بانک قوامین
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک قوامین در رتبه 14 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 123 مقاله در رابطه با بانک قوامین تهیه و منتشر شده است که شامل 100 مقاله کنفرانسی و 23 مقاله ژورنالی شامل 1,768 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 27 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک قوامین منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,025,673 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک قوامین را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,025,673 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک قوامین را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک قوامین در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک قوامین
مقالات بانک قوامین
از سال 1390 تا کنون تعداد 100 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک قوامین منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
81. ارزیابی تاثیر مدیریت دانش برتوانمندسازی کارکنان مطالعه موردی: بانک قوامین
کلیدواژه ها: دانش ، مدیریت دانش ، منابع انسانی ، توانمندسازی ، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 24 -
82. بررسی تاثیر بکارگیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ی فرآیند مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در بانک قوامین استان مرکزی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 22 -
83. تأثیر دانش مشتری بر ارائه خدمات جدید در بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شعب بانک قوامین در استان قم
کلیدواژه ها: دانش مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش مشتری، ارائه خدمات جدید
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
84. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در سیستم بانکی(مورد مطالعه: بانک قوامین استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، کیفیت خدمات، مشتریان داخلی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
85. برنامه ریزی راهبردی کیفیت خدمات با تاثیر ارزش نام تجاری(مورد مطالعه: بانک قوامین شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: ارزش نام تجاری ، کیفیت خدمات ، معنی بخشی ، نگرش ، بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
86. تأثیر حاکمیت شرکتی بر عملکرد بانکها و موسسات مالی و اعتباری مطالعه موردی: بانک قوامین
کلیدواژه ها: حاکمیت شرکتی، فساد، سودآوری، هز ینه، تامین مالی
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
87. ارتباط بین فرهنگ سازمانی و عملکرد مدیریت دانش بانک قوامین استان کرمان در سال 93
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، مدیریت دانش، عملکرد کارکنان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم انسانی، روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
88. بررسی عوامل داخلی مؤثر بر سودآوری بانک قوامین (مطالعه موردی شعب استان زنجان)
کلیدواژه ها: بانک قوامین، سودآوری ، مدیریت نقدینگی، مدیریت ریسک اعتباری، مدیریت -هزینه ها
محل انتشار مقاله: همایش منطقه ای ایده های نوین در حسابداری و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
89. شناسایی وطبقه بندی عوامل موثربررضایتمندی مشتریان بانک قوامین ازخدمات بانکی بااستفاده ازمدل کانو
کلیدواژه ها: بانک قوامین /رضایتمندی /مشتری /مدل کانو
محل انتشار مقاله: همایش منطقه ای ایده های نوین در حسابداری و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
90. تاثیر شیشه های هوشمند درطراحی ساختمان اداری پایدار نمونه موردی بانک قوامین
کلیدواژه ها: انرژی ، بانک قوامین ، پایدار ، صرفه جویی ، هوشمندسازی
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی معماری ،مرمت، شهرسازی و محیط زیست پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
91. ارزیابی سطح تعالی سازمانی با استفاده از مدلEFQM (مطالعه موردی بانک قوامین)
کلیدواژه ها: خودارزیابی، EFQM ، تعالی سازمانی، بانک قوامین استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
92. بررسی سازه های ارزش ادراک شده مشتری در بازار خدمات بانکی (مطالعه موردی:بانک قوامین شهرستان شیراز)
کلیدواژه ها: ارزش ادارک شده عملیاتی، ارزش ادارک شده عاطفی، ارزش ادارک شده اجتماعی،بانک قوامین
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
93. بررسی سلامت سازمانی در کارکنان بانک قوامین شهر کرمانشاه
کلیدواژه ها: سلامت سازمانی،ارزیابی سلامت سازمانی،بانکداری،بانک قوامین
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
94. رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش (مطالعه موردی: بانک قوامین شعب غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: فرهنگ مشارکتی، فرهنگ مبتنی بر ثبات، فرهنگ انعطاف پذیری، فرهنگ رسالتی،مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
95. بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری به عنوان مزیت رقابتی (مطالعه موردی: شعب بانک قوامین خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری مداری، کیفیت خدمات، رابطه دوستانه کارکنان- مشتریان، رضایت مشتریان داخلی، کارهیجانی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت توانمندی ها در اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12 -
96. شناسایی عوامل داخلی موثر بر سودآوری شعب بانک مهر قوامین استان ایلام
کلیدواژه ها: بانک قوامین، سودآوری، مدیریت نقدینگی، مدیریت هزینه، مدیریت منابع انسانی،رضایت مشتری، موقعیت جغرافیایی شعب و شرایط فیزیکی شعب
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
97. تعیین رابطه بین نگرش مشتری و فعالیتهای مدیریت ارتباط با مشتری در رشد و بقاء سازمان و وفاداری مشتری (مطالعه شعب بانک قوامین استان مرکزی)
کلیدواژه ها: نگرش مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، رشد و بقا سازمان، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
98. بررسی رابطه ساختار سازمانی و استراتژی نوآوری با سرمایه فکری کارکنانشعب بانک قوامین استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، ساختار سازمانی ، استراتژی نوآوری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 19 -
99. بررسی نقش کیفیت خدمات بر سازه های کیفیت روابط با مشتریان مطالعه موردی:بانک قوامین
کلیدواژه ها: خدمات مشتری، رضایت مشتری، اعتماد مشتری، تعهد مشتری، بانکداری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 19 -
100. اهمیت فناوری اطلاعات Core banking در بانکها و گامهای پیاده سازی آن (مطالعه موردی: بانک قوامین)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بانکداری الکترونیک، سامانه متمرکز بانکی (core banking)
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 13