد
کلیدواژه ها: توانمندسازی روانشناختی، رضایت شغلی، عملکرد شغلی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6