بانک انصار
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک انصار در رتبه 9 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 264 مقاله در رابطه با بانک انصار تهیه و منتشر شده است که شامل 213 مقاله کنفرانسی و 51 مقاله ژورنالی شامل 4,107 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 51 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک انصار منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,707 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک انصار را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,707 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک انصار را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک انصار در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک انصار
مقالات بانک انصار
از سال 1390 تا کنون تعداد 213 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک انصار منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
201. طراحی و تدوین استراتژی های نوین بازاریابی خدمات بانکی بانک انصار با استفاده ازابزار های آمیخته بازاریابی
کلیدواژه ها: استراتژیهای نوین بازاریابی، خدمات بانکی، آمیخته بازاریابی، لیزرل
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 8 -
202. ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانک داری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان با استفاده از مدل پیکاراینن مطالعه ی موردی بانک انصار
کلیدواژه ها: پذیرش بانک داری اینترنتی، ، بانک انصار، مدل پیکاراینن ، آزمون تی تک نمونه ای
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 21 -
203. تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی مشتریان بر میزان رضایت مشتریان در بانک انصار
کلیدواژه ها: رضایت ، مشتری ، بانک ، بانک انصار ، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 25 -
204. سنجش میزان گرایش به کارآفرینی در صنعت بانکداری ارائه الگوی تحلیلی
کلیدواژه ها: گرایش به کارآفرینی، بانک انصار، بانکداری کارآفرینانه، صنعت بانکداری، کارآفرینی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 18 -
205. تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی مشتریان بر دیدگاه مشتریان در خصوص رفتار حرفه ای کارکنان در بانک انصار
کلیدواژه ها: رفتار، مشتری ، رضایت مشتری، بانک انصار، رفتار حرفه ای
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 25 -
206. بکارگیری رویکرد تلفیقی تصمیمگیری چند معیاره فازی در ارزیابی شعب بانک بر اساس معیارهای مبتنی بر رضایت مشتری مورد مطالعه: شعب بانک انصار در شهر مشهد
کلیدواژه ها: معیارهای مبتنی بر رضایت مشتریان، ارزیابی و رتبه بندی، تصمیم گیری چند معیاره، بانک انصار
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 20 -
207. بررسی رابطه استفاده از کارت اعتباری با وفاداری مشتریان مطالعه موردی: (بانک انصار در شهر خرم آباد)
کلیدواژه ها: کارت اعتباری، کارت بدهی، رضایت مندی مشتری، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 18 -
208. زمینه یابی کارآفرینی های فردی کارکنان و تاثیر آن بر جذب منابع مالی (مطالعه موردی بانک انصار استان مازندران)
کلیدواژه ها: کارآفرینی، مولفه های کارآفرینی فردی، منابع مالی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 18 -
209. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک انصار
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، موبایل بانک، بانک انصار، همراه بانک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 13 -
210. بررسی اثر مدیریت ریسک بر کارایی بانک های خصوصی (مطالعه موردی بانک انصار شعب استان گیلان)
کلیدواژه ها: ریسک، مدیریت ریسک، کارایی، تحلیل پوششی داده ها، بانکهای خصوصی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
211. شناسایی و اهمیت سنجی عوامل موثر بر کیفیت خدمات موبایل بانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (مطالعه موردی شعب بانک انصار گرگان)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، فرایند تحلیل شبکه ای فازی، مدل E-RES-S-QUAL , E-S-QUAL
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 25 -
212. بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی مشتریان و وفاداری آنها ( مطالعه موردی: بانک انصار شهرستان همدان)
کلیدواژه ها: ویژگی های شخصیتی، وفاداری، مشتریان، بانک انصار
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 18 -
213. بررسی مدیریت ارتباط با مشتریان خدمات بانکی با رویکرد کسب سود وتدوین برنامه بهینه CRM در نظام بانکداری با استفاده از تکنیک TOPSIS
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری ) CRM ( ، ماتریس اهمیت عملکرد ، رضایت مندی مشتری ، – TOPSIS ، ANP و بانک انصار
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 18